Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeldkwaliteit regelmatig minder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Bij mij precies het zelfde, de RTL zenders en Veronica geven zeer slecht beeld... we gaan nu maar omslachtig te werk dmv de tv zender maar te casten naar de tv, dan is het beeld uitstekend.

    enige verschil is dus het gebruik van de interactieve tv decoder....

    Reageer


    • #77
      Doe je dat vanaf de delta app?

      Reageer


      • #78
        Deze problemen zijn te talrijk. Waarom legt Delta niet uit wat er werkelijk aan de hand is?

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Dionve Bekijk bericht
          Doe je dat vanaf de delta app?
          Zodra ik de Delta Tv heb opgestart op mijn iphone kan ik casten naar mijn tv, ik weet alleen nu even niet of dit een functionaliteit is van de Delta Tv app of dat dit komt door de verbinding die ik heb tussen mijn iphone en tv. Want eigenlijk alles wat ik kan bekijken op mijn iphone kan ik ook casten naar de tv.

          Reageer


          • #80
            hier het zelfde probleem het beeld van rtl4 en veronica is DRAMA dit is toch niet meer anno 2022 lijkt wel op de video jaren zo slecht

            Reageer


            • #81
              Ook nu SBS beeldkwaliteit waardeloos. Wisselende kwaliteit en regelmatig freezes. Zappen naar een ander kanaal en weer terug naar SBS helpt soms.
              Ik kijk sinds vorige week tv via glasvezel met de Kamai 7x. Verlang weer terug naar kabel tv via de smartcard.

              Reageer


              • #82
                RTL4 freeze van wel 15 seconden en wisselend slecht beeld. Lang leve de vooruitgang

                Reageer


                • #83
                  Weet iemand waarom Delta dit zelf doodzwijgt?

                  Reageer


                  • #84
                    Leuk hoor, de kinderen willen ‘weet ik veel ‘ spelen en dan een freeze van 15 seconden. De ‘weet ik veel’ app werkt dan dus niet meer vanwege het te grote tijds verschil, zelfs niet na het opnieuw opstarten van de ‘weet ik veel’ app. Via de delta casten naar de tv werkt de ‘weet ik veel’ app weer, want die heeft geen tijds vertraging. Wat een ondermaats product.
                    Laatst bewerkt door Vondee; 25 Sep 2022, 20:45.

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                      Weet iemand waarom Delta dit zelf doodzwijgt?
                      DFN is onderdeel van de Great Reset. De ontvangers sturen signalen naar onze hersenen...

                      Reageer


                      • #86
                        Zit ik er ver naast als ik zeg dat mensen met interactieve tv via coax weinig en die op glasvezel juist veel problemen hebben?

                        Reageer


                        • #87
                          Koeba, je zit er niet naast. Dat is mijn ervaring sinds ik de interactieve kastjes van Delta heb. (Eerst het witte kastje, daarna de Kamai 7x). Zelden problemen gehad met de coax.

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk bericht
                            Koeba, je zit er niet naast. Dat is mijn ervaring sinds ik de interactieve kastjes van Delta heb. (Eerst het witte kastje, daarna de Kamai 7x). Zelden problemen gehad met de coax.
                            Ik heb alleen de laatste 3 weken storingen. Daarvoor liep het als een zonnetje.

                            Reageer


                            • #89
                              Bij velen draait DIT al heel lang niet als een zonnetje.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                                Bij velen draait DIT al heel lang niet als een zonnetje.
                                Velen? Waar baseer je dit op?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X