Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
    Bordewolf laatste bericht wat ik heb is dat Horse & Country ook HD is. Mocht het niet zo zijn volgens jou hoor ik dat graag alsnog.
    Ok, ik heb vanavond rond 17:45 gekeken. Toen leek het HD, maar bij mij sloeg de twijfel toe. De aangeleverde stream zal wel minder zijn, ik vind het bewegende beeld niet echt smooth. Veel vegen.

    Dus conclusie: wel HD.

    Ik vond de SD stream ook al ondermaats. Kijk eens naar CNBC, ook SD, maar het beeld is daar voor SD normen nog redelijk goed te noemen.
    Dit ligt waarschijnlijk niet aan jullie, maar aan de aangeleverde streams/bitrates van Horse & Country.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jan 2024, 23:39.

    Laat een reactie achter:


  • DELTA-TV-team
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    De regels 932 en 933 (France Inter en WDR4) staan er dubbel op.
    Goeie find! tx. Bij de volgende ronde aangepast.
    DELTA-TV-team in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    De regels 932 en 933 (France Inter en WDR4) staan er dubbel op.
    JanPietJoris in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • DELTA-TV-team
    antwoordde
    Bordewolf laatste bericht wat ik heb is dat Horse & Country ook HD is. Mocht het niet zo zijn volgens jou hoor ik dat graag alsnog.

    DELTA-TV-team in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Volgens het laatste zendersoverzicht gaat Horse & Country naar HD. Mogen het handjevol SD zenders dat nu nog resteert snel volgen!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Helemaal eens, natuurlijk moet je typefouten kunnen herstellen en soms zelfs dingen helemaal verwijderen. Maar normaal gesproken zie je de typefouten direct na plaatsing en dan moet je dit kunnen aanpassen. In feite zou je een beperkte tijd moeten krijgen om te corrigeren of verwijderen of bijvoorbeeld niet meer kunnen aanpassen na een volgend geplaatst bericht.
    Maar te pas en te onpas geheel andere teksten maken moet absoluut niet kunnen. Je kunt daarmee mensen die gereageerd hebben op een bericht compleet voor lul zetten.
    Wanneer je nog een aanpassing wilt doen achteraf dan doe je dat maar in een nieuw bericht en leg je uit waarom. Op die wijze blijft het voor iedereen helder.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Caiway55; 15 Jan 2024, 21:41.

    Laat een reactie achter:


  • anomaly
    antwoordde
    Normaal citeer ik ook niet vaak, zeker niet als het een lang stuk is, en inderdaad soms is er geen touw meer aan vast te knopen. Wij ploegen voort


    --Aanpassen is soms wel handig als je paar spel- of grammaticablunders hebt begaan
    Soms, als ik op tijd zie dat mijn reactie een verkeerde (computer)tip is, dan verwijder ik hem snel om niemand op een verkeerde "tiplink" te laten klikken, zonder even verder te lezen.
    anomaly in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door anomaly; 15 Jan 2024, 17:31.

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Omdat ik niet steeds citeer heb ik ook maar eea verwijderd. Mijn reacties komen anders zomaar uit de lucht vallen.
    Blijft toch een heel vreemd fenomeen dat je berichten kunt aanpassen en verwijderen.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Caiway55
    antwoordde
    Bordewolf Dan zijn er nog heel wat andere berichten die je moet verwijderen. Is nu helemaal niet meer te volgen.
    Caiway55 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • anomaly
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik heb alle overbodig zaken verwijderd, leest makkelijker voor gebruikers die wel iets met informatie willen.
    Aha, op die manier.
    anomaly in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht

    Volgens mij hebben wij een andere definitie of ander begrip van spammen.


    Aanvulling: Huh??? De reactie die ik heb gequote is ineens verdwenen, maar hij stond er echt hoor
    Ik heb alle overbodig zaken verwijderd, leest makkelijker voor gebruikers die wel iets met informatie willen.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • anomaly
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf

    Ik denk dat je jezelf te belangrijk maakt, maar het lukt je al aardig om de boel vol te spammen. Ik stop met reageren, ik hou het graag leesbaar voor een ieder.
    Volgens mij hebben wij een andere definitie of ander begrip van spammen.


    Aanvulling: Huh??? De reactie die ik heb gequote is ineens verdwenen, maar hij stond er echt hoor
    anomaly in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door anomaly; 15 Jan 2024, 15:41.

    Laat een reactie achter:


  • Praathuis
    antwoordde
    Ik zit ook niet op de luchtfietserij van Bordewolf te wachten.
    En als zijn voorspelling niet uitkomt, is opeens de week, de maand, het jaar nog niet om
    Zo lust ik er nog wel tien!

    Het is een manier om je onzin te verbloemen......
    Praathuis in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caiway55
    Vroeg naar bed nu, hoop dat ik slapen kan……….. wat een emoties. Kan niet wachten, morgen vroeg op.
    πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    Ik moet alle ochtenden vroeg op, dus dat maakt niet uit. Fijn dat je er naar uit kijkt !
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Morgen HGTV HD erbij en MTV'90s. Ik ben benieuwd, meestal wanneer er omzettingen zijn worden er ook wel HD zenders omgezet
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X