Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom presteert Stoneroos OTT bij Delta minder? Verwachtingen te hoog?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • xx_verwijderd
    antwoordde
    [QUOTE=driepinter;n246659]Maar gelukkig hebben we nu de Smart TV apps nog als back-up mogelijkheid.[/

    hoi geeft de delta tv app ook dolby surround door , of stereo?



    xx_verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    🤔🤔👀
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Die prijsverhoging wordt gebruikt voor het verbeteren van het product ..
    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Wanneer internationale standaarden zo traag worden doorgevoerd worden als stroop door een trechter dan mag je toch tot die conclusie komen. Dolby had er vanaf dag 1 in moeten zitten (dus 6 jaar terug). Dat had een minimale eis moeten zijn bij het aankopen van de soft- en hardware, evenals UHD en 4K.

    Maar nogmaals er kunnen allerlei redenen zijn die wij niet zien of horen. En het vergelijk met KPN en Ziggo mag gemaakt worden, maar ik durf ook het vergelijk aan met wat er intern al was: Multiscreen.

    En ergens zal het ook budgettair zijn, echter als dat nu nog speelt dan zijn ze echt niet doordrongen van het feit dat, ik zeg er bij in mijn ogen, niet kan.
    1 januari



    Maar ze zijn budgettair niet te beroerd om er per 1 januari een prijsverhoging in te voeren ,ondanks de vele problemen ,wat er voort doet In mijn ogen zou het moeten zijn ,eerst alles opgelost ,Daarna Prijsverhoging
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Nov 2022, 15:03.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Kun je uitleggen hoe je tot die conclusie bent gekomen?
    Wanneer internationale standaarden zo traag worden doorgevoerd worden als stroop door een trechter dan mag je toch tot die conclusie komen. Dolby had er vanaf dag 1 in moeten zitten (dus 6 jaar terug). Dat had een minimale eis moeten zijn bij het aankopen van de soft- en hardware, evenals UHD en 4K.

    Maar nogmaals er kunnen allerlei redenen zijn die wij niet zien of horen. En het vergelijk met KPN en Ziggo mag gemaakt worden, maar ik durf ook het vergelijk aan met wat er intern al was: Multiscreen.

    En ergens zal het ook budgettair zijn, echter als dat nu nog speelt dan zijn ze echt niet doordrongen van het feit dat, ik zeg er bij in mijn ogen, niet kan.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Nov 2022, 13:07.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    De indruk blijft hangen dat Delta een tv-oplossing van de onderste plank heeft ingekocht.
    Kun je uitleggen hoe je tot die conclusie bent gekomen?

    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik kijk bij mijn verwachtingen naar wat de stevigste concurrenten al jaren doen en waar Delta nog niet eens de kinderschoenen heeft aangetrokken. Dat zijn thema's als audiosporen tadeloos laten werken
    https://www.google.com/search?q=tade...hrome&ie=UTF-8

    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    De gebruikers interface van KPN interactieve tv is onvergelijkbaar beter als die van Delta.
    Nog beter is die van Ziggo op de Next en Next mini maar dat is een internationaal platform dat vele landen bedient dus logisch dat die het grootste budget heeft daarvoor.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Misschien is er wel zicht op een fix, maar we worden niet geïnformeerd.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Ik bedoelde dat er op het KPN-forum ook veel klachten zijn over hun itv-platform. Dat zorgt er voor dat ik vermoed dat beide platforms (kinder)ziektes hebben en dat het 'gewoon', zoals bij elke app, een work-in-progress is en blijft. We nemen (waarom?) aan dat er over OTT veel meer klachten zijn dan over AVS maar dat is m.i. meer een aanname dan dat we het echt weten. De communicatie van KPN op hun forum is wel een verademing vergeleken met hier. Ze hebben daar ook een stevig blik webcare opengetrokken denk ik. Verder blijf ik vinden dat 'niet meer van deze tijd' en 'mag verwachten' meningen van individuele reageerders zijn en niet op feiten gebaseerd.
    Ik kijk bij mijn verwachtingen naar wat de stevigste concurrenten al jaren doen en waar Delta nog niet eens de kinderschoenen heeft aangetrokken. Dat zijn thema's als audiosporen tadeloos laten werken, UHD en 4K.

    Dat zijn de door mij genoemde thema's. Nogmaals eerder verbaasd dat een platform waar Dolby al tadeloos werkte (Multiscreen) weg is en er nu een platform staat waar we wel eens van horen dat iedere kleine wijziging, zelfs het toevoegen van meer HD zenders iedereen doet beven of het elke keer maar weer goed mag gaan. En helaas hebben we als gebruikers van dit platform ook die ervaring. En dat er iets fout gaat met een implementatie, prima, maar er is geen zicht op een fix.

    Het zou inderdaad mooi zijn wanneer het vanuit Eduard B of het DELTA-TV-team een reactie komt of vanuit de leverancier waar dit allemaal op hangt. Veel zien we niet, begrijpen we wellicht niet omdat we er niet dichter bij staan.
    We nemen ook maar aan dat het stroperig gaat, terwijl er wellicht al wel een testopstelling met UHD was, maar waar zoals ik zelf dan maar aanneem het backbone gewoon geupgrade moet worden. En wie weet staat er al een nieuwe opstelling voor Dolby, met andere uitgangspunten. En wie weet wordt alles HD per januari. Het staat of valt wel met communicatie om ook begrip te kweken.
    Maar de genoemd thema's spelen mijns inziens al vele jaren en dan slaat begrip steeds sneller om in onbegrip of teleurstelling (wat ik niet goed praat, van mezelf niet en ook niet van andere). Een valkuil waar we allemaal wel eens in vervallen.

    En deze Wolf mag bij overlast af te toe wel afgeschoten worden, maar mijn bedoelingen zijn echt goed.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Nov 2022, 11:20.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze Bekijk bericht

    Hoi werkt de de delta tv app ook op de android 4 K google tv ??
    Ja probeer maar, installeren vanaf je pc met als bestemming je android 4K google tv.

    https://play.google.com/store/apps/d...delta.tv&gl=NL
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • xx_verwijderd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Mag gezegd: Die werken priema! Zowel de iOS-, Android- als de Google TV / Android TV-app zijn werkbare alternatieven aan het worden voor de STB. Nu nog radio in alle versies...
    (Aha, leuke info: https://www.androidplanet.nl/nieuws/...vs-android-tv/)
    Hoi werkt de de delta tv app ook op de android 4 K google tv ??

    xx_verwijderd in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik heb eerlijk gezegd dezelfde vragen. Ik geloof niet in trollen op het KPN-forum, aangezien ik eergisteren met eigen ogen de KPN-oplossing heb gezien
    Ik bedoelde dat er op het KPN-forum ook veel klachten zijn over hun itv-platform. Dat zorgt er voor dat ik vermoed dat beide platforms (kinder)ziektes hebben en dat het 'gewoon', zoals bij elke app, een work-in-progress is en blijft. We nemen (waarom?) aan dat er over OTT veel meer klachten zijn dan over AVS maar dat is m.i. meer een aanname dan dat we het echt weten. De communicatie van KPN op hun forum is wel een verademing vergeleken met hier. Ze hebben daar ook een stevig blik webcare opengetrokken denk ik. Verder blijf ik vinden dat 'niet meer van deze tijd' en 'mag verwachten' meningen van individuele reageerders zijn en niet op feiten gebaseerd.
    Koeba in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Koeba; 24 Nov 2022, 10:37.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Bij deze ook een uitnodiging aan Eduard B en hopelijk meelezende DFN-ers en mensen van NEP/Stoneroos (welkom!) om misschien wat bij te dragen en wat licht in de itv-darkness te brengen. Zou toch mooi zijn!
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Roept dan ook de vraag op of DFN te zuinig is geweest met het inkopen van bandbreedte op de fiber-asn's. Is puur gokwerk, want ik weet niets van hun core netwerk.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X