Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom presteert Stoneroos OTT bij Delta minder? Verwachtingen te hoog?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    De ene dag klaag je dat Delta niet communiceert naar de klanten. De andere dag prijs je de communicatie de hemel in.
    De ene dag kan je niet wachten om over te stappen op interactieve tv van KPN, de andere dag heb je geen klachten over interactieve televisie van Delta.

    BORDEWOLF, ik volg je niet meer ..
    Inderdaad ga ik naar KPN indien dit beschikbaar komt, maar dat duurt nog wel even een paar jaar in Twente.
    Dus ja, komt KPN nu langs (dat is niet het geval) zou ik overstappen.Maar ik verwacht dat Delta op to speed gaat komen.
    Maar wellicht zijn deze verwachtingen te hoog, en daar is dit topic over begonnen.

    Interactieve tv bij Delta werkt gewoon prima op dit moment. Ik mis Dolby en UHD en alles HD wat kan, maar het werkt verder prima.
    Nogmaals over Dolby, UHD en HD moet DELTA-TV-team ons inlichten wat de roadmap is en hoe men dit gaat doen en dat geldt ook voor de toekomst van de decoders en de huidige software.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 29 Nov 2022, 11:40.

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    De ene dag klaag je dat Delta niet communiceert naar de klanten. De andere dag prijs je de communicatie de hemel in.
    De ene dag kan je niet wachten om over te stappen op interactieve tv van KPN, de andere dag heb je geen klachten over interactieve televisie van Delta.

    BORDEWOLF, ik volg je niet meer ..
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Je moet je eigen eens flink na laten kijken Bor ? liefst voor het nieuwe jaar
    dan kun je in het nieuwe jaar fris beginnen
    iedereen ziet dat het kommer en kwel is, waar ze misschien ,wegens personeels tekort. niks aan kunnen doen
    het eerste is beter naar de klant toe leven ,en jij zit hier maar bledy hoera te verkondigen
    Het is ? dat je nergens anders naar toe kan anders was je naar 1 jaar weg
    als je contract is afgelopen . naar een andere provider
    Ik hoop dat je mijn raad aan neemt, en ga eens aan je zelf werken
    Nogmaals ik ben niet negatief over de tv-dienst... Dus praat me dat ook niet aan.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Is dat zo? Waarop is dit gebaseerd? We hebben hier een compleet team dat hier reageert!
    Kan je ook het incassobureau even toelichten? Delta geeft vaste klanten gewoon korting op een nieuw jaarcontract en die is niet mis.
    Ze verbeteren wel degelijk de diensten (producten heeft een dienstverlener niet), zie mijn lijstje van verbeteringen van de tv dienst.
    Er is veel vooruitgang geweest het afgelopen jaar!
    Je moet je eigen eens flink na laten kijken Bor ? liefst voor het nieuwe jaar
    dan kun je in het nieuwe jaar fris beginnen
    iedereen ziet dat het kommer en kwel is, waar ze misschien ,wegens personeels tekort. niks aan kunnen doen
    het eerste is beter naar de klant toe leven ,en jij zit hier maar bledy hoera te verkondigen
    Het is ? dat je nergens anders naar toe kan anders was je naar 1 jaar weg
    als je contract is afgelopen . naar een andere provider
    Ik hoop dat je mijn raad aan neemt, en ga eens aan je zelf werken
    koekeroe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Die slechte communicatie is een erfenis van Caiway. Daar waar de communicatie naar de klant ook altijd nog beroerder dan beroerd.
    Is dat zo? Waarop is dit gebaseerd? We hebben hier een compleet team dat hier reageert!
    Kan je ook het incassobureau even toelichten? Delta geeft vaste klanten gewoon korting op een nieuw jaarcontract en die is niet mis.
    Ze verbeteren wel degelijk de diensten (producten heeft een dienstverlener niet), zie mijn lijstje van verbeteringen van de tv dienst.
    Er is veel vooruitgang geweest het afgelopen jaar!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Dan zoekt Delta het nog niet bij zichzelf en stuurt het een incassobureau op je dak.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • puccini
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Die prijsverhoging wordt gebruikt voor het verbeteren van het product ..
    Kijk als nu iedereen die prijsstijging weigert te betalen wegens de slechte verbindingen en nog steeds geen 4G en Dolby kan het probleem m.i. snel opgelost worden, maar ja, de mensen willen liever alleen maar klagen dan stappen ondernemen tegen de delta's en caiway's !
    puccini in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Echo
    antwoordde
    Het grootste probleem bij Stoneroos is naar mijn mening echt de vertraging die in het beeld zit. Zeker bij het WK te merken, bij andere providers valt de goal gewoon 15-20 seconde eerder dan bij Delta. Echt triest dat die vertraging zo groot is.
    Echo in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
    Dat het voor de doorsnee consument weinig aantrekkelijk is dat klopt, maar voor zakelijk gebruik ligt dit anders dus je kunt XGS-PON niet zomaar even simpelweg skippen.
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 26 Nov 2022, 09:15.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

    Jammer hoor, je was zo goed bezig als toekomstig Delta adviseur

    Mijn vermoeden is toch dat de verbindingen meer toekomst bestendig en de core business is van Delta, we gaan het meemaken :-)

    Ik hoop trouwens wel dat dolby weer snel terugkomt en uiteindelijk ook op de nieuwe apps, benieuwd wanneer we weer wat horen van het DeltaTV team wat de planning is van de huidige verstoringen. Helaas is communicatie niet het sterkste punt van Delta en zijn medewerkers (ookal doen ze hun stinkende best uiteraard )
    Ik zei het al eerder in dit topic. We hebben hier DELTA-TV-team dat ons netjes op de hoogte houdt.
    Ik heb de afgelopen twee weken mijn pijlen wel erg gericht op het TV product. Ik zou het jammer vinden dat dit er toe (heeft) geleid dat ze hier niet meer (willen) reageren.
    Maar we doen allemaal een stukje mee met het (al dan niet terecht) benoemen wat er niet lekker loopt.
    Nu kan ik er ook een post bijhalen van van DELTA-TV-team met alle verbeteringen dit jaar:
    * Heel veel HD zenders erbij
    * Doorspoelen van opnames bij de commercielen
    * Bijna alle zenders kunnen opgenomen worden en begin gemist (overigens RTL Television valt niet terug te kijken?)
    * Dolby is toegevoegd op enkele zenders (wel degelijk staat dit nog aan!)
    * Opnemen in de app
    * Ondertiteling in de app
    * Introductie TV apps

    Ik weet niet hoe groot de TV afdeling is, maar dit is in samenhang met alle externe partijen best wel veel dat er is gedaan.
    We missen een doorkijkje en het echte verhaal wat wel en niet kan qua Dolby, UHD en 4K en waarom dat wel of (nog) niet kan. En of het komt, wanneer en in welke vorm men doorgaat.

    Het is ook niet motiverend dat je hard werkt aan alle verbeteringen en hier steeds leest dat het allemaal bagger is en alles de grond in wordt gestampt. Nogmaals qua UHD en Dolby heb ik ook te lang doorgezaagd.
    Niet alles is ruk en niet goed. Ik kijk de afgelopen weken naar prima strak HD op alle zenders, weinig tot geen storingen.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Nov 2022, 22:32.

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Dan denk ik dat ze elkaar hebben gevonden qua communcatie😂
    reddwarf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Die slechte communicatie is een erfenis van Caiway. Daar waar de communicatie naar de klant ook altijd nog beroerder dan beroerd.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
    Jammer hoor, je was zo goed bezig als toekomstig Delta adviseur

    Mijn vermoeden is toch dat de verbindingen meer toekomst bestendig en de core business is van Delta, we gaan het meemaken :-)

    Ik hoop trouwens wel dat dolby weer snel terugkomt en uiteindelijk ook op de nieuwe apps, benieuwd wanneer we weer wat horen van het DeltaTV team wat de planning is van de huidige verstoringen. Helaas is communicatie niet het sterkste punt van Delta en zijn medewerkers (ookal doen ze hun stinkende best uiteraard )
    reddwarf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door reddwarf; 25 Nov 2022, 17:00.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Ik heb al jaren een Surroundset. Dat ding heb ik een paar maanden dit jaar aan kunnen hebben.
    Ik verwacht dat dit soort zaken op een tv-platform basis is, en ja dat mag ik verwachten wanneer je van COAX en daarna van Multiscreen komt en op het platform van Delta wordt gezet (toen nog bij Caiway!). Opeens heb je gewoonweg geen Dolby meer.
    Zelfs het Multiscreen dat toen al een aantal jaren in gebruik was bij Caiway had Dolby.

    En dat blijf ik vinden van UHD en 4K ook. Al jaren blijven we verstoken van dergelijke zenders, terwijl andere aanbieders zelfs het kleine SKV het wel aanbieden bij grote evenementen en ook al een jaar ESPN UHD aanbieden. UHD en 4K komt echt niet meer zo maar uit de lucht vallen...

    Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    [QUOTE=cmdevrieze;n246751]
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Maar gelukkig hebben we nu de Smart TV apps nog als back-up mogelijkheid.[/

    hoi geeft de delta tv app ook dolby surround door , of stereo?


    Nee, de delta tv app kent alleen stereo.
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X