Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android TV Kastje (DFN-Amigo7x3)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Ik heb er gisteravond één besteld dus zal mij benieuwen.

Wanneer hij niet bevalt mag ik hem terugsturen.
    Delta geeft zelf aan dat de in Nederland meest gebruikte streamingdienst Netflix op dit moment niet beschikbaar is via de Smart-box decoder. Onduidelijk is of ook andere streaming- of OTT-diensten niet rechtstreeks via een app op deze nieuwe decoder te gebruiken zijn

ben benieuwd naar jouw ervaringen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

Delta geeft zelf aan dat de in Nederland meest gebruikte streamingdienst Netflix op dit moment niet beschikbaar is via de Smart-box decoder. Onduidelijk is of ook andere streaming- of OTT-diensten niet rechtstreeks via een app op deze nieuwe decoder te gebruiken zijn

Jawel hoor, Alle populaire streamingsdiensten zitten er op. En zelfs de apps voor Ziggo Go, Odido en KPN+.
      Netflix kan inderdaad op dit moment niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht

€2,50 is niet al teveel voor een B segment Proberen waard

Reageer

Delta schrijft op hun site dat YouTube Premium en Disney+ werkt.

Dus andere apps (behalve Netflix) zullen ook wel te installeren zijn
          Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

€2,50 is niet al teveel voor een B segment Proberen waard
            Weet niet of wij bij caiway het kunnen proberen

Reageer

Ik blijf het apart vinden dat Netflix dan juist op deze box bij Delta niet 'kan'...ligt het aan de box of stelt Netflix hele hoge eisen aan het bereik/aantal abonnees?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik blijf het apart vinden dat Netflix dan juist op deze box bij Delta niet 'kan'...ligt het aan de box of stelt Netflix hele hoge eisen aan het bereik/aantal abonnees?
                Ik heb wel eens gelezen dat dit vooral een kwestie is van schaalgrootte, dus een minimum aantal abonnees..

Het kan blijkbaar dus wel op een Amino :

Optage launches next-generation Android TV and Netflix services with Amino - Connected Media|IP

Reageer

Ik heb de box getest en ik ben geen populaire apps tegen gekomen die niet beschikbaar zijn

Ik heb wel eens gelezen dat dit vooral een kwestie is van schaalgrootte, dus een minimum aantal abonnees..

Het kan blijkbaar dus wel op een Amino :

Optage launches next-generation Android TV and Netflix services with Amino - Connected Media|IP
                  Het blijft giswerk waarom die app niet werkt. De app staat er wel op overigens, maar je kan deze niet installeren (je apparaat is niet compatible met deze versie) 😢. Volgens Netflix alleen op te lossen door met hen contact op te nemen.
                  Wel vreemd dit, gezien wat jij deelt. Maar er zijn vast goede redenen waarom het niet kan of mag en/of niet werkt.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 dagen geleden.

Reageer

Via Downloader (Google Play Store) zou je netflix voor Google TV kunnen sideloaden.
                    Kan zijn dat het niet werkt, voor Formuler heb je ook een App alleen die hebben ook geen licentie. Dus dan is het de tablet versie in 720p kwaliteit max.
                    Het is dus wel mogelijk met een omweg, maar hoog kwaliteit beeld is het in iedergeval niet.

Reageer

De nieuwe Smart-box wordt nu standaard geleverd als decoder bij alle nieuwe abonnementen wanneer je een postcode check doet.

Grappig voor een glasvezel abonnement kost de Smart-box € 5 p/mnd.
                      Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter
                        De nieuwe Smart-box wordt nu standaard geleverd als decoder bij alle nieuwe abonnementen wanneer je een postcode check doet.
                        Er zal uiteindelijk wel een omruil komen naar bepaalde groepen.
                        Maar dat gaat meest in batches. Ik meen dat Odido ook eerst de nieuwe klanten heeft gedaan en daarna op verzoek en daarma in groepen.
                        Neem 120+ met Videoland, dat zou een eerste groep kunnen zijn (slechts een voorbeeld).
                        Maar iedereen meteen de nieuwe leveren zo heb ik wel eens gelezen wordt een duur grapje.

Alleen de 2e box kost 5,00. De eerste is gratis bij glasvezel.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 dagen geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fluxsystem Bekijk bericht
                          Via Downloader (Google Play Store) zou je netflix voor Google TV kunnen sideloaden.
                          Kan zijn dat het niet werkt, voor Formuler heb je ook een App alleen die hebben ook geen licentie. Dus dan is het de tablet versie in 720p kwaliteit max.
                          Het is dus wel mogelijk met een omweg, maar hoog kwaliteit beeld is het in iedergeval niet.
                          Waarom zouden we moeten rommelen met APK versies wanneer het ook op de normale manier volgens Amino moet kunnen werken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Alleen de 2e box kost 5,00. De eerste is gratis bij glasvezel.
                            Blijft staan dat een tweede ontvanger bij coax ook € 2,50 p/mnd kost.

Nog een klein foutje op de Delta site daar de Amino Aria 7X en Amino Kamai7 niet meer leverbaar zijn :

https://www.delta.nl/televisie/interactieve-tv/

vervangen door :

https://www.delta.nl/televisie/delta-smart-box/
                            Laatst bewerkt door driepinter; 3 dagen geleden.

Reageer

Youfone Tv heeft dus ook geen Netflix :

https://www.youfone.nl/klantenservic...ok-netflix-aan

Dus komt vaker voor

Reageer

Dit is namelijk ook een Amigo 7X

https://www.androidtv-guide.com/pay-...ne-android-tv/

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X