Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

[AANKONDIGING] Verbeteringen in audiokwaliteit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht

    Dank voor eindelijk een reactie ! ,
    Van nog eens 5? Dus dan zijn er straks dus 7 kanalen verbeterd… ?
    Opzich wel tof maar waarom niet allemaal in 1x nu duurt het straks een eeuwigheid ? En hoe zit het met verbeteringen op 📺 gebied?
    De haperingen en storingen waren afgelopen tijd niet mals & hier is dan geen reactie op gekomen.
    Zoals ik het nu ervaar moet er eerst een hoop reuring van klanten komen voor er een bericht komt wat een stunt 🥸

    Eindstand is RTL 4 & Veronica toch niet geüpdatet Bordewolf Joke on us
    Ik snap je frustratie helemaal, mijn collega's en ik zouden ook het liefst UHD, HDR en Dolby Atmos uitrollen. Helaas is de realiteit dat er nog ontwikkeling nodig is om dat op technisch gebied mogelijk te maken.

    Daarnaast vragen die toffe nieuwe technieken onwijs veel van het netwerk. Dat is ook meteen de reden dat we kiezen om slechts vijf kanalen om te zetten. Natuurlijk zouden we er graag meer doen, maar we kiezen liever voor een veilige optie die zo min mogelijk risico (en dus potentiële storingen) met zich meebrengt. Dagelijks maken er tienduizenden klanten gebruik van ons Interactieve TV product, dat betekent dat zelfs de kleinste verandering een gigantische impact kan hebben.

    Nogmaals, ik snap de frustratie, maar ik hoop toch dat er wat begrip is voor deze aanpak. Als kleine tegemoetkoming wil ik je toezeggen dat we bij de volgende omzet voor een tiental kanalen gaan.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Het was goed bedoeld van Bordewolf maar ik kan me voorstellen dat diverse klanten van Delta Fiber aan de hand van zijn berichtgeving dachten dat volgend jaar de hemel open zou gaan. 😀
      Ho! Dat was niet mijn berichtgeving over Dolby. Laten we echt even afwachten. Kennelijk is het niet simpel de audio gemakkelijk aan te passen.
      Maar het kan ook voorzichtigheid zijn, zodat niet meteen de volgende dag alles fout is of er helemaal geen geluid doorkomt.

      Dolby is toch echt min of meer toegezegd dat men ook daar mee bezig is. Dit kan lijkt me naast het overigens geslaagde stereo upgrade project. Ik blijf er bij dat het geluidsignaal van Veronica sowieso beter is dan dan twee weken terug, wellicht dat het geluidsspoor van een andere bron komt?

      En ja, ik zou ook zeggen dat het sneller moet kunnen, maar goed, wij weten niet wat de handelingen zijn om dit om te zetten.
      Dolby zit ik al drie jaar op te wachten. Ik ging bij Caiway van een decoder met Multiscreen met Dolby naar een decoder met jaren 60 geluid (of een DAB+ tafelradiootje hoe je het maar wil noemen). Dus ja Dolby zou en ook 4K/UHD zou ook urgentie moeten hebben. Of krijgen we straks Formule1 Viaplay in SD en 64 Kbps geluid?
      Ik heb nu niet anders dan de decoders van Delta, geen COAX meer, dus ik verwacht de goede oude kwailiteit van COAX en de beeldkwaliteit die hoort bij een 4K tv (UHD/4K waar beschikbaar),

      En ik zit nu bij Delta, dus mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen, wellicht eisen. De kwailiteit moet toch ook in Zeeland gelijk zijn aan COAX wanneer je COAX afschakelt bij keuze glasvezel?

      Maanden terug had KPN al NPO 1 4K Songfestival met Dolby Atmos en daarna het EK in 4K.
      ESPN heeft een UHD kanaal, Eurosport ook. Delta kan toch niet blijven aanmodderen?
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Oct 2021, 21:56.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

        Ik snap je frustratie helemaal, mijn collega's en ik zouden ook het liefst UHD, HDR en Dolby Atmos uitrollen. Helaas is de realiteit dat er nog ontwikkeling nodig is om dat op technisch gebied mogelijk te maken.

        Daarnaast vragen die toffe nieuwe technieken onwijs veel van het netwerk. Dat is ook meteen de reden dat we kiezen om slechts vijf kanalen om te zetten. Natuurlijk zouden we er graag meer doen, maar we kiezen liever voor een veilige optie die zo min mogelijk risico (en dus potentiële storingen) met zich meebrengt. Dagelijks maken er tienduizenden klanten gebruik van ons Interactieve TV product, dat betekent dat zelfs de kleinste verandering een gigantische impact kan hebben.

        Nogmaals, ik snap de frustratie, maar ik hoop toch dat er wat begrip is voor deze aanpak. Als kleine tegemoetkoming wil ik je toezeggen dat we bij de volgende omzet voor een tiental kanalen gaan.
        We wachten het maar af hè, dankje voor je reactie in ieder geval.
        Ik snap de keuze om het veilig te houden en zo min mogelijk storingen te veroorzaken, maar dat het eigelijk zo moet is best betreurend.
        Maar goed wie weet straks ? 2022 , 2023 de genoemde update’s.
        Laten we het op de cirkel van invloed houden, en het gewoon helaas af moeten wachten… 🥸😵‍💫😴


        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

          Ik snap je frustratie helemaal, mijn collega's en ik zouden ook het liefst UHD, HDR en Dolby Atmos uitrollen. Helaas is de realiteit dat er nog ontwikkeling nodig is om dat op technisch gebied mogelijk te maken.

          Daarnaast vragen die toffe nieuwe technieken onwijs veel van het netwerk. Dat is ook meteen de reden dat we kiezen om slechts vijf kanalen om te zetten. Natuurlijk zouden we er graag meer doen, maar we kiezen liever voor een veilige optie die zo min mogelijk risico (en dus potentiële storingen) met zich meebrengt. Dagelijks maken er tienduizenden klanten gebruik van ons Interactieve TV product, dat betekent dat zelfs de kleinste verandering een gigantische impact kan hebben.

          Nogmaals, ik snap de frustratie, maar ik hoop toch dat er wat begrip is voor deze aanpak. Als kleine tegemoetkoming wil ik je toezeggen dat we bij de volgende omzet voor een tiental kanalen gaan.
          Ik snap dat Dolby Atmos nieuw is, maar Dolby Surround was in 2010 al gemeengoed en wordt op COAX op ieder populair kanaal met muziek, film, docu’s geleverd.
          Ik heb geduld (schreef ik al eerder) maar er moet toch met een maand of drie een situatie conform COAX kunnen zijn?
          Verder haalt de realiteit jullie hard in. Viaplay begint per 1 januari, 4K. Dus ik ben zeer benieuwd hoe ik dat ga krijgen via de decoder, ESPN UHD is er al weer 2 maanden en Eurosport UHD ook. NPO 1 4K komt im reprise tijdens het songfestival? En anders tijdens het WK dat er volgend jaar weer is.
          Ziggo en KPN is al met Viaplay aan het praten over een 4K kanaal of app op de decoder met de 4K stream.

          Er is alle begrip zo lang we beweging zien, dus ook de updates die je doet op dit forum zijn gewoon top en goed! Het draagt bij voor begrip. Maar persoonlijk wacht ik al drie jaar op zaken die op COAX gemeengoed zijn. Dan is een handjevol kanalen dat naar het normale stereogeluid gaat niet veel, helemaal als je bedenkt dat Dolby Surround 5.1 nog steeds ontbreekt.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Oct 2021, 22:18.

          Reageer


          • #80
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            Jammer genoeg is KPN nog niet zo snel met het aanleggen van Glasvezel hier in Vlissingen.
            Of is het mogelijk om alleen 📺 van KPN af te nemen? Weet iemand dit ,
            Voor een tv-abonnement bij KPN zul je altijd een KPN internet abo moeten afsluiten dus dubbele kosten.

            Bekijk het filmpje eens op : Vlissingen (kpnnetwerk.nl) vul een fantasie naam en mailadres in voor toegang.
            Laatst bewerkt door driepinter; 14 Oct 2021, 17:41.

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

              Voor een tv-abonnement bij KPN zul je altijd een KPN internet abo moeten afsluiten dus dubbele kosten.

              Bekijk het filmpje eens op : Vlissingen (kpnnetwerk.nl) vul een fantasie naam en mailadres in voor toegang.
              Dat geeft geen antwoord op zijn vraag, maar dat is nee. Je moet minimaal internet afnemen.

              Maar goed, Delta mag echt wel gaan kijken met een schuin oog naar KPN. Je kan niet blijven aanmodderen terwijl de concurrent er gewoon een vezel naast legt en een lange neus trekt omdat het tv product vele malen beter is.

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Dat geeft geen antwoord op zijn vraag, maar dat is nee. Je moet minimaal internet afnemen.

                Maar goed, Delta mag echt wel gaan kijken met een schuin oog naar KPN. Je kan niet blijven aanmodderen terwijl de concurrent er gewoon een vezel naast legt en een lange neus trekt omdat het tv product vele malen beter is.
                Dankje voor het antwoord ik had het zelf ook al gezien inderdaad, dubbele kosten zou zonde zijn das niet de bedoeling. 🤨
                Delta mag met ogen wijd kijken naar KPN lang genoeg aangemodderd hier in de Zeeuwse Klei.
                Hopelijk snel verbeteringen!

                Reageer


                • #83
                  Vijf kanalen per jaar opwaarderen naar stereo HQ.

                  Reken maar uit, Bordewolf. Waar zitten die tandjes dan toch? 😙

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Vijf kanalen per jaar opwaarderen naar stereo HQ.

                    Reken maar uit, Bordewolf. Waar zitten die tandjes dan toch? 😙
                    Ik lees daarna tiental(len). Ik snap dat ze het gecontroleerd doen, daar is van mijn kant begrip voor.
                    En ja, ze werken echt wel hard aan verbeteringen, maar tussen de regels door lees ik dat Delta de knip moet trekken en de grote broek aan moet trekken om alles te verwezelijken. En ik lees ook dat men technisch zaken op orde moeten brengen.

                    Maar wat ik niet snap is dat op Caiway Multiscreen alles al aanwezig was incl Dolby Surround. Nooit problemen met geluid gehad. Dat platform kon het al. Ik stap over op het nieuwe platform 3 jaar terug en ben nog nooit zo geschrokken.
                    Er is inmiddels wel veel verbeterd, maar nog steds ontbreekt Dolby Surround 5.1.

                    Hoe moeilijk kan het dan zijn om Dolby Surround 5.1 op het huidige platform te faciliteren en goed stereogeluid dat op Multiscreen er ook al was.
                    Hoe kun je het maken om glasvezelgebruikers over te zetten op een tv platform dat minder is dan Multiscreen en minder dan COAX qua geluid en dat men er nu al 3 jaar over doet om dat recht te zetten? Dat is niet te verkopen. Laat staan 4K en UHD wat je via glasvezel gewoon verwacht, zeker kijkend naar KPN en Ziggo die in mijn gebied moedwillig wordt afgehouden en niet te kiezen valt.

                    Er gaan wel miljoenen naar aanleg van nieuwe glasvezel, maar investeren in de tv dienst die er over geleverd moet worden…. Moet het via de decoder met bottle necks in soft en firmware of kan een TV App (Android en Apple) ook?
                    Welke directieleden zijn eigenlijk verantwoordelijk voor dit beleid (laat ik het maar netjes opschrijven).

                    Gooi geld in het tv product of kies voor een beter alternatief, maar laat de abonnees niet zitten met de boodschap dat we nog eens maaaaanden of zelfs jaaaaren moeten wachten.. (in de hoop dat de directie van Delta eens de moeite neemt een forum als dit te bezoeken en mee te lezen).

                    En tot slot alle lof voor medewerkers die ons natuurlijk ook niet meer kunnen vertellen en doen wat ze kunnen.
                    Iets doorvoeren en daarna zien dat alles instabiel wordt is ook geen optie, dan wordt de klaagzang alleen maar langer.

                    Ik wil er zelf positief in blijven staan, het heeft geen zin negatief te worden of cynisch. Je wordt daardoor ook minder serieus genomen. Ik zie beweging, het gaat wellicht nu niet snel, maar wie weet dat er mensen wakker gaan worden bij Delta en ook hier eindelijk eens geld voor vrij wordt gemaakt.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Oct 2021, 23:37.

                    Reageer


                    • #85
                      Bordewolf
                      Als je leest dat men liever niet teveel stereo kanalen tegelijkertijd wil opwaarderen omdat men bang is voor verstoring van het netwerk, dan begrijp je dat het nog heel lang gaat duren voordat men 4K gaat invoeren (leveren).

                      Reageer


                      • #86
                        Blijkbaar is het netwerk nog niet klaar voor de toekomst.
                        Het blijft bij dromen over HDR en UHD en Dolby Digital en Dolby Atmos, ondanks alle tandjes ….

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Het was goed bedoeld van Bordewolf maar ik kan me voorstellen dat diverse klanten van Delta Fiber aan de hand van zijn berichtgeving dachten dat volgend jaar de hemel open zou gaan. 😀
                          Als je door teksten van Bor zoiets gaat denken, is er meer mis met jou dan met Bor

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                            Ik was eigenlijk van plan nog even te wachten met reageren tot we meer kanalen omgezet hebben. Echter zie ik dat de gemoederen niet rusten, dus dan toch maar even een reactie.
                            Dikke kudo's maar geduld zit niet meer in het basispakket

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Ik snap dat Dolby Atmos nieuw is, maar...
                              Ik snap het, maar...niet dus.

                              Ik heb geduld (schreef ik al eerder) maar...
                              Ik heb geduld, maar = dus niet.

                              Er is alle begrip... Maar persoonlijk wacht ik al drie jaar op zaken die op COAX gemeengoed zijn..
                              Niet alle begrip dus.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
                                Daarnaast vragen die toffe nieuwe technieken onwijs veel van het netwerk. Dat is ook meteen de reden dat we kiezen om slechts vijf kanalen om te zetten. Natuurlijk zouden we er graag meer doen, maar we kiezen liever voor een veilige optie die zo min mogelijk risico (en dus potentiële storingen) met zich meebrengt.
                                Oeh, je zet zelf de deur open naar: "Dan was je netwerk dus niet robuust genoeg!" Er bestaat zoiets als 'te eerlijk'. Hier gaat elke amateur ict-er op los natuurlijk. Die allemaal veel ervaring hebben met grote *schaalbare* hybride omgevingen....*kuch* Ach, het is vermaak voor in de pauze.
                                Laatst bewerkt door Koeba; 15 Oct 2021, 10:24.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X