Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Smart TV apps (test)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Smart TV apps (test)

    Ik heb vanmiddag een downloadlink voor Android TV gehad de installatie dient plaats te vinden vanaf een PC of Laptop.


    Kan dus al met deze Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Sep 2022, 19:26.

  • #2
    Werkt hier prima op een oude MiBox, eerste ervaringen zijn veel belovend en interface is reactief.

    Reageer


    • #3
      Heb hem net geactiveerd door de QR-code te scannen, eerste indruk ziet er strak uit.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Heb hem net geactiveerd door de QR-code te scannen, eerste indruk ziet er strak uit.
        Ik heb de link/app nog niet. Ziet er wel uit als de ā€œoudeā€ vertrouwde interface. Wel jammer dat daar niet ook meteen iets mee is gedaan.

        Reageer


        • #5
          We zijn gestart met Android/GoogleTV. De volgende is de app voor tvOS (4e generatie AppleTV), daarna gaan we kijken hoe we andere apps kunnen distribueren. Zoals aangegeven hebben de eerste 2 OS-en een redelijk volwassen testtrack. Bij de andere OS-en is distributie van test apps wat complexer en vraagt wellicht wat meer effort van de tester. We gaan aankomende week intern testen hoe we dit kunnen doen voor Tizen (samsung). In webOS distributie gaan we ons nog verder verdiepen en laten we meer weten als we dit duidelijk hebben.

          Goed om te lezen van een aantal dat de eerste indruk positief is. šŸ‘šŸ¼

          Reageer


          • #6
            Ik heb hem dan niet gescand met de QR-code maar gewoon met mijn eigen delta inlog. Eerste indruk ziet er goed uit live tv ziet er goed strak uit.

            Wat ik wel lastig vind is dat je door de live tv zenders flink heen moet scrollen dit door de vele zenders uiteraard.

            Misschien is het een idee om een soort tabbladen te gebruiken voor basis pakket zenders ,plus pakket, sportzenders+ filmzenders op Ć©Ć©n tabblad zodat je het beter in Ć©Ć©n oogopslag ziet.

            Ć©Ć©n maal op de live tv aangekomen dan kun je heen en weer terug zappen met je Google Chromecast van rechts naar links of van links naar rechts. Zappen gaat vrij snel nauwelijks buffering naar het zappen van de volgende zender.

            Het is wel raadzaam van te voren indien dat je dat nog niet gedaan heb om een favorietenlijst maken om het zappen voor je zelf nog aangenamer te maken.

            Terug en verder spoelen bij Live TV is geen feest spoel te snel terug of verder dan raakt die van slag en kun je niet meer op play knop drukken en ook de play knop knippert dan niet meer blauw op en blijft gewoon grijs.
            Laatst bewerkt door loeffenr; 29 Sep 2022, 04:13.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
              We zijn gestart met Android/GoogleTV. De volgende is de app voor tvOS (4e generatie AppleTV), daarna gaan we kijken hoe we andere apps kunnen distribueren. Zoals aangegeven hebben de eerste 2 OS-en een redelijk volwassen testtrack. Bij de andere OS-en is distributie van test apps wat complexer en vraagt wellicht wat meer effort van de tester. We gaan aankomende week intern testen hoe we dit kunnen doen voor Tizen (samsung). In webOS distributie gaan we ons nog verder verdiepen en laten we meer weten als we dit duidelijk hebben.

              Goed om te lezen van een aantal dat de eerste indruk positief is. šŸ‘šŸ¼
              Nog enige kans om mee te doen in het testpanel voor tvOS of Tizen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                We zijn gestart met Android/GoogleTV. De volgende is de app voor tvOS (4e generatie AppleTV), daarna gaan we kijken hoe we andere apps kunnen distribueren. Zoals aangegeven hebben de eerste 2 OS-en een redelijk volwassen testtrack. Bij de andere OS-en is distributie van test apps wat complexer en vraagt wellicht wat meer effort van de tester. We gaan aankomende week intern testen hoe we dit kunnen doen voor Tizen (samsung). In webOS distributie gaan we ons nog verder verdiepen en laten we meer weten als we dit duidelijk hebben.

                Goed om te lezen van een aantal dat de eerste indruk positief is. šŸ‘šŸ¼
                Wat voor resolutie wordt er eigenlijk gebruikt bij deze app? Het lijkt namelijk anders dan op de interactieve tv vandaar deze vraag.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht

                  Wat voor resolutie wordt er eigenlijk gebruikt bij deze app? Het lijkt namelijk anders dan op de interactieve tv vandaar deze vraag.
                  Ik ga uit van dezelfde resoluties. Echter is het nu de tv die iets meer gaat bepalen hoe het beeld er uit ziet.
                  Ik zou eerder dan de bitrates willen weten waarmee de streams worden aangeboden en of die hetzelfde zijn tov de decoder.

                  Is het beeld naar jou mening beter of minder tov de decoder?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                    Terug en verder spoelen bij Live TV is geen feest spoel te snel terug of verder dan raakt die van slag en kun je niet meer op play knop drukken en ook de play knop knippert dan niet meer blauw op en blijft gewoon grijs.
                    Nee het vooruit en terug spoelen heeft nog veel aandacht nodig, dit werkt bij opnames precies hetzelfde zoals jij hierboven beschrijft.

                    Dan springt hij eruit en ben je de controle over de bediening kwijt.

                    Ook mis ik eigenlijk ook wel een duidelijke stop knop wanneer je naar een opname aan het kijken bent, natuurlijk je kunt pauzeren maar echt stoppen zou ook handig zijn.

                    Verder mis ik het aan en uit kunnen zetten van ondertiteling op een zender dit is vooral handig bij buitenlandse zenders zoals bijvoorbeeld de BBC.

                    [EDIT]

                    Lijkt wel of spoel functie beter werkt 's ochtends om 7 uur dan 's avonds om half tien (drukte ?).

                    Dan springt hij er namelijk niet uit.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 29 Sep 2022, 09:39.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door carpebios Bekijk bericht

                      Nog enige kans om mee te doen in het testpanel voor tvOS of Tizen?
                      Als ik heeeeeeel lief kijk Ik zou graag mee willen doen met Google of Tizan Kan dat nog?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                        Als ik heeeeeeel lief kijk Ik zou graag mee willen doen met Google of Tizan Kan dat nog?
                        Volgens mij hebben ze inmiddels voldoende testers... Ik verwacht dat je nu moet gaan wachten op goede testresultaten, dan wordt het snel uitgerold.

                        Reageer


                        • #13
                          carpebios ilankroon Dat is heel lief. Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] dan kijk ik wat ik nog kan doen. Je hebt dan wel de initiĆ«le uitnodiging gemist maar ik kan dan proberen dat jullie bij de feedbackrondes worden meegenomen. Dus graag je naam, klantnummer, device en je gebruikersnaam van je Google account, apple ID en samsung account meesturen.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Nee het vooruit en terug spoelen heeft nog veel aandacht nodig, dit werkt bij opnames precies hetzelfde zoals jij hierboven beschrijft.

                            Dan springt hij eruit en ben je de controle over de bediening kwijt.

                            Ook mis ik eigenlijk ook wel een duidelijke stop knop wanneer je naar een opname aan het kijken bent, natuurlijk je kunt pauzeren maar echt stoppen zou ook handig zijn.

                            Verder mis ik het aan en uit kunnen zetten van ondertiteling op een zender dit is vooral handig bij buitenlandse zenders zoals bijvoorbeeld de BBC.

                            [EDIT]

                            Lijkt wel of spoel functie beter werkt 's ochtends om 7 uur dan 's avonds om half tien (drukte ?).

                            Dan springt hij er niet uit.
                            Mooi dat er een aantal zaken opvallen. Uiteraard zijn we nog vol aan het ontwikkelen dus alle hulp is welkom. Is het reproduceerbaar, specifieke tijden etc, probeer het bij te houden. dat helpt ons zeker. De ontwikkeling van onze apps voor diverse platformen loopt parallel, dit kan dus betekenen dat bepaalde functionaliteiten bijv. nog niet in de tvOS variant zitten maar later volgen. We zitten immers in de testfase :-).

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
                              carpebios ilankroon Dat is heel lief. Stuur een mail naar [email protected] of [email protected] dan kijk ik wat ik nog kan doen. Je hebt dan wel de initiĆ«le uitnodiging gemist maar ik kan dan proberen dat jullie bij de feedbackrondes worden meegenomen. Dus graag je naam, klantnummer, device en je gebruikersnaam van je Google account, apple ID en samsung account meesturen.
                              Dat zou heel fijn zijn! Ik heb een mail verstuurd

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X