Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is bekend, de maand geen update.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Is bekend
      Is er ergens een issue tracker of zo waarin te zien is welke bugs al gerapporteerd zijn? Zal wel niet publiekelijk, maar wie weet.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door HeDaar Bekijk bericht

        Is er ergens een issue tracker of zo waarin te zien is welke bugs al gerapporteerd zijn? Zal wel niet publiekelijk, maar wie weet.
        Geen idee.

        Reageer


        • De ervaringen hier zijn met dit ding niet goed.
          Als een programma dat net is afgelopen en je wilt deze via de tv gids terugkijken gaat het minimaal tweemaal mis.
          Na een aantal minuten moet er dan weer op hervatten worden gedrukt. Een tijdje later springt de tv ineens op live tv waardoor je via de gids weer moet herstarten.

          Gisteravond sprong de tv zeker vijf maal spontaan naar een andere zender. Dit gebeurde ook tijdens een opname te bekijken.
          Vele jaren is er hier via de humax zonder problemen gekeken. Dit ding van Zeelanmdnet levert vooral veel ergernis op.
          Morgen wordt er sowieso contact opgenomen met klantenservice.
          Wordt deze rotzooi niet eerst uitvoerig getest voordat het aan de consument wordt geleverd??

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
            De ervaringen hier zijn met dit ding niet goed.
            Als een programma dat net is afgelopen en je wilt deze via de tv gids terugkijken gaat het minimaal tweemaal mis.
            Na een aantal minuten moet er dan weer op hervatten worden gedrukt. Een tijdje later springt de tv ineens op live tv waardoor je via de gids weer moet herstarten.

            Gisteravond sprong de tv zeker vijf maal spontaan naar een andere zender. Dit gebeurde ook tijdens een opname te bekijken.
            Vele jaren is er hier via de humax zonder problemen gekeken. Dit ding van Zeelanmdnet levert vooral veel ergernis op.
            Morgen wordt er sowieso contact opgenomen met klantenservice.
            Wordt deze rotzooi niet eerst uitvoerig getest voordat het aan de consument wordt geleverd??
            Hoe heb je hem aangesloten direct bekabeld of via WiFi?

            Via WiFi is hij nogal gevoelig voor storingen heb ik gezien.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
              De ervaringen hier zijn met dit ding niet goed.
              Als een programma dat net is afgelopen en je wilt deze via de tv gids terugkijken gaat het minimaal tweemaal mis.
              Na een aantal minuten moet er dan weer op hervatten worden gedrukt. Een tijdje later springt de tv ineens op live tv waardoor je via de gids weer moet herstarten.

              Gisteravond sprong de tv zeker vijf maal spontaan naar een andere zender. Dit gebeurde ook tijdens een opname te bekijken.
              Vele jaren is er hier via de humax zonder problemen gekeken. Dit ding van Zeelanmdnet levert vooral veel ergernis op.
              Morgen wordt er sowieso contact opgenomen met klantenservice.
              Wordt deze rotzooi niet eerst uitvoerig getest voordat het aan de consument wordt geleverd??
              Meest irritant vind ik dat je met uitzending gemist vaak maar 10 minuten vooruit kunt spoelen. Nooit verder. Heel irritant. Dus ben je genoodzaakt heel de uitzending weer af te kijken! Waardeloos vind ik dat.

              Reageer


              • Het is bekabeld aangesloten.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                  Het is bekabeld aangesloten.
                  Meer kun je er zelf niet aan doen.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
                    De ervaringen hier zijn met dit ding niet goed.
                    Als een programma dat net is afgelopen en je wilt deze via de tv gids terugkijken gaat het minimaal tweemaal mis.
                    Na een aantal minuten moet er dan weer op hervatten worden gedrukt. Een tijdje later springt de tv ineens op live tv waardoor je via de gids weer moet herstarten.

                    Gisteravond sprong de tv zeker vijf maal spontaan naar een andere zender. Dit gebeurde ook tijdens een opname te bekijken.
                    Vele jaren is er hier via de humax zonder problemen gekeken. Dit ding van Zeelanmdnet levert vooral veel ergernis op.
                    Het lijkt op problemen die wij hadden. Zie een post van mij van een week van een week of drie geleden, ik weet even niet hoe die hier te quoten. De remedie -vermoedelijk tijdelijk, maar tot nu toe gaat het weer redelijk ok- was om cache en data van de app te wissen. Disclaimer: bij ons gaf dat geen akelige bijeffecten, maar dat is natuurlijk geen garantie.

                    Reageer


                    • Het spontaan verspringen naar een zender hebben we gezien. Er is een update geleverd welke we nu gaan testen en wanneer goed bevonden zal worden gereleased bij de volgende update. Dank voor het melden.

                      Reageer


                      • Gaat een update automatisch of moeten we deze zelf installeren?
                        Hoe zit het dan met het misgaan tijdens terugkijken? Dit is zeker zo irritant.

                        Reageer


                        • Het is voor een Philips TV maar hetzelfde principe geldt voor een Amigo ook :

                          https://tv-sound-monitors.philips.co...language=nl_NL

                          Dus het is raadzaam dit af en toe te doen wanneer je vastlopers hebt.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.

                          Reageer


                          • Ik heb de app Techdoctoruk cache cleaner geïnstalleerd. In 1x alle cache weg en alles werkt als een zonnetje

                            Reageer


                            • Ik ben in januari overgegaan naar Delta met dit kastje, spijt als haren op mijn hoofd, zelfs live tv kijken werkt niet fatsoenlijk. Om de haverklap gaat ie naar Net5, ook terugkijken stopt abrubt waardoor je vaak het einde van een programma niet kan zien.

                              Reageer


                              • Landelijke storing sinds september, hang ik diverse keren per week aan de telefoon, krijg ik vandaag te horen dat er al sinds september een landelijke storing is en dat er op 17 februari ee update gepland is.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X