Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Heeft iemand de publieke app inmiddels al?

    Reageer


    • Nee, het duurt allemaal vrij lang.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Nee, het duurt allemaal vrij lang.
        ..... Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: duffy-duck-looney-tunes.gif
Bekeken: 1493
Grootte: 62,7 Kb
ID: 244199

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

          ..... Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: duffy-duck-looney-tunes.gif
Bekeken: 1493
Grootte: 62,7 Kb
ID: 244199
          Ook in dit geval treft jullie geen blaam. Ongeduld is iets wat bij meer forumleden voorkomt

          Reageer


          • Hoppa, daar gaan we dan met testen van Tizen. Mijn eerste bevindingen:

            * Bij het inschakelen van een zender zit er een hapering (zeker 10 seconden vaststaand of haperend beeld). ik krijg eerst een aantal seconden een stilstaand beeld (feitelijk de hapering die ik eerder zag toen Dolby aan stond bij vele zenders?? )
            * Bij sommige kanalen krijg een een zwart beeld (schakelt niet in) na opnieuw proberen weer wel.
            * RTL Boulevard gaf haperingen een minuutje lang. Afwachten of dit een incident is.
            * Het beeld is strak wanneer het kanaal is ingeladen !! De kleuren lijken warmer.
            * Haperingen bij RTL Bouelvard gedurende de uitzending, Nope, ook haperingen op NPO3. Dus haperingen tijdens het kijken. Lijkt erg op de haperingen die ik had toen Dolby Surround op de decoder aan stond.
            * Ik kan geen kanalen wijzigen met up en down (werkt niet). En ik kan ook geen kanaalnummer intoetsen om naar het juiste kanaal te gaan
            *Het veranderen van de dag in de tv gids: er komt een onleesbaar menu, tekst is niet zichtbaar
            * Bij het doorspoelen bij “gemist” is niet duidelijk hoe ver je bent. Het beeld wisselt niet.
            * De knoppen op de afstandbediening die bedoelt zijn voor doorspoelen werken niet.

            Voor zover...

            * Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: tizen.jpg Bekeken: 0 Grootte: 92,6 Kb ID: 244211
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Nov 2022, 20:11.

            Reageer


            • Bordewolf

              Je TV staat op Totaal TV (foto).

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Bordewolf

                Je TV staat op Totaal TV (foto).
                Erg orgineel is het niet… Maar goed… ik gun het Jarco wel, ergens ben ik wel fan van TotaalTV.
                En dan staat in dat stukje nota bene dat Tizen nog de vraag is… dan lees je ook niet wat hier staat. Maar goed.

                Ik ben even benieuwd of sommige testbevindingen van de Tizenapp ook in de ander apps zitten of zaten.
                Ik heb al best veel dingen gevonden.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Nov 2022, 19:40.

                Reageer


                • Dat is niet het geval. Die hebben wij wel gezien, maar jullie niet. Je bent er gewoon erg vroeg bij dit keer, vandaar dat je nog het nodige tegen komt. Overigens goed in mijn optiek voor jou om te zien dat er voor TizenOS nog niet een publieke beta binnen 2 weken gaat plaatsvinden zoals je hierboven beweert. Ook zijn een aantal zaken die je hierboven noemt niet nieuw voor ons natuurlijk, die heb ik je zelf al aangegeven zoals het niet kunnen zappen. De boodschap is. AndroidTV en Apple TV zijn publiek beta waardig. Samsung en LG moet nog aan gesleuteld worden de komende weken en het is superfijn dat je met ons meekijkt 👍🏼

                  fijn weekend en kijkplezier!

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                    Dat is niet het geval. Die hebben wij wel gezien, maar jullie niet. Je bent er gewoon erg vroeg bij dit keer, vandaar dat je nog het nodige tegen komt. Overigens goed in mijn optiek voor jou om te zien dat er voor TizenOS nog niet een publieke beta binnen 2 weken gaat plaatsvinden zoals je hierboven beweert. Ook zijn een aantal zaken die je hierboven noemt niet nieuw voor ons natuurlijk, die heb ik je zelf al aangegeven zoals het niet kunnen zappen. De boodschap is. AndroidTV en Apple TV zijn publiek beta waardig. Samsung en LG moet nog aan gesleuteld worden de komende weken en het is superfijn dat je met ons meekijkt 👍🏼

                    fijn weekend en kijkplezier!
                    Komt goed! Ik blijf wel testen en blijf kritisch! Ik hoor wel weer wanneer er een nieuwe versie is!

                    Reageer


                    • DELTA-TV-team Zou ik ook met Tizen mee kunnen testen? Ik heb al met Androidtv mee getest.

                      Groetjes,
                      Ilan

                      Reageer


                      • Ik adviseer je een Apple TV 4K te kopen, Bordewolf.
                        Dan krijg je een ervaring waarvan je geeneens wist dat het zo goed en fijn kan zijn.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Ik adviseer je een Apple TV 4K te kopen, Bordewolf.
                          Dan krijg je een ervaring waarvan je geeneens wist dat het zo goed en fijn kan zijn.
                          Nee, dank je, spullen van Grapple komen er bij mij niet in.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                            Dat is niet het geval. Die hebben wij wel gezien, maar jullie niet. Je bent er gewoon erg vroeg bij dit keer, vandaar dat je nog het nodige tegen komt. Overigens goed in mijn optiek voor jou om te zien dat er voor TizenOS nog niet een publieke beta binnen 2 weken gaat plaatsvinden zoals je hierboven beweert. Ook zijn een aantal zaken die je hierboven noemt niet nieuw voor ons natuurlijk, die heb ik je zelf al aangegeven zoals het niet kunnen zappen. De boodschap is. AndroidTV en Apple TV zijn publiek beta waardig. Samsung en LG moet nog aan gesleuteld worden de komende weken en het is superfijn dat je met ons meekijkt 👍🏼

                            fijn weekend en kijkplezier!
                            Ik zou graag mee willen testen met LG WebOS na dat ik succes vol had mee getest met Google TV chromecast 4K.

                            Reageer


                            • :-) AndroidTV Beta voor DELTA https://play.google.com/store/apps/d...delta.tv&gl=NL

                              Reageer


                              • Ik kwam per toeval uit op dit topic,... Leuk weer een provider die een TV-app aanbied voor Google tv enzo! Handig voor onze sony's 😬 had de app ff gedownload, ondanks ik er niks mee kan, ziet die er wel degelijk uit. En waar mogelijk lijkt die vrij vlot te werken. Leuke interface en erg duidelijk waar je eea kunt vinden. Er zijn providers die het al slechter hebben haha.
                                ​​​​​​
                                Echter,... Delta is letterlijk in september met de eerste schep begonnen te graven in mijn regio/woonplaats,.. Tijdens de campagne hadden wij gekozen voor Caiway. Nu Delta/Caiway zo'n beetje hetzelfde is. Komt Caiway dan ook met eenzelfde tv app tzt? Anders moet ik komend jaar nog een jaartje geduld hebben.

                                Dan zou het allermooiste ook zijn dat je een abbo kunt kiezen met internet en App only ipv een losse tv ontvanger. Net als T-Mobile heeft en wat bij Ziggo ook kan. KPN hoef je niet te vragen, die blijven vasthouden aan tv kijken waarbij je sowieso een ontvanger moet afnemen... Zelfs als je alleen via de tv app wilt kijken,... Ik heb namelijk een hekel gekregen voor losse tv-ontvangers,.. Vind dat niet meer van deze tijd. Nu krijg ik er wel eentje in de loop van volgend jaar. Maar veel zal die toch niet worden gebruikt,... Nieuwe aanbieder in onze regio gewoon even een kans geven, dus dan is het niet zo heel erg nog.

                                Geen idee of het al in de app zit maar een 'Dark-Mode' zou mij ook nog wel prettig lijken.
                                Laatst bewerkt door JB22_; 5 Nov 2022, 21:50.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X