Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verdwenen aanbod - vervangende zenders

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    In elk geval lijkt Top40TV een nieuwe zender te worden volgens de TOP40 website, al is deze website al van even terug, dit lijken wel de plannen te zijn die zich verder ontvouwen, waarbij een extra kanaal TOP 40 classics ook niet uit te sluiten valt.
    https://www.top40.nl/nieuws-nieuws-e...tv-in-aantocht

Daarnaast verdwijnen er ook minimaal 5 HD zenders. Delta heeft nog geen echt vervangend aanbod gecommuniceerd voor de verdwenen zenders
    Jij hebt echt 2 persoonlijkheden man! Vorige keer berichte je met dit nog op mijn klacht: Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
    Vind dit best wel schandalig, juist het compleet pakket aangeschaft omdat hier de film 1 zenders in zaten. Ik dacht dus dat ze maar 1 film 1 zender uit het pakket zouden halen, en je ter compensatie videoland basis hiervoor terug krijgt. Dit is maar 5 euro waard. Waar het film 1 pakket duurder is. Meer mensen hier ontevreden over? Prijs van het entertainment pakket zou dan ook omlaag moeten
    Je krijgt meer content dan bij de film1 zenders en nog ontevreden…. Nee, ik ben supertevreden over de nieuwe opzet.

Reageer

Je moet dot denk ik vooral zien als een strategische keuze van Delta. Die ik overigens wel kan begrijpen. Met het oog op de nieuwe decoder waarmee ook via apps gekeken kan worden is Videoland interessanter dan Film1. Je kan klanten laten wennen een hybride kijken. Dit is belangrijk omdat Detta dan binnenkort net als KPN, Ziggo en Odido met de wederverkoop van abonnementen van meer streamingdiensten. En dit brengt extra inkomsten met zich mee. Nog veder nadenkend zijn de kosten voor opslag/data van door klanten in de cloud opgenomen programma's in de toekomst mogelijk lager met die nieuwe decoder, Bij andere providers blijkt dit het geval te zijn omdat een deel van de gebruikers van een Android box een abonnement blijkt te kopen van NLZIET om reclamevrij programma's terug te kijken.

Ik denk dat het grootste deel van de kopers van het entertainment abonnement blij zijn met Videoland. Film1 was natuurlijk vooral ouder content. En Videoland is vooral nieuw content aangevuld met oude titels. Daarnaast is het aanbod ongeveer tien keer groter. Het is natuurlijk wel met reclame maar met enkele euro bijbetalen kan je ook zonder reclame kijken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
        Je moet dot denk ik vooral zien als een strategische keuze van Delta. Die ik overigens wel kan begrijpen. Met het oog op de nieuwe decoder waarmee ook via apps gekeken kan worden is Videoland interessanter dan Film1. Je kan klanten laten wennen een hybride kijken. Dit is belangrijk omdat Detta dan binnenkort net als KPN, Ziggo en Odido met de wederverkoop van abonnementen van meer streamingdiensten. En dit brengt extra inkomsten met zich mee. Nog veder nadenkend zijn de kosten voor opslag/data van door klanten in de cloud opgenomen programma's in de toekomst mogelijk lager met die nieuwe decoder, Bij andere providers blijkt dit het geval te zijn omdat een deel van de gebruikers van een Android box een abonnement blijkt te kopen van NLZIET om reclamevrij programma's terug te kijken.

Ik denk dat het grootste deel van de kopers van het entertainment abonnement blij zijn met Videoland. Film1 was natuurlijk vooral ouder content. En Videoland is vooral nieuw content aangevuld met oude titels. Daarnaast is het aanbod ongeveer tien keer groter. Het is natuurlijk wel met reclame maar met enkele euro bijbetalen kan je ook zonder reclame kijken.
        Ik betaalde maar 3,99 euro voor videoland. En daarvoor maar 99 cent per maand voor het basispakket. Begon toen jaren geleden, dat ik voor rtl 4 moest betalen om terug te kijken. Toen kon ik gelijk deal afsluiten om videoland voor 99 cent af te sluiten. Jij hebt het met het oog op de nieuwe decoder? De nieuwe decoder is toch de Amigo 7x v3? Heb juist mijn oude kamai kunnen omruilen voor deze ontvanger. Beetje irritant als er dan weer een nieuwe gaat komen. Meer dan 20 jaar abonnee, dus zou het dan wel weer netjes vinden dat ik die kan omruilen. Overigens nog steeds geen dolby surround geluid met de ontvanger. Wat wel mogelijk is. Maar is nog steeds stereo geluid! Jij deze ervaring ook?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X