Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

    hoe werkt het dan als je je tv-abonement bij Delta hebt?? wordt de app dan je abo?? ik heb een LG-tv en wil een chromecast aanschaffen en de Delta-app installeren,dit is mogelijk toch.
    stel dat het goed werkt,is het dit kastje overbodig....dus vandaar mijn vraag...
    Ja, dit is mogelijk bij mij werkt het gewoon met een 50+ abonnement.

    Wat het kastje altijd voor zal hebben is radiozenders die heb je niet op Android TV, maar die kun je dan weer wel casten vanaf je telefoon/tablet naar je Chromecast met Google TV.

    Zodat je ze als nog op TV kunt beluisteren.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Ja, dit is mogelijk bij mij werkt het gewoon met een 50+ abonnement.

      Wat het kastje altijd voor zal hebben is radiozenders die heb je niet op Android TV, maar die kun je dan weer wel casten vanaf je telefoon/tablet naar je Chromecast met Google TV.

      Zodat je ze als nog op TV kunt beluisteren.
      Het is toch ook nog niet duidelijk of radio wordt toegevoegd? Ik zou wel even wachten op de LG app, LG heeft wat eisen mbt de afstandbediening,
      Wanneer dat werkt dan komt de app er snel aan.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Het is toch ook nog niet duidelijk of radio wordt toegevoegd?
        Klopt

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...app#post257004

        Reageer


        • vandaag een chromecast 4K aangeschaft en ik moet zeggen dat dit geweldig is, de Delta TV-app werkt geweldig en eindelijk weer eens goed geluid!!
          heel blij mee!

          Reageer


          • Is er al een update mbt lg app?

            Reageer


            • Deels, hij is een stap verder en hij is naar het volgende QA team van LG in Korea gestuurd.

              now we wait….

              fijn weekend!

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                Deels, hij is een stap verder en hij is naar het volgende QA team van LG in Korea gestuurd.

                now we wait….

                fijn weekend!
                Ik heb geen LG, maar mooi nieuws voor alle forumleden met een LG! Met Samsung ging het ook in stappen.
                LG zat te wachten voor afstandbedieningondersteuning, die zit er dus nu in. Duimen maar! 👍🫶🤞

                Volgende topic Dolby voor de Dolbydrammers 😉🤣

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                  Deels, hij is een stap verder en hij is naar het volgende QA team van LG in Korea gestuurd.

                  now we wait….

                  fijn weekend!

                  top dank voor de update, mooi nieuws

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                    Deels, hij is een stap verder en hij is naar het volgende QA team van LG in Korea gestuurd.

                    now we wait….

                    fijn weekend!
                    Toch wel naar Zuid Korea he, anders kunnen we lang wachten

                    Reageer


                    • Goed nieuws!
                      De DELTA en Caiway SmartTV App voor LG is door het QA proces en goedgekeurd door LG.
                      De beide apps zullen in de loop van volgende week als Bèta app gepubliceerd worden in de Appstore van LG.
                      De Smart TV app voor LG Smart TV's is dan beschikbaar voor modellen vanaf WebOS5.0 (2020+). Vind je hem niet in de appstore van jouw LG Smart TV dan is je TV waarschijnlijk niet geschikt.

                      Veel kijkplezier ;-)

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                        Goed nieuws!
                        De DELTA en Caiway SmartTV App voor LG is door het QA proces en goedgekeurd door LG.
                        De beide apps zullen in de loop van volgende week als Bèta app gepubliceerd worden in de Appstore van LG.
                        De Smart TV app voor LG Smart TV's is dan beschikbaar voor modellen vanaf WebOS5.0 (2020+). Vind je hem niet in de appstore van jouw LG Smart TV dan is je TV waarschijnlijk niet geschikt.

                        Veel kijkplezier ;-)
                        Top, tnx voor de update, erg blij mee

                        Reageer


                        • Wat is eigenlijk de bitrate van de Android tv app van de Nederlandse hd zenders? En is die voor de Tizen/LG/Apple app het zelfde?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Edgarf28 Bekijk bericht
                            Wat is eigenlijk de bitrate van de Android tv app van de Nederlandse hd zenders? En is die voor de Tizen/LG/Apple app het zelfde?
                            Dit staat op : https://www.delta.nl/klantenservice/...-smart-tv-app/

                            Wat is de beeldkwaliteit van de DELTA TV App op AndroidTV en Apple TV ?

                            De beeldkwaliteit van de Smart TV apps is afhankelijk van het kanaal.
                            Voor HD kanalen is dit 1080x1920 in 25 frames per seconde.
                            Voor SD kanalen is dat 1024x1024 in 25 frames per seconde. We werken continue aan verbeteringen van de videokwaliteit.


                            Van Tizen en LG is niet bekend.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Dit staat op : https://www.delta.nl/klantenservice/...-smart-tv-app/

                              Wat is de beeldkwaliteit van de DELTA TV App op AndroidTV en Apple TV ?

                              De beeldkwaliteit van de Smart TV apps is afhankelijk van het kanaal.
                              Voor HD kanalen is dit 1080x1920 in 25 frames per seconde.
                              Voor SD kanalen is dat 1024x1024 in 25 frames per seconde. We werken continue aan verbeteringen van de videokwaliteit.


                              Van Tizen en LG is niet bekend.
                              De resolutie en het aantal frames per seconde waren mij al bekend, maar ik vroeg naar de bitrate, wat ook zeer belangrijk is voor de beeldkwaliteit

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Edgarf28 Bekijk bericht

                                De resolutie en het aantal frames per seconde waren mij al bekend, maar ik vroeg naar de bitrate, wat ook zeer belangrijk is voor de beeldkwaliteit
                                Wellicht wilt DELTA-TV-team hier dan een keer op reageren want dit is verder bij niemand bekend.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X