Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Men heeft de topic titel aangepast zodat het beter de lading dekt en niet het tijdspad.
    Ik blijf er positief onder, het kan een maand duren of drie maanden, maar het zit er aan te komen.
    Hoeveel willen we dan hier verder discussieren? Laten we gewoon het nieuws van Eduard B afwachten

    Reageer


    • Het zal vast goed komen dankzij al die tandjes 😙

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Het zal vast goed komen dankzij al die tandjes 😙
        De juiste uitdrukking is overigens: Zich *de* tandjes werken.

        Reageer


        • Maar als een technicus aangeeft dat de Kamai 7x dit kan, dan twijfel ik daar niet aan. Jou vraag moet doorgezet naar de beslissers/management van Delta die geld moeten vrij maken hiervoor. Ik vind wel dat UHD echt moet gaan komen. Er komen langzaamaan toch meer zenders die enige vorm van UHD/4K leveren.

          ​​​​​En Bordewolf wat is je ervaring na 3 jaar. Had ik gelijk of niet over het budgetkastje. Nogmaals hoef geen sticker maar sorry zeggen uit jouw strot naar mede forumleden zou toch fijn zijn. Je hebt hoop forumleden leugens verkondigd als glazenbol kijker.

          Reageer


          • Sorry, maar het zijn geen leugens wanneer het uit een glazenbol komt. Het is dan anders uitgekomen dan verwacht. Het probleem is dat Bor de aannames teveel als feiten ziet. Wanneer je die aannames dan maar steeds blijft herhalen dan zal het ooit wellicht een waarheid worden en dan krijg je te horen “zie je wel, ik had gelijk”.

            Ik zit overigens momenteel F1 te kijken via F1 tv op de Apple TV en dat geeft een uitstekend beeld.

            Reageer


            • Sowieso heeft een Apple TV kastje het beste beeld.

              Ik voel me ook erg misleid door alle valse voorspellingen door Bordewolf die niet uit zijn gekomen.
              Vreemd genoeg heeft een moderator daar nooit voor ingegrepen.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                Maar als een technicus aangeeft dat de Kamai 7x dit kan, dan twijfel ik daar niet aan. Jou vraag moet doorgezet naar de beslissers/management van Delta die geld moeten vrij maken hiervoor. Ik vind wel dat UHD echt moet gaan komen. Er komen langzaamaan toch meer zenders die enige vorm van UHD/4K leveren.

                ​​​​​En Bordewolf wat is je ervaring na 3 jaar. Had ik gelijk of niet over het budgetkastje. Nogmaals hoef geen sticker maar sorry zeggen uit jouw strot naar mede forumleden zou toch fijn zijn. Je hebt hoop forumleden leugens verkondigd als glazenbol kijker.
                Via de Youtubeapp op hetzelfde kastje ontvang je gewoon UHD, 4K en zelfs Dolby Vision.
                Dus ja, dit kan deze decoder aan en afspelen. Voor mij is het geen wedstrijd verplassen, maar zelfs alle huidige apps kunnen UHD en 4K doorgeven.
                De prioriteit heeft er echter nooit gelegen bij Delta omdat er tot nu toe te weinig zenders waren en destijds nog niet zoveel UHD/4K tv’s.
                Verder speelt dat dezelfde software op de Aria 7x staat en dat is nu net die decoder die WEL totaal ongeschikt is.

                Ik ga geen glazenbollenwedstrijd houden, maar in de toekomst gaan we echt wel UHD en 4K zien. Het staat echt wel op de wensenlijst bij Delta.
                Maar mijn indruk is dat een storing die er nog steeds is met enkele/alle apps met haperingen nu topprio heeft.

                Verder een heel oud topic oprakelen vind ik niet zo sterk. Delta heeft grote stappen gemaakt de afgelopen 2 jaar en laat in alles een stuk volwassenheid zien. Ik ben op dit moment een tevreden klant die geduldig afwacht op wat er komen gaat. En ja ik spreek me tegen omdat er nog een storing speelt met enkele apps, irritant, maar Delta wil dit zelf ook niet. Maar wanneer de oplossing gemakkelijk was en het euvel snel gevonden konden worden hadden ze het al lang gefixt.
                Het zou al helpen wanneer er op een recent topic dat ik heb aangemaakt hierover input kwam. Ik was zelf benieuwd of alle apps geraakt worden of enkele.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 week geleden.

                Reageer


                • Ik vind zoveel dingen van jou niet zo sterk, Bordewolf.
                  Kijk eerst eens naar jouw eigen " niet sterke" dingen. Daar heb jij je handen vol aan...

                  Reageer


                  • Sorry Praathuis het beste beeld geeft de Nvidia Shield. Dat is echt het beste.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X