Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • [AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit #2

    Als vervolg op topic "[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit" hebben we vandaag opnieuw kanalen omgezet naar een hogere stereo kwaliteit. De volgende kanalen hebben vanaf nu ook 256kbps kwaliteit:

    Comedy Central
    TLC
    Spike
    RTL Z
    SBS9
    BBC First
    ID
    MTV
    Eurosport
    Nat Geo Wild

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
    Als vervolg op topic "[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit" hebben we vandaag opnieuw kanalen omgezet naar een hogere stereo kwaliteit. De volgende kanalen hebben vanaf nu ook 256kbps kwaliteit:

    Comedy Central
    TLC
    Spike
    RTL Z
    SBS9
    BBC First
    ID
    MTV
    Eurosport
    Nat Geo Wild
    Super ! We gaan beetje bij beetje vooruit dan zo 👍📺
    Hier thuis kijken we best wat Comedy Central & MTV , Zijn benieuwd of we het verschil gaan horen komende tijd.
    Fijn dat er gemaakte beloftes na worden gekomen dankjewel.

    Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 26 Oct 2021, 17:03.

    Reageer


    • #3
      Dank! Er is merkbaar een zeer serieuze verbetering doorgevoerd en op meer kanalen dan toegezegd! Top!
      Het is mooi te zien dat er nu toch snelheid in zit!

      Wordt er nu eerst gewacht tot alle kanalen gedaan zijn totdat Dolby Surround volgt? Of zijn jullie parallel bezig?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Oct 2021, 18:52.

      Reageer


      • #4
        De vlag kan uit in het Enge Bos

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Dank! Er is merkbaar een zeer serieuze verbetering doorgevoerd en op meer kanalen dan toegezegd! Top!
          Het is mooi te zien dat er nu toch snelheid in zit!

          Wordt er nu eerst gewacht tot alle kanalen gedaan zijn totdat Dolby Surround volgt? Of zijn jullie parallel bezig?
          Hoogstwaarschijnlijk zullen we eerst alle kanalen upgraden naar de hogere stereokwaliteit voordat we met de Dolby Digital uitrol beginnen. Dit betekent natuurlijk niet dat de ontwikkeling niet parallel loopt, we kiezen simpelweg liever voor een aanpak waarbij we maar één uitrol per keer doen.

          Reageer


          • #6
            Eduard B
            Hoe zit het met het upgraden naar 4K / HDR kanaal? 📺
            Dit blijft een beetje stil

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
              Eduard B
              Hoe zit het met het upgraden naar 4K / HDR kanaal? 📺
              Dit blijft een beetje stil
              Dit gaat off topic volgens mij. Mijn eigen vermoeden is dat men parallel aan deze verbeteringen ook UHD en 4K aan het ontwikkelen zijn.
              Volgordelijk zal het echter worden:
              * Stereogeluid upgraden (ik vermoed dat dit per week ca 10 zenders zijn???)
              * Wanneer alles is gedaan Dolby Surround
              * Daarna 4K/UHD

              Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

              Hoogstwaarschijnlijk zullen we eerst alle kanalen upgraden naar de hogere stereokwaliteit voordat we met de Dolby Digital uitrol beginnen. Dit betekent natuurlijk niet dat de ontwikkeling niet parallel loopt, we kiezen simpelweg liever voor een aanpak waarbij we maar één uitrol per keer doen.
              Kortom Dolby is men wel degelijk nu mee bezig om te ontwikkelen. Daar gaan we meer van zien nadat alle kanalen 256Kbps AAC zijn.

              Reageer


              • #8
                Ik zeg kom maar op met die volgende 10/20 zenders. Die andere 10 gingen goed!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Ik zeg kom maar op met die volgende 10/20 zenders. Die andere 10 gingen goed!
                  Eens, kom maar door…

                  Reageer


                  • #10
                    Jouw vermoedens waren regelmatig te hoog gegrepen Bor, waardoor je mensen op het verkeerde been zette.

                    Delta maakte goed een week geleden bekend geen substantiële upgrade naar meer HD zenders te doen en ondanks deze berichtgeving praat jij alweer over


                    4K/UHD !!!!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Jouw vermoedens waren regelmatig te hoog gegrepen Bor, waardoor je mensen op het verkeerde been zette.

                      Delta maakte goed een week geleden bekend geen substantiële upgrade naar meer HD zenders te doen en ondanks deze berichtgeving praat jij alweer over


                      4K/UHD !!!!
                      Je hebt anderen wel een verweten off topic te reageren en onzin te verkopen om een topic om zeep te helpen.
                      Ik wil je echt verzoeken beter te gaan lezen wat ik opschrijf en deze onzin achterwege te laten.
                      Ik heb opgeschreven wat moderatoren hier al hebben verteld, niet meer en niet minder.
                      Je blijft op een cynische manier reageren richting Delta alsof men niets onderneemt.
                      Dat doet afbreuk aan alle energie die ze nu in dit soort zaken steken.
                      Het tempo kun je alles van vinden, maar ik zie beweging.

                      Reageer


                      • #12
                        krijgt snoepdoos gelijk, daar hoor je nooit meer iets van 🤔. Ik had gehoopt op de volgende batterij stereo-upgrades
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Nov 2021, 17:46.

                        Reageer


                        • #13
                          Upgrades blijken niet interessant genoeg te zijn,
                          zolang ze maar kunnen innen.
                          & Iedereen zoveel mogelijk aan de glasvezel….

                          Het tempo waar in alles gaat is echt belachelijk.

                          Reageer


                          • #14
                            Is dat zo? Volgens een mede forumlid werken ze zich tandjes bij Delta Fiber.
                            Laatst bewerkt door snoepdoos; 19 Nov 2021, 22:50.

                            Reageer


                            • #15
                              Hallo allemaal, ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden van de ontwikkeling, dus bij deze.

                              De volgende grote groep kanalen staat klaar om opgewaardeerd te worden. Echter is er in verband met de naderende feestdagen, besloten even te wachten met de uitrol. Niets is vervelender dan grote storingen tijdens een periode waarin veel mensen achter de televisie kruipen. Daarom zal de volgende groep begin januari worden uitgerold.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X