Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing NPO1 geluid harder en zachter en haperingen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing NPO1 geluid harder en zachter en haperingen

    Vandaag haperingen op NPO1 en wegvallen van het geluid op Interactieve TV

    DELTA-TV-team iets bekend? Ligt dit aan het invoersignaal of andere oorzaken?
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Aug 2022, 19:20.

  • #2
    Ook vandaag en gisteren op rtl 4 inclusief dolby geluid , het beeld word vaag en dan blokkeerde het beeld en geen geluid. Waar ligt dat aan?

    Reageer


    • #3
      Vrijdag ging mijn tv stuk , geen beeld en geen geluid.
      Waar ligt dat aan ?

      Reageer


      • #4
        Ik denk dat het aan Delta ligt.

        Reageer


        • #5
          Dit is al zo lang aan de gang.Haperde beelden,storingen.
          Geen geluid ,Blokjes beeld .Het lijkt wel puzzels.
          Dikwijls laten weten aan Delta.
          Het ligt allemaal aan onze TV hoor mensen.
          En Delta doet er niets aan.
          Het beste is dat we niet meer voor de TV gaan betalen.

          Reageer


          • #6
            Iedereen doet makkelijk tegenwoordig de meeste tv's gaan op standby dus 1x in de week de stroom eraf zeker met wifi op je tv dan kun je gewoon weer kijken en vergeet niet je modem ook eens opnieuw te starten 1x per week schilt een hoop allende

            Reageer


            • #7
              In geen van de gevallen is duidelijk hoe er tv gekeken wordt. Coax op de tv, via decoder, glasvezel via decoder aangesloten op modem of router, welke apparatuur etc.?Een universele oplossing is dan denk ik ook niet te geven.
              Wellicht zou het handiger zijn wanneer melders meer info over hun situatie geven zodat er gekeken kan worden of er een trend te zien is.
              Zelf kijk ik eigenlijk het meest via coax, hetgeen nooit verstoring geeft. Af en toe kijk ik via de glasvezel verbinding, waarbij de Amino rechtstreeks is verbonden met het modem. Hier iets vaker blokjes, maar niet heel erg. Opvallend is dan dat er bij opnames kijken nooit storing is. Dit alles is dan wel bij Caiway,

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                In geen van de gevallen is duidelijk hoe er tv gekeken wordt. Coax op de tv, via decoder, glasvezel via decoder aangesloten op modem of router, welke apparatuur etc.?Een universele oplossing is dan denk ik ook niet te geven.
                Wellicht zou het handiger zijn wanneer melders meer info over hun situatie geven zodat er gekeken kan worden of er een trend te zien is.
                Zelf kijk ik eigenlijk het meest via coax, hetgeen nooit verstoring geeft. Af en toe kijk ik via de glasvezel verbinding, waarbij de Amino rechtstreeks is verbonden met het modem. Hier iets vaker blokjes, maar niet heel erg. Opvallend is dan dat er bij opnames kijken nooit storing is. Dit alles is dan wel bij Caiway,
                Inmiddels lijkt het probleem op NPO1 opgelost.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Inmiddels lijkt het probleem op NPO1 opgelost.
                  DELTA-TV-team vanochtend weer hetzelfde issue op NPO1, Geluid past zich steeds aan gedurende de uitzending (zachter en harder) op NPO1.
                  Verder constateer ik dat RTL4 vastloopt af en toe en SBS6 ging al een paar keer helemaal op zwart waarbij de decoder ook vast zat.

                  Reageer


                  • #10
                    Dat klopt beeld wordt slecht op rtl4 en loopt vast . Klantenservice moeilijk bereikbaar , en een digitale assistent heb ik weinig aan .

                    Reageer


                    • #11
                      Hier hezelfde probleem sinds enkele dagen. Verschillende zenders van goed beeld naar blokkerig of hangend beeld. Daarna weer opeens scherp... Dit is overigens via de glasvezel.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk dat er te weinig capaciteit is. Deze problemen spelen al jaren bij Delta, wat ik hoor en lees.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                          Ik denk dat er te weinig capaciteit is. Deze problemen spelen al jaren bij Delta, wat ik hoor en lees.
                          Er is een storing aan de hand, daar zijn ze mee bezig. Dit heeft niets te maken met problemen die al jaren spelen. alles draait normaal als een zonnetje.

                          Reageer


                          • #14
                            Ook hier al sinds maanden blokjesbeeld. Wat mij wel opgevallen is dat bv Sky radio binnen 3 weken 3 keer van frequentie gewisseld is, dat is voor mij een teken dat Delta bezig is en ons maar geloven laten dat het onze fout is.

                            Reageer


                            • #15
                              Sky radio van frequentie gewisseld?
                              Wat moet ik me daarbij voorstellen?
                              Analoge radio geeft Delta toch niet meer door?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X