Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Was nog vergeten te melden: Dolby Atmos is een audioformaat dat gebruik maakt van twee bestaande codecs: Dolby Digital+ en Dolby TrueHD. Aangezien de Kamai 7X deze laatste niet ondersteunt, ondersteunt hij ook Dolby Atmos niet.
    Voor Atmos is de codec Dolby Digital+ voldoende.. Beide doorvoeren van deze signalen zijn overigens mogelijk, Dolby Atmos leunt op Dolby Digital+ en niet per se op TrueHD. Overigens kan TrueHD ook gewoon via de Kamai 7x, mits de firmware hier op wordt aangepast. Kamai 7x ondersteund “other codecs”. Zo star is het niet, met de juiste firm en software is gewoon Dolby True HD mogelijk.

    En de 4K decoder heeft gewoon 4K beeld op Youtube, dus tot nu toe klopt geen enkele bewering….
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 18:58.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
      YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

      ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.
      Ik heb via de Youtubeapp op de decoder even het testfilmpje 4K met Dolby Atmos TrueHD getest. Gaat als de brandweer!
      Geen foutmeldingen op mijn Samsung 4K tv. Die decoder kan dit soort beelden (zelfs met HLG) zeer goed weergeven en Dolby Atmos en TrueHD ook.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Feb 2022, 00:01.

      Reageer


      • #63
        Softwareupdate op de Kamai7x, Versie is nu 5.3.2. Wat zijn de wijzigingen?

        Reageer


        • #64
          Zover ik weet nog steeds niet de eerder genoemde update’s 📺🤔..
          Ik zou een kanaal met HDR wel eens waarderen of igg wat nieuws of en wanneer dit komt, het word tijd !
          ” misschien zelfs wel tijd geweest… “

          Reageer


          • #65
            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
            Zover ik weet nog steeds niet de eerder genoemde update’s 📺🤔..
            Ik zou een kanaal met HDR wel eens waarderen of igg wat nieuws of en wanneer dit komt, het word tijd !
            ” misschien zelfs wel tijd geweest… “
            Deze update houdt wel een update in, geen fix. Even afwachten tot het op de site staat.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Deze update houdt wel een update in, geen fix. Even afwachten tot het op de site staat.
              We zullen zien

              Reageer


              • #67
                De updates voor Maart 2022 staan erop :
                • Optimalisaties in Opnames
                • Een aantal kleine bugs gefixed

                Reageer


                • #68
                  En weer een softwareupdate 5.4.1 is nu de nieuwste versie…. Wat zou er in deze zitten?

                  Reageer


                  • #69
                    Zou mooi zijn als Caiway/Delta de release-notes publiceren als teaser en om ons te informeren wat we meer of minder kunnen.

                    Reageer


                    • #70
                      Een update!
                      Dat is toch weer een applausje waard.

                      Reageer


                      • #71
                        🙌🙌😭 Stofdoekje hier dan je applaus

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Een update!
                          Dat is toch weer een applausje waard.
                          Dan is er tenminste een forumlid die in zijn handen klapt! Prachtig!

                          Reageer


                          • #73
                            April 2022

                            Zenderupdates

                            Omzetting van de volgende zenders van SD naar HD (IPTV):

                            Cartoon Network
                            Crime & Investigation
                            RTL Crime
                            RTL Lounge
                            RTL Telekids
                            Boomerang
                            TV538

                            TV-Ontvanger | Software versie 5.5.1

                            Mogelijkheid voor het selecteren van een voorkeurstaal (audio) indien een kanaal meerdere talen aanbiedt
                            Vanuit de TV gids direct afspelen van programma’s die uitgezonden worden met de OK-button
                            Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programma’s.
                            Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
                            Bugfixes

                            Webtv | Software versie 2.5.0

                            Verbeteringen bij het starten van Opnames en Gemist programma’s.
                            Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
                            Bugfixes

                            TVApps (iOS,Android)

                            Mogelijkheid voor het selecteren van een voorkeurstaal (audio) indien een kanaal meerdere talen aanbiedt
                            Verbeteringen mbt inconsistenties in de gebruikersinterface
                            Bugfixes


                            Dus nog geen Dolby voorlopig.

                            Reageer


                            • #74
                              Is dat zo, het selecteren van meerdere audiosporen? Dat is toch de voorbereiding voor Dolbyspoor?

                              Reageer


                              • #75
                                Hierbij kun je al zien dat ze heel voorzichtig bezig zijn met Dolby Digital op de achtergrond volgens mij. De bijlagen afbeeldingen komen van een Dit ontvanger. Ik kan het natuurlijk ook verkeerd gezien hebben.
                                Bijgevoegde bestanden
                                Laatst bewerkt door loeffenr; 13 Apr 2022, 15:43.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X