Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Mobiel app voor inzicht/abbonement aanpassingen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Mobiel app voor inzicht/abbonement aanpassingen

    Wanneer kunnen wij als Delta Mobiel klanten een app verwachten waarin op een klantvriendelijke en vooral mobiel toegankelijke manier inzicht kan worden verkregen over je Delta Mobiel account / abonnement en verbruik?

    Op dit moment is er slechts een website beschikbaar, die eerlijk gezegd niet goed werkt op een mobiel.... de site past zich niet goed aan een mobiele weergave, en het is niet gebruiksvriendelijk.

    Mag ik als voorbeeld de mobiele app van b.v. Simyo aanstippen? deze app is zeer gebruiksvriendelijk, en je kan er bijna alles rondom je abonnement in aanpassen / inzien

  • #2
    Wij zijn vol op bezig met het maken van een MijnDelta Mobiel app! Dus dat is in elk geval goed nieuws!

    Bedankt voor jouw feedback. Graag ontvangen wij wel graag de feedback met betrekking tot slechte weergave op jouw mobiele apparaat, zodat we kunnen kijken of we daar voor nu aan kunnen verbeteren.

    Reageer


    • #3
      Even inpikken hier, sinds een weekje denk ik kan ik mijn verbruik niet meer zien in het dashboard op mijn mobiel.
      Voordien had ik hier geen problemen mee.
      Nog mensen die deze storing ervaren?
      Ik heb het zowel in chrome als mozilla firefox.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Thomas Bekijk bericht
        sinds een weekje denk ik kan ik mijn verbruik niet meer zien in het dashboard op mijn mobiel.
        heb je dat alleen op jouw mobiel, of ook op een tablet of pc ??
        kun je wel inloggen ??
        zijn de meters nog wel actief in mijninzicht.nl ??

        Reageer


        • #5
          Hallo, ik heb enkel nog maar op mobiel geprobeerd. Ik kan wel inloggen, mijninzicht heb ik niet.

          Reageer


          • #6
            In bijlage foto, scherm ziet er nu zo uit.
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Thomas Bekijk bericht
              In bijlage foto, scherm ziet er nu zo uit.
              waar is jouw bijlage ??

              dit moet het zijn:

              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-06-07 om 11.28.46.jpg Bekeken: 1 Grootte: 53,8 Kb ID: 175060
              Laatst bewerkt door fred44nl; 7 Jun 2019, 12:31.

              Reageer


              • #8
                Als het goed is moet je het fotootje gewoon onder de zin zien.

                Mijn inzicht heb ik niet, ik log normaal in via de browser en kijk zo naar mijn verbruik van mijn mobiel abonnement. Zodat ik de datalimiet niet overschrijd.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Thomas Bekijk bericht
                  Als het goed is moet je het fotootje gewoon onder de zin zien.

                  Mijn inzicht heb ik niet, ik log normaal in via de browser en kijk zo naar mijn verbruik van mijn mobiel abonnement. Zodat ik de datalimiet niet overschrijd.
                  ooohhh, ok, sorry, ik dacht dat het over eniergieverbruik ging

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    ooohhh, ok, sorry, ik dacht dat het over eniergieverbruik ging
                    Toch bedankt voor de moeite!

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Graag verneem ik de problemen die je ervaart bij het gebruik van de website voor deltamobiel.
                        Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan zoek ik je gegevens er even bij en help ik je graag verder.
                        Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X