Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Plaats maar een foto en de naam van het programma op TVE waarin bij Delta de ondertiteling er niet uit te krijgen is en dan plaats ik een foto van hetzelfde programma.

    Dat de frustratie blijkbaar leidt tot ongeloof is natuurlijk zonde.
    Och, het zal me roesten heel dat tve en de ondertiteling....ik kijk er nooit naar en ik heb gewoon ook echte serieuze dingen om me druk over te maken. Ik werk overdag (zo te lezen velen hier niet) en geloof me vrij: Er zijn veel meer mensen die het niet boeit dan wel....stel verwende kleuters zijn we toch eigenlijk
    Laatst bewerkt door Koeba; 22 Jul 2022, 11:46.

    Reageer


    • Toch eigenlijk?

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
        Toch eigenlijk?
        Vooruit, we zijn het gewoon.

        Reageer


        • Verhef je je nu boven anderen, Koeba?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Klopt die ondertiteling zit gewoon los in het signaal, vandaar mijn vraag aan DELTA-TV-team om hier serieus naar te kijken en deze separaat onder de OPT knop te zetten in plaats van standaard aan.
            Hallo Bordewolf, het lijkt erop dat je helemaal gelijk hebt. Momenteel "branden" wij de ondertiteling in het videosignaal. We gaan op korte termijn kijken of we de ondertiteling optioneel kunnen maken, zoals bij veel andere kanalen. Bedankt voor je oplettendheid!

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Verhef je je nu boven anderen, Koeba?
              Eerder andersom.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                Hallo Bordewolf, het lijkt erop dat je helemaal gelijk hebt. Momenteel "branden" wij de ondertiteling in het videosignaal. We gaan op korte termijn kijken of we de ondertiteling optioneel kunnen maken, zoals bij veel andere kanalen. Bedankt voor je oplettendheid!
                Top!

                Reageer


                • Inmiddels opgelost! Bij TVE kan de ondertiteling nu aan en uitgezet worden! Helemaal goed!

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Inmiddels opgelost! Bij TVE kan de ondertiteling nu aan en uitgezet worden! Helemaal goed!
                    Ik moet ook een vent zijn dan: Ik neem al mijn opmerkingen over TVE, Ziggo etc. terug. Ik zat er naast.

                    Reageer


                    • Wellicht handig voor anderen en niet zo zeer voor de doorgewinterde reageerders op dit forum.

                      https://www.delta.nl/klantenservice/...teractieve-tv/

                      Reageer


                      • Augustus 2022

                        Zenderupdates

                        Per 31 augustus 2022 komen Comedy Central Extra en Nick Music te vervallen uit onze zenderpakketten.

                        Webtv | Software versie 2.9.2

                        Aan- en uitzetten van ondertiteling op zenders die ondertiteling ondersteunen
                        Opnemen van programma’s in de videoplayer
                        Bugfixes
                        Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

                        TV Apps (Android, IOS)

                        Opnemen van programma’s in de videoplayer
                        Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programma’s via Chromecast
                        Bugfixes
                        Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

                        Software versies:

                        Android: 2.9.1
                        iOS: 2.9.2

                        TV-ontvanger | Software versie 5.8.1

                        Bugfixes
                        Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Augustus 2022

                          Zenderupdates

                          Per 31 augustus 2022 komen Comedy Central Extra en Nick Music te vervallen uit onze zenderpakketten.

                          Webtv | Software versie 2.9.2

                          Aan- en uitzetten van ondertiteling op zenders die ondertiteling ondersteunen
                          Opnemen van programma’s in de videoplayer
                          Bugfixes
                          Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

                          TV Apps (Android, IOS)

                          Opnemen van programma’s in de videoplayer
                          Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programma’s via Chromecast
                          Bugfixes
                          Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface

                          Software versies:

                          Android: 2.9.1
                          iOS: 2.9.2

                          TV-ontvanger | Software versie 5.8.1

                          Bugfixes
                          Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
                          Het lijkt wel een bewuste keuze om zenders die sowieso geen HD hebben af te stoten,
                          Wel benieuwd wat er voor terug komt en of augustus/september weer omzetten naar HD maanden gaan zijn.

                          Het zappen naar een Dolbyzender gaat een stuk soepeler in elk geval.

                          Reageer


                          • Ik heb op het Caiwayforum een update gevonden voor Caiway,, maar ik vroeg me af of die ook met de Zeelandzenders gaat gebeuren die hier in Twente op de decoder via Delta allemaal nog zichtbaar zijn. Ik zou dan liever de lokale zenders zien van hier (Enschede, Almelo, Borne, Steenwijk etc) of in elk geval niet die lokale Zeelandzenders tussen de regiozenders.
                            DELTA-TV-team

                            Verder vroeg ik me zelf af of deze verplaatsingen ook te maken hebben met doorgifte van de lokale zenders in HD?


                            Per 10 augustus 2022 zijn de volgende lokale zenders (alleen interactieve TV) verplaatst naar kanaalnummer 12 (afhankelijk van het verzorgingsgebied):

                            61 TV Krimpenerwaard (3079)
                            62 TV Berghem (3081)
                            64 TV Nunspeet (3085)
                            67 Vechtdal Leeft TV (3089)
                            68 Streek TV De Wolden (3090)
                            68 Gemeente Westland TV(3145)

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Ik heb op het Caiwayforum een update gevonden voor Caiway,, maar ik vroeg me af of die ook met de Zeelandzenders gaat gebeuren die hier in Twente op de decoder via Delta allemaal nog zichtbaar zijn. Ik zou dan liever de lokale zenders zien van hier (Enschede, Almelo, Borne, Steenwijk etc) of in elk geval niet die lokale Zeelandzenders tussen de regiozenders.
                              DELTA-TV-team

                              Verder vroeg ik me zelf af of deze verplaatsingen ook te maken hebben met doorgifte van de lokale zenders in HD?


                              Per 10 augustus 2022 zijn de volgende lokale zenders (alleen interactieve TV) verplaatst naar kanaalnummer 12 (afhankelijk van het verzorgingsgebied):

                              61 TV Krimpenerwaard (3079)
                              62 TV Berghem (3081)
                              64 TV Nunspeet (3085)
                              67 Vechtdal Leeft TV (3089)
                              68 Streek TV De Wolden (3090)
                              68 Gemeente Westland TV(3145)
                              Goedemiddag,

                              Je hebt gelijk dat deze Zeeuwse zenders in de lijst staan bij DELTA. Het zijn zenders die van oudsher ook worden doorgegeven in Zeeland. We zijn hiervoor naar een oplossing aan het kijken. Als het goed is heb je wel jouw lokale zender (en welke dat is, is afhankelijk van waar je woont) op kanaal nummer 12.

                              Voor wat betreft je vraag of deze verplaatsing te maken heeft met doorgifte van lokale zenders in HD kan ik je zeggen dat dit niet het geval is.

                              Fijn weekend alvast.

                              Reageer


                              • Had het bericht hier over het verdwijnen van 2 zenders uit het 50+ pakket even gemist, maar ik kom er zonet achter dat zender kanaal 260 al verdwenen is.
                                Krijgen we ook nog 2 andere zenders terug of gaat de prijs naar beneden? 😇
                                Laatst bewerkt door anomaly; 31 Aug 2022, 22:45.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X