Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koeba
    antwoordde
    voor zover ik weet kun je bij kpn 18+ ook niet via web kijken
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • hm_aapje
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Asked and answered, providers maken afspraken met zenders.
    Dus je zegt dat de zender zegt: "mag niet via de web of apps"?

    Delta lijkt mij ervoor te kiezen om bv de 18+ zenders simpelweg te weren van apps en webplayer maar wel op de "decoders" toe te staan.
    hm_aapje in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
    Waar ik me nog steeds over blijf verbazen is dat je niet alle zenders hebt in de apps + webversie die je wel op de STB hebt.

    Men blijft sparren met app store beleid (terwijl het wel mag achter inlog; zie film1, zie reddit, zie dumpert, zie alle dating apps etc). Maar voor de webversie zie ik geen enkele reden.
    Wat is hier de reden van Delta?
    Asked and answered, providers maken afspraken met zenders.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • hm_aapje
    antwoordde
    Waar ik me nog steeds over blijf verbazen is dat je niet alle zenders hebt in de apps + webversie die je wel op de STB hebt.

    Men blijft sparren met app store beleid (terwijl het wel mag achter inlog; zie film1, zie reddit, zie dumpert, zie alle dating apps etc). Maar voor de webversie zie ik geen enkele reden.
    Wat is hier de reden van Delta?
    hm_aapje in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Kan niet wachten tot je de volgende update hier meldt. Stel je voor dat we er eentje missen.
    Hoeveel nachtjes slapen nog?
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    Blij dat ik dat dan ook weer weet.
    Mooi zo!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    ๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Blij dat ik dat dan ook weer weet.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    De decodersoftware is nu 5.19 . Dus opnieuw een update tov van wat er op de site staat.
    Tizenapp nog steeds een heel oude versie.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Aannames of ideeen mogen niet worden gedeeld.
    Dat is door niemand gezegd. Wel dat je een aanname beter zo kunt benoemen. Je weet best dat je de neiging hebt om dingen die je leest hier als feit te plaatsen zonder context. Dat is gewoon niet slim. Wel jammer dat je nu weer anderen zwart maakt zo.

    En dat allemaal door forumleden die zelf totaal niet positief of inhoudelijk bijdragen.
    Dit is nog een graadje erger; ik draag hier al een jaar of 15 langer bij dan jou en ik heb meer mensen met vragen en problemen geholpen dan ik me kan herinneren. Ik vind het nogal grof om o.a. mij dan zomaar weg te zetten als 'niet positief of inhoudelijk bijdrager.' Ik reageer wel op mensen die mod proberen te zijn, maar dat is een keuze die je zelf maakt. Je zou het ook niet kunnen doen. Nogmaals jammer dat je zo hard en overtrokken op anderen reageert.

    (NB: Ja, ik kan zelf ook kiezen om te stoppen met reageren, ik weet het...)
    Koeba in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Koeba; 27 Sep 2023, 18:06.

    Laat een reactie achter:


  • Klapstoel
    antwoordde
    Het heeft geen enkele zin om dat tegen Bordewolf te zeggen, Ciroentje.
    Bordewolf kent geen zelfreflectie.
    Klapstoel in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Citroentje.
    antwoordde
    Heb jij wel veel positiefs bijgedragen aan dit forum, Bordewolf?
    Jouw reactie vind ik erg op de borst kloppend.

    Ik lees hier echt niet veel positiefs over jou dus waarom deze narcistische prietpraat over jezelf, Bordewolf?
    Citroentje. in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

    Ik ben al 3 jaar klant bij Delta, zeer tevreden over de dienstverlening. Iedereen ervaart het anders maar ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, afspraken worden bij mij nagekomen.

    Sommige mensen ervaren alles als negatief. En soms gaat er bij iemand iets fout. Of meerdere dingen. Maar kom op he. Dit is een forum om elkaar te helpen. Wat ik meemaak is meer, hoe kan ik een ander of Delta zo diep mogelijk de grond in boren. Alles wordt op de man gespeeld. Is dit waar dit forum voor bedoeld is? Ben je Kritisch? Prima! Dat moet ook. Maar doe het op een manier waar Delta of andere gebruikers wat aan hebben. Sommige mensen zijn alleen maar negatief. Dit is kut, dat is kut.. zonder enig benul waar men mee bezig is. Je bent vrij om te gaan waar je maar heen wil. Delta weet heus wel wat er schort (tv o.a.). En ze zijn er heel hard mee bezig.
    Ik kan dit alleen maar onderschrijven. Er wordt hard gewerkt door Delta aan verbeteringen. Niet alles komt meteen, maar indirect worden wel hardwerkende mensen aangevallen, vaak op een onterechte manier.
    Elkaar helpen, leuke opbouwende discussies, alles wordt platgeslagen in hij of zijn is kut, het onderwerp is kut etc etc. Aannames of ideeen mogen niet worden gedeeld. En dat allemaal door forumleden die zelf totaal niet positief of inhoudelijk bijdragen.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Sep 2023, 15:57.

    Laat een reactie achter:


  • ilankroon
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Het loopt bij Delta allemaal als een tierelierโ€ฆ
    Ik ben al 3 jaar klant bij Delta, zeer tevreden over de dienstverlening. Iedereen ervaart het anders maar ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de klantenservice, afspraken worden bij mij nagekomen.

    Sommige mensen ervaren alles als negatief. En soms gaat er bij iemand iets fout. Of meerdere dingen. Maar kom op he. Dit is een forum om elkaar te helpen. Wat ik meemaak is meer, hoe kan ik een ander of Delta zo diep mogelijk de grond in boren. Alles wordt op de man gespeeld. Is dit waar dit forum voor bedoeld is? Ben je Kritisch? Prima! Dat moet ook. Maar doe het op een manier waar Delta of andere gebruikers wat aan hebben. Sommige mensen zijn alleen maar negatief. Dit is kut, dat is kut.. zonder enig benul waar men mee bezig is. Je bent vrij om te gaan waar je maar heen wil. Delta weet heus wel wat er schort (tv o.a.). En ze zijn er heel hard mee bezig.

    ilankroon in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
    Het loopt bij Delta allemaal als een tierelierโ€ฆ
    Zoals gewoonlijk wartaal uit het grote Dierenbos Hoe kun jij iets zeggen ,waar je de totaal niets van weet ,We worden door Delta nog niet op de hoogte gesteld
    maar jij weet het weer
    Geen updates wil dus ook zeggen geen updates voor het demokanaal/Dolby.
    Hoe dan ook geduld blijven houden, aangezien daar WEL aan gewerkt wordt!๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ต
    als een ๐Ÿ” zonder kop maak jij veronderstellingen Bor de wolf
    koekeroe in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Sep 2023, 13:04.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X