Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Flets beeld NPO 1 HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Flets beeld NPO 1 HD

    Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het beeld op NPO1HD is flets en onscherp, zeker in de overviews met veel gras.

  • #2
    Is volgens mij nu weer prima. In het begin van de wedstrijd had ik ook een wat wazig beeld en af en toe blokjes. Mijn vermoeden is dat het in de verbinding met Qatar zat.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Is volgens mij nu weer prima. In het begin van de wedstrijd had ik ook een wat wazig beeld en af en toe blokjes. Mijn vermoeden is dat het in de verbinding met Qatar zat.
      Niet wazig, maar onscherp en flets.Ieder detail en scherpte ontbreekt.
      Het lijkt wel of de bitrate naar beneden is geschroefd…Het beeld is ronduit onacceptabel.

      (slag om de arm als het de feed zelf is)
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Nov 2022, 18:35.

      Reageer


      • #4
        Hier geen last van flets beeld.

        Reageer


        • #5
          Flets zeker niet, wel heel veel haperingen, tijdens de gehele wedstrijd..

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
            Flets zeker niet, wel heel veel haperingen, tijdens de gehele wedstrijd..
            Flets en onscherp meer kan ik er niet over kwijt. Dit is ondermaats HD.

            Reageer


            • #7
              Bordewolf Laat ik het niet met jou eens zijn, beeld is buitenom de blokjes en haperingen van heel goede kwaliteit, bij mij althans..

              Reageer


              • #8
                Inderdaad Klapstoel beeld was om af te likken alleen jammer van dat NPO icon dat ze ook UHD erbij zetten. Toch storend hebben Delta klanten gelukkig geen last van

                Reageer


                • #9
                  Heb je die haperingen op de coax of glasvezel, Chouffeke?

                  Reageer


                  • #10
                    Nou ik had dezelfde indruk als Bordewolf. De beelden uit Quatar zijn niet scherp, de beelden uit de studio zijn wel scherp.
                    Ik kijk via bedraad internet en het zwarte kastje Kamai7 van Delta.

                    Ik woon in Dauwendaele Middelburg.

                    Reageer


                    • #11
                      Met coax totaal geen probleem.
                      100% acceptabel...😁💯
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Ik heb naar de radio gekeken , het beeld was scherp en vrij helder (led licht )

                        De voetbal wedstrijd was wel minder (in beide opzichten )
                        Laatst bewerkt door renschip; 21 Nov 2022, 19:46.

                        Reageer


                        • #13
                          stofdoek Via coax, ik heb wel het idee dat het nu wat beter is, dat is dan wel na de wedstrijd van het Nederlands Elftal..

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                            stofdoek Via coax, ik heb wel het idee dat het nu wat beter is, dat is dan wel na de wedstrijd van het Nederlands Elftal..
                            Nu weer een wedstrijd, net zo onscherp. Het kan de feed zelf zijn, maar waarom bij Ziggo en KPN dan geen klachten?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Nu weer een wedstrijd, net zo onscherp. Het kan de feed zelf zijn, maar waarom bij Ziggo en KPN dan geen klachten?
                              Je kunt toch AirPlay proberen vanaf je iPad naar je Samsung TV.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X