Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom presteert Stoneroos OTT bij Delta minder? Verwachtingen te hoog?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Kun je uitleggen hoe je tot die conclusie bent gekomen?
    Wanneer internationale standaarden zo traag worden doorgevoerd worden als stroop door een trechter dan mag je toch tot die conclusie komen. Dolby had er vanaf dag 1 in moeten zitten (dus 6 jaar terug). Dat had een minimale eis moeten zijn bij het aankopen van de soft- en hardware, evenals UHD en 4K.

    Maar nogmaals er kunnen allerlei redenen zijn die wij niet zien of horen. En het vergelijk met KPN en Ziggo mag gemaakt worden, maar ik durf ook het vergelijk aan met wat er intern al was: Multiscreen.

    En ergens zal het ook budgettair zijn, echter als dat nu nog speelt dan zijn ze echt niet doordrongen van het feit dat, ik zeg er bij in mijn ogen, niet kan.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Nov 2022, 13:07.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Wanneer internationale standaarden zo traag worden doorgevoerd worden als stroop door een trechter dan mag je toch tot die conclusie komen. Dolby had er vanaf dag 1 in moeten zitten (dus 6 jaar terug). Dat had een minimale eis moeten zijn bij het aankopen van de soft- en hardware, evenals UHD en 4K.

      Maar nogmaals er kunnen allerlei redenen zijn die wij niet zien of horen. En het vergelijk met KPN en Ziggo mag gemaakt worden, maar ik durf ook het vergelijk aan met wat er intern al was: Multiscreen.

      En ergens zal het ook budgettair zijn, echter als dat nu nog speelt dan zijn ze echt niet doordrongen van het feit dat, ik zeg er bij in mijn ogen, niet kan.
      1 januari



      Maar ze zijn budgettair niet te beroerd om er per 1 januari een prijsverhoging in te voeren ,ondanks de vele problemen ,wat er voort doet In mijn ogen zou het moeten zijn ,eerst alles opgelost ,Daarna Prijsverhoging
      Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Nov 2022, 15:03.

      Reageer


      • #18
        Die prijsverhoging wordt gebruikt voor het verbeteren van het product ..

        Reageer


        • #19
          🤔🤔👀

          Reageer


          • #20
            [QUOTE=driepinter;n246659]Maar gelukkig hebben we nu de Smart TV apps nog als back-up mogelijkheid.[/

            hoi geeft de delta tv app ook dolby surround door , of stereo?



            Reageer


            • #21
              [QUOTE=cmdevrieze;n246751]
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Maar gelukkig hebben we nu de Smart TV apps nog als back-up mogelijkheid.[/

              hoi geeft de delta tv app ook dolby surround door , of stereo?


              Nee, de delta tv app kent alleen stereo.

              Reageer


              • #22
                Ik heb al jaren een Surroundset. Dat ding heb ik een paar maanden dit jaar aan kunnen hebben.
                Ik verwacht dat dit soort zaken op een tv-platform basis is, en ja dat mag ik verwachten wanneer je van COAX en daarna van Multiscreen komt en op het platform van Delta wordt gezet (toen nog bij Caiway!). Opeens heb je gewoonweg geen Dolby meer.
                Zelfs het Multiscreen dat toen al een aantal jaren in gebruik was bij Caiway had Dolby.

                En dat blijf ik vinden van UHD en 4K ook. Al jaren blijven we verstoken van dergelijke zenders, terwijl andere aanbieders zelfs het kleine SKV het wel aanbieden bij grote evenementen en ook al een jaar ESPN UHD aanbieden. UHD en 4K komt echt niet meer zo maar uit de lucht vallen...

                Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
                  Jammer hoor, je was zo goed bezig als toekomstig Delta adviseur

                  Mijn vermoeden is toch dat de verbindingen meer toekomst bestendig en de core business is van Delta, we gaan het meemaken :-)

                  Ik hoop trouwens wel dat dolby weer snel terugkomt en uiteindelijk ook op de nieuwe apps, benieuwd wanneer we weer wat horen van het DeltaTV team wat de planning is van de huidige verstoringen. Helaas is communicatie niet het sterkste punt van Delta en zijn medewerkers (ookal doen ze hun stinkende best uiteraard )
                  Laatst bewerkt door reddwarf; 25 Nov 2022, 16:00.

                  Reageer


                  • #24
                    Die slechte communicatie is een erfenis van Caiway. Daar waar de communicatie naar de klant ook altijd nog beroerder dan beroerd.

                    Reageer


                    • #25
                      Dan denk ik dat ze elkaar hebben gevonden qua communcatie😂

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                        Jammer hoor, je was zo goed bezig als toekomstig Delta adviseur

                        Mijn vermoeden is toch dat de verbindingen meer toekomst bestendig en de core business is van Delta, we gaan het meemaken :-)

                        Ik hoop trouwens wel dat dolby weer snel terugkomt en uiteindelijk ook op de nieuwe apps, benieuwd wanneer we weer wat horen van het DeltaTV team wat de planning is van de huidige verstoringen. Helaas is communicatie niet het sterkste punt van Delta en zijn medewerkers (ookal doen ze hun stinkende best uiteraard )
                        Ik zei het al eerder in dit topic. We hebben hier DELTA-TV-team dat ons netjes op de hoogte houdt.
                        Ik heb de afgelopen twee weken mijn pijlen wel erg gericht op het TV product. Ik zou het jammer vinden dat dit er toe (heeft) geleid dat ze hier niet meer (willen) reageren.
                        Maar we doen allemaal een stukje mee met het (al dan niet terecht) benoemen wat er niet lekker loopt.
                        Nu kan ik er ook een post bijhalen van van DELTA-TV-team met alle verbeteringen dit jaar:
                        * Heel veel HD zenders erbij
                        * Doorspoelen van opnames bij de commercielen
                        * Bijna alle zenders kunnen opgenomen worden en begin gemist (overigens RTL Television valt niet terug te kijken?)
                        * Dolby is toegevoegd op enkele zenders (wel degelijk staat dit nog aan!)
                        * Opnemen in de app
                        * Ondertiteling in de app
                        * Introductie TV apps

                        Ik weet niet hoe groot de TV afdeling is, maar dit is in samenhang met alle externe partijen best wel veel dat er is gedaan.
                        We missen een doorkijkje en het echte verhaal wat wel en niet kan qua Dolby, UHD en 4K en waarom dat wel of (nog) niet kan. En of het komt, wanneer en in welke vorm men doorgaat.

                        Het is ook niet motiverend dat je hard werkt aan alle verbeteringen en hier steeds leest dat het allemaal bagger is en alles de grond in wordt gestampt. Nogmaals qua UHD en Dolby heb ik ook te lang doorgezaagd.
                        Niet alles is ruk en niet goed. Ik kijk de afgelopen weken naar prima strak HD op alle zenders, weinig tot geen storingen.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Nov 2022, 21:32.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Wat mij betreft trekt Delta de stekker uit XGPON dat voor de normale consument totaal niet interessant is en gaan ze al hun geld zetten op een beter ITV-platform met dito decoders of apps die tadeloos en vlekkeloos werken.
                          Dat het voor de doorsnee consument weinig aantrekkelijk is dat klopt, maar voor zakelijk gebruik ligt dit anders dus je kunt XGS-PON niet zomaar even simpelweg skippen.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 26 Nov 2022, 08:15.

                          Reageer


                          • #28
                            Het grootste probleem bij Stoneroos is naar mijn mening echt de vertraging die in het beeld zit. Zeker bij het WK te merken, bij andere providers valt de goal gewoon 15-20 seconde eerder dan bij Delta. Echt triest dat die vertraging zo groot is.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Die prijsverhoging wordt gebruikt voor het verbeteren van het product ..
                              Kijk als nu iedereen die prijsstijging weigert te betalen wegens de slechte verbindingen en nog steeds geen 4G en Dolby kan het probleem m.i. snel opgelost worden, maar ja, de mensen willen liever alleen maar klagen dan stappen ondernemen tegen de delta's en caiway's !

                              Reageer


                              • #30
                                Dan zoekt Delta het nog niet bij zichzelf en stuurt het een incassobureau op je dak.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X