Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door madvisionz Bekijk bericht

    Thnx! Ik ga die OPT knop eens gebruiken daar waar het kan en nodig is. Voor sommige kanalen is het inderdaad niet nodig, maar het viel me wel snel op. Klinkt toch ineens anders door mn SONOS. Verder lees ik dat er wel wordt gewerkt aan een Android TV decoder, dat zou in mijn ogen al een hele verbetering zijn. We wachten het af.
    Daar is een separaat topic over waar de berichtgeving van vorig jaar in staat. Wanneer dit komt is nog onbekend, maar uit het topic valt af te leiden dat er al een speciale decoder voor Delta is en dat de software ook door NEP/Stoneroos al grotendeels is ontwikkeld.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • madvisionz
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    via de OPT-toets kun je Dolby op de buitenlandse kanalen aanzetten per kanaal. Alle Duitse en Engelse kanalen hebben Dolby Engels en Duits. Wanneer je hier een lijstje post van kanalen waar Dolby echt ontbreekt dan kan DELTA-TV-team daar naar kijken.
    In mijn ogen hebben o.a. de NPO1-Extra-zenders en Nickelodeon geen Dolby nog, maar er zullen meer zenders zijn die Dolby doorgeven waar het nog niet aan staat.

    Verder hebben verscheidene zenders meerdere geluidssporten zoals Gesproken ondertiteling, andertalig spoor. Denk aan de Duitse kanalen, ARTE, Eurosport voor meertalig, VRT 1 en 2 voor gesproken ondertiteling.
    Thnx! Ik ga die OPT knop eens gebruiken daar waar het kan en nodig is. Voor sommige kanalen is het inderdaad niet nodig, maar het viel me wel snel op. Klinkt toch ineens anders door mn SONOS. Verder lees ik dat er wel wordt gewerkt aan een Android TV decoder, dat zou in mijn ogen al een hele verbetering zijn. We wachten het af.
    madvisionz in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door madvisionz Bekijk bericht

    Hoofdzenders gelukkig wel, maar toch diverse kanalen waar ik voorheen dolby had en nu stereo. Nickelodeon bijvoorbeeld. Valt me gewoon op dat wanneer ik wat kanalen langs ga diverse in stereo zijn. Ik heb hiernaast nog IPTV via een andere provider lopen en hier komt wel gewoon dolby door op die kanalen. Ook terugkijken via Gemist krijg ik vooralsnog alles met een stereo audiospoor. Terugkijken is iets wat hier veel gebruikt word en dat was voorheen niet in stereo. In de Instellingen weinig mogelijkheden, Zet ik Audio voorkeur op Origineel dan krijg ik alles in stereo? Engels Dolby dan zijn alle Nederlandse zenders in stereo. Ik laat em vooralsnog op NL Dolby staan, lijkt de beste optie. Maar krijg ik dan Engelse kanalen in stereo wanneer ook dolby beschikbaar is?
    via de OPT-toets kun je Dolby op de buitenlandse kanalen aanzetten per kanaal. Alle Duitse en Engelse kanalen hebben Dolby Engels en Duits. Wanneer je hier een lijstje post van kanalen waar Dolby echt ontbreekt dan kan DELTA-TV-team daar naar kijken.
    In mijn ogen hebben o.a. de NPO1-Extra-zenders en Nickelodeon geen Dolby nog, maar er zullen meer zenders zijn die Dolby doorgeven waar het nog niet aan staat.

    Verder hebben verscheidene zenders meerdere geluidssporten zoals Gesproken ondertiteling, andertalig spoor. Denk aan de Duitse kanalen, ARTE, Eurosport voor meertalig, VRT 1 en 2 voor gesproken ondertiteling.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Jan 2024, 12:15.

    Laat een reactie achter:


  • madvisionz
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Dat neem je aan.
    Zegt ook iets over de kids
    hahaha das waar. Maar geloof me, het kan echt veel beter dan dit. Kom je van bijv. een Ziggo dan is de TV beleving bij Delta echt alsof je weer 10 jaar terug in de tijd bent beland. Met de Next en Next mini heeft Ziggo op dit moment wel deze slag gewonnen, maar dat is mijn mening. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen natuurlijk. Overigens geen ervaring met andere providers, kan alleen een vergelijking trekken met Ziggo.
    madvisionz in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • madvisionz
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Op welke zenders ontbreekt Dolby volgens jou?
    Hoofdzenders gelukkig wel, maar toch diverse kanalen waar ik voorheen dolby had en nu stereo. Nickelodeon bijvoorbeeld. Valt me gewoon op dat wanneer ik wat kanalen langs ga diverse in stereo zijn. Ik heb hiernaast nog IPTV via een andere provider lopen en hier komt wel gewoon dolby door op die kanalen. Ook terugkijken via Gemist krijg ik vooralsnog alles met een stereo audiospoor. Terugkijken is iets wat hier veel gebruikt word en dat was voorheen niet in stereo. In de Instellingen weinig mogelijkheden, Zet ik Audio voorkeur op Origineel dan krijg ik alles in stereo? Engels Dolby dan zijn alle Nederlandse zenders in stereo. Ik laat em vooralsnog op NL Dolby staan, lijkt de beste optie. Maar krijg ik dan Engelse kanalen in stereo wanneer ook dolby beschikbaar is?
    madvisionz in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door madvisionz Bekijk bericht
    Excuses voor mijn klaagzang, ben niet de enige neem ik aan.
    Dat neem je aan.
    Als de kids al zeggen dat het lijkt alsof ze nu in een goedkoop hotel TV aan het kijken zijn zegt al genoeg.
    Zegt ook iets over de kids

    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door madvisionz Bekijk bericht
    Recent overgestapt van Ziggo. Ik moet zeggen, DeltaTV lijkt alsof ik terug in de tijd ben gegaan met TV kijken. Dat Kamai 7x kastje met afstandsbediending zien er maar goedkoop uit plus de interface is ook wel erg simpel en zappt traag. Snel mijn Logitech maar instellen en die Kamai afstandsbediending in de kast.

    Bij Ziggo was het internet niet altijd even stabiel, maar die lopen momenteel op tv gebied toch wel erg voor op dit. Mag ook wel voor dat geld natuurlijk. Hun mediabox en interface is toch echt vele malen gebruiksvriendelijker en sneller en voelt/ziet er ook stukke beter uit. Hopelijk werkt Delta aan iets beters dan wat er nu is.Tuurlijk gaat het om TV kijken en kunnen andere functies ook via andere devices, maar ook het TV kijken kan beter. Ook bij veel zenders geen Dolby? Nogmaals, back to the future dit. De app ziet er verder wel prima uit. Internet ook wel lekker vlot!

    Excuses voor mijn klaagzang, ben niet de enige neem ik aan. Het verbaasd me eigenlijk gewoon. Als de kids al zeggen dat het lijkt alsof ze nu in een goedkoop hotel TV aan het kijken zijn zegt al genoeg.

    Dus kom maar op met die Interactieve TV updates!
    Op welke zenders ontbreekt Dolby volgens jou?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • madvisionz
    antwoordde
    Recent overgestapt van Ziggo. Ik moet zeggen, DeltaTV lijkt alsof ik terug in de tijd ben gegaan met TV kijken. Dat Kamai 7x kastje met afstandsbediending zien er maar goedkoop uit plus de interface is ook wel erg simpel en zappt traag. Snel mijn Logitech maar instellen en die Kamai afstandsbediending in de kast.

    Bij Ziggo was het internet niet altijd even stabiel, maar die lopen momenteel op tv gebied toch wel erg voor op dit. Mag ook wel voor dat geld natuurlijk. Hun mediabox en interface is toch echt vele malen gebruiksvriendelijker en sneller en voelt/ziet er ook stukke beter uit. Hopelijk werkt Delta aan iets beters dan wat er nu is.Tuurlijk gaat het om TV kijken en kunnen andere functies ook via andere devices, maar ook het TV kijken kan beter. Ook bij veel zenders geen Dolby? Nogmaals, back to the future dit. De app ziet er verder wel prima uit. Internet ook wel lekker vlot!

    Excuses voor mijn klaagzang, ben niet de enige neem ik aan. Het verbaasd me eigenlijk gewoon. Als de kids al zeggen dat het lijkt alsof ze nu in een goedkoop hotel TV aan het kijken zijn zegt al genoeg.

    Dus kom maar op met die Interactieve TV updates!
    madvisionz in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    De updates zijn er wel maar de site is niet van een update voorzien.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Geen. novemberupdates dit keer?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    De decodersoftware heeft opnieuw een update gehad 5.20.1

    Ook de firmware is weer geupdate naar 20.2.104.1_build1-etv-yt20-ird-dfn-qtwebkit

    Zoals eerder vermeld meestal om noeuwe codecs te ondersteunen.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Oct 2023, 23:13.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
    Duidelijker icoon?
    Een beperkt aantal kanalen staat ‘geblokkeerd programma’
    Bij de meesten is niks te zien, dwz ipv het slotje nu een rondje met het play teken. Dan was het slotje duidelijker.
    software = 5.19

    nav onderstaande post, van driepinter zie ik nu dat er nog een streep door het playteken staat. Tja, toch effe beter kijken!
    Ik zie het ook niet eerlijk gezegd. Maar zoals aangegeven, waarom zie ik deze zenders? Het is alleen maar irritant.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Fransje
    antwoordde
    Duidelijker icoon?
    Een beperkt aantal kanalen staat ‘geblokkeerd programma’
    Bij de meesten is niks te zien, dwz ipv het slotje nu een rondje met het play teken. Dan was het slotje duidelijker.
    software = 5.19

    nav onderstaande post, van driepinter zie ik nu dat er nog een streep door het playteken staat. Tja, toch effe beter kijken!
    Fransje in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Fransje; 9 Oct 2023, 20:24.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De Oktober 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/
    Vooralsnog geen HD-omzettingen.

    Tizen-app is bij mij nog steeds niet geupdated, die is al 6 weken geleden aangekondigd en daarna is een nog nieuwe versie aangekondigd. Maar even afwachten. Het proces bij Samsung schijnt ook nogal omslachtig te zijn.

    Een ander ding dat naar mijn mening verbeterd kan worden: laat kanalen waarop ik NIET geabonneerd ben gewoonweg niet zien via de decoder en/of WebTV. Nu zijn er andere icoontjes verzonnen om dat te laten zien, maar als ik ze niet heb in mijn abo, waarom kom ik ze dan tijdens het zappen wel tegen?

    Dat is in de apps nu wel goed geregeld, daar zie je ze niet (Of zijn dat per ongeluk de 18+ kanalen die sowieso niet mogen ??).
    In elk geval lukt het via de app wel om kanalen er uit te filteren, waarom op de decoder dan niet?
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Oct 2023, 15:57.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De Oktober 2023 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

    https://www.delta.nl/televisie/updates/
    driepinter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X