Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voicemail uitzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door KAPSTER Bekijk bericht
    Mijn voicemail wil ik graag uitzetten, deze staat automatisch aan bij mijn nieuwe Delta mobiel sim only abonnement.
    Ik heb 1233 gebeld zoals ik had gelezen, maar daarmee kan ik hem alleen instellen, verder heb ik nog #61# ingetoetst, Uit gesmst naar 1233, maar niks lijkt te werken en ik
    wil gewoon geen voicemailbox. Op mijn persoonlijke pagina van Delta mobiel ben ik ook ingelogd en onder belangrijke telefoonnummers
    staat ook een telefoonnummer voor de voicemail (ik dacht misschien kan ik m hier uitzetten), maar dat nummer werkt ook niet.

    Ineens toch gelukt via #61#, deze topic kan verwijderd
    Bedankt voor de update. Ik ga het onderwerp sluiten.
    Edwinb in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Roberth
    antwoordde
    Doorschakelen naar voicemail wanneer je in gesprek bent is *61*1 en om het uit te zetten is *61*.
    Pak de telefoon van de haak en luister voor de kiestoon.
    dan tegen de kiestoon *61* toetsen en wachten tot computer stem aangeeft dat dit uitstaat.
    dan weer hoorn op de haak.
    Roberth in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door KAPSTER Bekijk bericht
    Mijn voicemail wil ik graag uitzetten, deze staat automatisch aan bij mijn nieuwe Delta mobiel sim only abonnement.
    Had je deze link gechecked @
    https://www.delta.nl/sites/default/f..._03-19_006.pdf


    Webkabouter in DELTA Mobiel

    Laat een reactie achter:


  • KAPSTER
    begon een topic Voicemail uitzetten
    Voicemail uitzetten
    Mijn voicemail wil ik graag uitzetten, deze staat automatisch aan bij mijn nieuwe Delta mobiel sim only abonnement.
    Ik heb 1233 gebeld zoals ik had gelezen, maar daarmee kan ik hem alleen instellen, verder heb ik nog #61# ingetoetst, Uit gesmst naar 1233, maar niks lijkt te werken en ik
    wil gewoon geen voicemailbox. Op mijn persoonlijke pagina van Delta mobiel ben ik ook ingelogd en onder belangrijke telefoonnummers
    staat ook een telefoonnummer voor de voicemail (ik dacht misschien kan ik m hier uitzetten), maar dat nummer werkt ook niet.

    Ineens toch gelukt via #61#, deze topic kan verwijderd
    KAPSTER in DELTA Mobiel
    Laatst bewerkt door KAPSTER; 15 Jul 2019, 22:22.

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X