Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ok dat is jammer. Zou dit aan de Chromecast met GoogleTV liggen of gebruikt Delta mindere kwaliteit voor deze app?

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk bericht
      Ok dat is jammer. Zou dit aan de Chromecast met GoogleTV liggen of gebruikt Delta mindere kwaliteit voor deze app?
      Het laatste..

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk bericht
        Klopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?
        Nee, dat klopt niet.

        Reageer


        • Kun je aangeven wat er niet klopt en wat het dan wel zou kunnen zijn?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk bericht
            Kun je aangeven wat er niet klopt en wat het dan wel zou kunnen zijn?
            Nee. Maar de streams zijn gelijk.

            Reageer


            • Geen idee of dit een oplossing is, maar bij mijn Sony tv moet ik voor iedere ingang het beeld apart afregelen om het beste beeld te krijgen. Ik kijk o.a. naar de app op een Apple TV en het beeld is prima.
              Ook het beeld van de app op de Android tv is prima.
              Laatst bewerkt door Caiway55; 29 Nov 2022, 22:44.

              Reageer


              • Waarom een app gebruik op me Lg Nano tv gewoon internet

                Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_3.png Bekeken: 0 Grootte: 32,1 Kb ID: 247303

                https://webtv.delta.nl/#/?redirected=1
                Inloggen en je kan er net zo veel mee als met je app zo doe ik dat ook op me pc werkt perfect hoor.
                En op coax geen blokjes beeld geen andere stomme dingen die jullie regelmatig beschrijven in het forum.
                Gewoon simpel en klaar.
                Laatst bewerkt door Lepelaar; 30 Nov 2022, 11:23.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht
                  Waarom een app gebruik op me Lg Nano tv gewoon internet

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Screenshot_3.png Bekeken: 0 Grootte: 32,1 Kb ID: 247303

                  https://webtv.delta.nl/#/?redirected=1
                  Inloggen en je kan er net zo veel mee als met je app zo doe ik dat ook op me pc werkt perfect hoor.
                  En op coax geen blokjes beeld geen andere stomme dingen die jullie regelmatig beschrijven in het forum.
                  Gewoon simpel en klaar.
                  Dan heb je geluk, maar de ondersteuning geldt alleen voor Chrome, Safari en Firefox

                  https://www.delta.nl/televisie/online/

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Dan heb je geluk, maar de ondersteuning geldt alleen voor Chrome, Safari en Firefox

                    https://www.delta.nl/televisie/online/
                    https://www.youtube.com/watch?v=lak_TIl54d0

                    Heb allerlei tv's getest deze werkt voor mij het beste met een remote control alles bedienen met 1 afstandsbediening Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_6.png
Bekeken: 447
Grootte: 23,9 Kb
ID: 247451

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Stefke Bekijk bericht
                      Klopt het dat de beeldkwaliteit van de nieuwe Delta app voor de 4k Chromecast met GoogleTV minder is dan wanneer je via de STB van Delta kijkt? Of kan ik iets in de instellingen van de Chromecast met GoogleTV aanpassen om de beeldkwaliteit te verbeteren?
                      Het klopt dat de TV (en normale) apps momenteel voor live TV gelimiteerd zijn op 720i. Op de normale ontvanger is er wel 1080i beschikbaar.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                        Het klopt dat de TV (en normale) apps momenteel voor live TV gelimiteerd zijn op 720i. Op de normale ontvanger is er wel 1080i beschikbaar.
                        Heel eerlijk, ik zie geen verschil, al schijnt 1080I strakker te zijn.

                        UHD wordt toch met 1080P aangeboden en is dat een van de uitdagingen voor Delta om het uberhaupt te kunnen doorgeven?
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Dec 2022, 16:13.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                          Het klopt dat de TV (en normale) apps momenteel voor live TV gelimiteerd zijn op 720i. Op de normale ontvanger is er wel 1080i beschikbaar.
                          But why?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                            But why?
                            Mijn idee, in de apps kun je kiezen voor streamkwaliteit 1080P? Maar 720I wordt gebruikt.
                            Overigens waarom staat in de instellingen van de apps 1080P terwijl het bij Delta (helaas) 1080I is. 1080P geeft o.a. bij sport betere beelden.

                            Reageer


                            • De KPN Smart TV app is 1080i met 6,1 Mb/s bitrate.

                              Maar goed de Ziggo app en Ziggogo is dan weer 720p.
                              Laatst bewerkt door driepinter; 2 Dec 2022, 08:46.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                De KPN Smart TV app is 1080i met 6,1 Mb/s bitrate.

                                Maar goed de Ziggo app en Ziggogo is dan weer 720p.
                                Ik meende te weten dat Delta altijd 1080I doorgaf, dat lijkt teruggeschroefd. De instellingen in de apps spreken van 1080P waarop je kan streamen.
                                Vreemd wanneer dat uberhaupt niet kan.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X