Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Er Was Eens...... Delta terug in de tijd!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Reny Bekijk bericht
    Zorg eerst dat je huidige (Zeeuwse) oud klanten tevreden achterblijven en ga dan eens kijken hoe je de rest van de wereld kan redden.
    Ik snap dat je iewat teleurgesteld bent, maar op dit forum wordt er al geruime tijd melding gemaakt van wat er nog aan DIT schort. Wat dat betreft had je dus kunnen weten wat je te wachten staat.
    Ik zou gewoon even kijken op het prikbord of Marktplaats voor een vervanger van je overleden Humax. Je kunt ze voor een prikkie aanschaffen.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Nov 2021, 15:12.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Waren wel hele fijne apparaten die lekker werkten.
    Werken nog steeds prima; maken er nog dagelijks gebruik van (heb indertijd DIT na een week gebruik teruggestuurd).
    Denk pas aan vervangen als 4K eenmaal actief is.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Nov 2021, 15:11.

    Laat een reactie achter:


  • stofdoek
    antwoordde
    Wil Delta dan af van de coaxkabel? Nog veel klanten kijken televisie over de coax hoor.
    stofdoek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht

    Door mijn verhuizing zit ik nu bij SKP. Daar kan de coax-kabel van je tv rechtstreeks worden aangesloten op het glasvezelnetwerk. En dus ook op mijn Humax. Bij Delta ook?
    Nee helaas die mogelijkheid heeft Delta niet.

    Welkom! - Nieuws — SKP | Internet -televisie -Telefonie (skpnet.nl)
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JvdL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Reny Bekijk bericht
    Maar dan mijn vraag delta en zeelandnet. Wanneer kan ik Dolby geluid verwachten via interactieve TV en komt er nog verandering in het doorspoelen van programma's of zal ik toch maar weer op zoek moeten naar een nieuwe Humax?
    Humax 5400C is nog te koop bij bol.com 349euro
    JvdL in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • deroeck
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

    Hier wordt hij nog steeds volop gebruikt! Ooit eens gewonnen met een puzzel van Delta. Zo blij mee!
    Gelukkig komt hier voorlopig toch nog geen glasvezel.
    Door mijn verhuizing zit ik nu bij SKP. Daar kan de coax-kabel van je tv rechtstreeks worden aangesloten op het glasvezelnetwerk. En dus ook op mijn Humax. Bij Delta ook?
    deroeck in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door deroeck; 25 Nov 2021, 13:06.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Reny Bekijk bericht
    In een ver verleden gaf Delta zelf vrij snel antwoord in dit 'service'forum en liet dit niet aan forumleden over. Helaas is Delta de stille afwezige.

    Schijnbaar is er een antwoord op de geluidskwestie. Helaas heb ik hem niet kunnen vinden, ik zit dan ook niet alle fora af te zoeken, dat laat ik aan de "experts" over. Het enig wat ik kon vinden is dat Dolby geluid schijnbaar over de feestdagen wordt getild.

    Mensen die nu tevreden zijn met het, oh zo verbeterde stereo geluid, hebben de afgelopen jaren blijkbaar onder een steen geleefd en net hun eerste platte TV gekocht. Zoals ik al eerder heb gezegd is dat ik al meer dan 10 jaar dolby luister, uitgezonden via de coax en mijn helaas overleden Humax. De titel van dit forum klopt dus als een bus, "Delta terug in de tijd".

    Ik ga maar op zoek naar een andere HDD recorder, misschien kan ik nog ergens een tweedehandse op de kop tikken.

    Kijk even in de recente topics. Er wordt wel degelijk gereageerd op vragen!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Reny
    antwoordde
    In een ver verleden gaf Delta zelf vrij snel antwoord in dit 'service'forum en liet dit niet aan forumleden over. Helaas is Delta de stille afwezige.

    Schijnbaar is er een antwoord op de geluidskwestie. Helaas heb ik hem niet kunnen vinden, ik zit dan ook niet alle fora af te zoeken, dat laat ik aan de "experts" over. Het enig wat ik kon vinden is dat Dolby geluid schijnbaar over de feestdagen wordt getild.

    Mensen die nu tevreden zijn met het, oh zo verbeterde stereo geluid, hebben de afgelopen jaren blijkbaar onder een steen geleefd en net hun eerste platte TV gekocht. Zoals ik al eerder heb gezegd is dat ik al meer dan 10 jaar dolby luister, uitgezonden via de coax en mijn helaas overleden Humax. De titel van dit forum klopt dus als een bus, "Delta terug in de tijd".

    Ik ga maar op zoek naar een andere HDD recorder, misschien kan ik nog ergens een tweedehandse op de kop tikken.


    Reny in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Humax. Wat was dat een heerlijke tijd. Was. Als in: Niet meer. Waren wel hele fijne apparaten die lekker werkten.
    Hier wordt hij nog steeds volop gebruikt! Ooit eens gewonnen met een puzzel van Delta. Zo blij mee!
    Gelukkig komt hier voorlopig toch nog geen glasvezel.
    JanPietJoris in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Drammen is doorzeuren ook als aangegeven wordt dat het niet op prijs gesteld wordt
    Daar vinden we elkaar. Ik zeur niet, stel alleen informerende vragen. 4K/UHD ontwikkelingen durf ik niet meer te vragen nu.
    Dolby en andere audiosporen hebben we antwoord op.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Drammen is doorzeuren ook als aangegeven wordt dat het niet op prijs gesteld wordt
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

    Volgens mij moeten we drammen even achter ons laten. Het voegt niets toe en doet ook geen recht aan medewerkers die hier mee bezig zijn en de juiste afwegingen maken om te zorgen dat er tijdens de feestdagen geen problemen ontstaan agv Dolby, UHD/4K
    ??????? Ik vraag slechts naar de stand van zaken. Drammen doe je op een kleuterschool.
    Het interesseert me niet al komt het medio volgend jaar… ik vraag naar hoe ver men is met de ontwikkeling.🤔
    Inmiddels is er op Dolby/andere geluissporen reactie in het andere topic!

    4K/UHD had ik daar niet gevraagd (ik durf niet meer 😜)
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 24 Nov 2021, 18:42.

    Laat een reactie achter:


  • deroeck
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Humax. Wat was dat een heerlijke tijd. Was. Als in: Niet meer. Waren wel hele fijne apparaten die lekker werkten.
    En ze werken nog altijd. Ik gebruik nog steeds de Humax 5050c, ook nu ik wegens verhuizing naar een andere provider moest overstappen. Als je goed zoekt zijn ze hier en daar nog wel te koop.
    deroeck in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • reddwarf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Volgens mij moeten we cynisme even achter ons laten. Het voegt niets toe en doet ook geen recht aan medewerkers die hier mee bezig zijn en de juiste afwegingen maken om te zorgen dat er tijdens de feestdagen geen problemen ontstaan agv een upgrade.

    We missen nog een roadmap na de opwaardering van het stereogeluid. Dolby, UHD/4K gaat dat daarna volgen?
    Volgens mij moeten we drammen even achter ons laten. Het voegt niets toe en doet ook geen recht aan medewerkers die hier mee bezig zijn en de juiste afwegingen maken om te zorgen dat er tijdens de feestdagen geen problemen ontstaan agv Dolby, UHD/4K
    reddwarf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
    “ De grote opwaardering “ ,
    Waarschijnlijk gaat dit inhouden dat er weer een paar kanalen bij komen waar ze het geluid van hebben geüpgraded.
    Volgens mij moeten we cynisme even achter ons laten. Het voegt niets toe en doet ook geen recht aan medewerkers die hier mee bezig zijn en de juiste afwegingen maken om te zorgen dat er tijdens de feestdagen geen problemen ontstaan agv een upgrade.

    We missen nog een roadmap na de opwaardering van het stereogeluid. Dolby, UHD/4K gaat dat daarna volgen?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X