Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Trace Sport Stars en Havoc nieuwe zenders?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Trace Sport Stars en Havoc nieuwe zenders?

    Ik zie (nu nog verborgen) Trace Sports Stars en Havoc als nieuwe zenders staan (kanaal 156 en 157)
    Komen deze er bij? En zijn deze dan meteen HD? Want andere zenders als RTL Lounge, Crime, Telekids, CNN, NDR, WDR, RTL Television, Sat1, ProSieben etc zijn nog geen HD. Het viel me op dat Filmbox meteen in HD komt, terwijl zenders die al heel lang naar HD zouden kunnen nog geen HD zijn.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik zie (nu nog verborgen) Trace Sports Stars en Havoc als nieuwe zenders staan (kanaal 156 en 157)
    Komen deze er bij? En zijn deze dan meteen HD? Want andere zenders als RTL Lounge, Crime, Telekids, CNN, NDR, WDR, RTL Television, Sat1, ProSieben etc zijn nog geen HD. Het viel me op dat Filmbox meteen in HD komt, terwijl zenders die al heel lang naar HD zouden kunnen nog geen HD zijn.
    Nee, deze komen er niet bij want die behoren tot het https://www.delta.nl/mobiel/extras/ pakket.

    TRACE Sport & Havoc - ZeelandNet Serviceforum

    Gratis tv-pakket


    Gratis tv-pakket, met voor iedereen een zender waar hij of zij blij van wordt.
      • Inclusief ESPN Compleet t.w.v. 11,- p/mnd. Hiermee kijk je onder andere naar de Eredivisie.
      • BBC Entertainment
      • Comedy Central Extra
      • Trace Urban
      • MTV Music 24
      • Nick JR
      • Nick Toons
      • Trace Sport Stars
    Laatst bewerkt door driepinter; 2 Oct 2021, 08:19.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Nee, deze komen er niet bij want die behoren tot het https://www.delta.nl/mobiel/extras/ pakket.

      TRACE Sport & Havoc - ZeelandNet Serviceforum

      Gratis tv-pakket


      Gratis tv-pakket, met voor iedereen een zender waar hij of zij blij van wordt.
        • Inclusief ESPN Compleet t.w.v. 11,- p/mnd. Hiermee kijk je onder andere naar de Eredivisie.
        • BBC Entertainment
        • Comedy Central Extra
        • Trace Urban
        • MTV Music 24
        • Nick JR
        • Nick Toons
        • Trace Sport Stars
      Dat is toch ergens vreemd. Ik heb het duurste tv-pakket met ALLE zenders. Ik kan alleen Trace Urban, Trace Sport Stars en Havoc niet ontvangen.
      Maar wanneer ik toch 120+ heb zo ik toch alle zenders gewoon moeten hebben, of ik nu wel of geen mobiel abo heb?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X