Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    De pagina is verwijderd nu :

    https://www.delta.nl/nieuws/win-2-ti...-one-world-tv/

    Dus zal me benieuwen of morgen (14/07) het kanaal nog wel komt.
    Zender 999, zeer goed beeld!

    Verder toch nog een kanaal in HD dat al heel lang HD had moeten zijn: TVE, daar nu ook een strak HD beeld.

    Reageer


    • Wellicht anderen ook al opgevallen? Sinds 2 dagen heb ik op Veronica ook Dolby Surround (logo staat ook netjes in beeld). Moet zeggen dat ik alleen in de avond tv kijk dus weet niet als dit overdag ook zo is

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door canizares Bekijk bericht
        Wellicht anderen ook al opgevallen? Sinds 2 dagen heb ik op Veronica ook Dolby Surround (logo staat ook netjes in beeld). Moet zeggen dat ik alleen in de avond tv kijk dus weet niet als dit overdag ook zo is
        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...olby-digital-3

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          De pagina is verwijderd nu :

          https://www.delta.nl/nieuws/win-2-ti...-one-world-tv/

          Dus zal me benieuwen of morgen (14/07) het kanaal nog wel komt.
          Hij zit vandaag zelfs op de coaxkabel in HD kanaal 999 maar ik ben geen liefhebber.

          Reageer


          • DELTA-TV-team is de ondertiteling op TVE die standaard in het signaal wordt meegeven een foutje? Moet die niet onder de OPT toets ipv standaard in het signaal meegegeven. Deze is nu niet uit te zetten.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              DELTA-TV-team is de ondertiteling op TVE die standaard in het signaal wordt meegeven een foutje? Moet die niet onder de OPT toets ipv standaard in het signaal meegegeven. Deze is nu niet uit te zetten.
              Het klopt dat TVE zelf soms Spaanse ondertiteling weergeeft. Dit zit in het videosignaal gebrand, hier kunnen wij niets aan veranderen.

              Reageer


              • Bij Ziggo is dit uit te zetten. Zowel op de Mediabox als met CI-plus geen last van gedwongen ondertitels, tenzij ik de ondertiteling aanzet in het menu van de televisie.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Bij Ziggo is dit uit te zetten. Zowel op de Mediabox als met CI-plus geen last van gedwongen ondertitels, tenzij ik de ondertiteling aanzet in het menu van de televisie.
                  En wat heb ik er aan dat ik nu weet dat ziggo iets wel of niet doet of heeft. Niks. Nul. Trollen, anders zou ik niet weten waarom.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Bij Ziggo is dit uit te zetten. Zowel op de Mediabox als met CI-plus geen last van gedwongen ondertitels, tenzij ik de ondertiteling aanzet in het menu van de televisie.
                    Dus tve stopt het hard in het signaal, maar ziggo weet hoe ze dat moeten slopen? sure.

                    Reageer


                    • Wat bedoel je met sure?
                      Ik wil aantonen dat het wel degelijk mogelijk is TVE HD door te geven zonder ongevraagde ondertiteling in beeld.

                      Bijgevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door stofdoek; 20 Jul 2022, 22:31.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Wat bedoel je met sure?
                        Klopt die ondertiteling zit gewoon los in het signaal, vandaar mijn vraag aan DELTA-TV-team om hier serieus naar te kijken en deze separaat onder de OPT knop te zetten in plaats van standaard aan.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Klopt die ondertiteling zit gewoon los in het signaal
                          Dat neem je aan.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Wat bedoel je met sure?
                            Ik wil aantonen dat het wel degelijk mogelijk is TVE HD door te geven zonder ongevraagde ondertiteling in beeld.
                            Die ondertiteling staat *soms* aan. Dit is dus makkelijk plakken. Beetje moeite doen jongens.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht

                              Het klopt dat TVE zelf soms Spaanse ondertiteling weergeeft. Dit zit in het videosignaal gebrand, hier kunnen wij niets aan veranderen.
                              Kan niet. Bor weet echt waar hij het over heeft. Denk toch dat jullie beter naar hem moeten luisteren... Hij is bijna zo'n, hoe noem je dat, expert!

                              Reageer


                              • Plaats maar een foto en de naam van het programma op TVE waarin bij Delta de ondertiteling er niet uit te krijgen is en dan plaats ik een foto van hetzelfde programma.

                                Dat de frustratie blijkbaar leidt tot ongeloof is natuurlijk zonde.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X