Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Verdere update’s zijn inderdaad wel welkom, het zou ergens in Januari zijn 🤔🥸 & Nu .. ?

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Donnie Bekijk bericht
      Februari 2022

      Zenderupdates


      Op verzoek van de NPO zullen per 3 februari a.s. de volgende 3 Themakanalen van kanaalnummer wijzigen:
      • NPO 1 extra gaat naar Kanaal 81
      • NPO 2 extra gaat naar Kanaal 82
      • NPO Politiek en Nieuws gaat naar Kanaal 83
      https://www.delta.nl/televisie/updates/
      Inmiddels doorgevoerd👍👏👏👏👏👏👏
      Verdere werkzaamheden deze week/maand? 😜

      Reageer


      • #48
        Ik denk dat het wijs is als hier is duidelijkheid over komt, & een testkanaal om het te bewijzen dat het wel zeker kan! 🥸📺
        Mocht het light verhaal toch echt wel waar zijn is dit een grote… FU naar de klanten die het 4K kastje thuis hebben staan.
        Nu gaan de verhalen en gekke praat de overhand krijgen..


        Alles dat ik mag zeggen/schrijven: 4K staat op de roadmap en er wordt aan gewerkt. “ aldus ene https://tweakers.net/gallery/403510/

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          Ik denk dat het wijs is als hier is duidelijkheid over komt, & een testkanaal om het te bewijzen dat het wel zeker kan! 🥸📺
          Mocht het light verhaal toch echt wel waar zijn is dit een grote… FU naar de klanten die het 4K kastje thuis hebben staan.
          Nu gaan de verhalen en gekke praat de overhand krijgen..


          Alles dat ik mag zeggen/schrijven: 4K staat op de roadmap en er wordt aan gewerkt. “ aldus ene https://tweakers.net/gallery/403510/
          Inderdaad. In de basis met de juiste firm en software kan de Kamai 7x zowel Dolby Atmos als HDR10 aan en HLG. Verder is de Kamai 7x 4K compliant.
          Dus voor zover de onzin dat het niet zou werken op deze decoder. Neemt niet weg dat Amino ook verder werkt.
          De Kamai 7B lijkt dezelfde specs te hebben. De Kamai R180 is een streaming device met HDR10+.

          Maar kip en ei. Goede software in een SmartTv app of AndroidTv app is voldoende om 4K te leveren. Je hebt dan geen decoder nodig om het te onderteunen. Maar wie weet zit het nu juist in de soft-en firmware icm de decoder(s) en moet het hierdoor langer intern getest worden met diverse opstellingen.

          Maar eens, toon maar aan dat het kan, ik wil wel meetesten. Er ontstaan nu wilde verhalen.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Feb 2022, 21:56.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Er ontstaan nu wilde verhalen.
            Inderdaad:
            - Kamai 7x ondersteunt _geen_ Dolby Atmos, Ook niet met de juiste firmware. Heeft wel Dolby Digital, Dolby Digital Plus, MPEG I Layer 1 and 2, LC-AAC en HE-AAC.
            - Mbt software: Linux (het OS waaronder de 7x werkt) ondersteunt dat niet op Amino Kamai 7x modellen.
            Weet niet hoe dat is geregeld op de 7XM, de 7B en de Amino R180 (Kamai R180 bestaat niet). Deze laatste ondersteunt HDR10, HDR10+ en HLG
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Feb 2022, 01:40.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #51
              https://www.goamt.com/wp-content/upl...Kamai-7x-2.pdf

              Reageer


              • #52
                Heeft KPN dan zoveel betere ontvangers als Delta Fiber want vorig jaar gaf KPN het Eurovisie songfestival al door met Dolby Atmos.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Inderdaad:
                  - Kamai 7x ondersteunt _geen_ Dolby Atmos, Ook niet met de juiste firmware. Heeft wel Dolby Digital, Dolby Digital Plus, MPEG I Layer 1 and 2, LC-AAC en HE-AAC.
                  - Mbt software: Linux (het OS waaronder de 7x werkt) ondersteunt dat niet op Amino Kamai 7x modellen.
                  Weet niet hoe dat is geregeld op de 7XM, de 7B en de Amino R180 (Kamai R180 bestaat niet). Deze laatste ondersteunt HDR10, HDR10+ en HLG
                  Mooi dat je de specs kopieers. De Codec voor Dolby Atmos ondersteuning is Dolby Digital Plus. Kortom Dolby Atmos wordt WEL ondersteund.
                  Als je niet technisch genoeg bent, roep dan ook niet zo maar iets.

                  Verder een herhaling van zetten. de 7x ondersteund ook HDR10 en HLG. De firmware krijgt deze maand een update. Software moet inderdaad aangepast worden wanneer deze de codecs nog niet ondersteund.
                  Donnie en Eduard B kunnen daar meer over zeggen dan ik dat kan.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Feb 2022, 09:10.

                  Reageer


                  • #54
                    Nu zit jij weer een ander te corrigeren en te gebieden , Bordewolf. Doe aub niet zo uit de hoogte. Webkabouter schrijft dit op hier met de beste bedoelingen.

                    Hij kan er achteraf gebleken gedeeltelijk naast zitten, maar als ik alle posts moet gaan aanhalen waarbij jij de meeste niet uitkomende voorspellingen deed, kan ik er een dik boek mee vullen.

                    De 7X ondersteund ook HDR 10 schrijf je met een t, Bordewolf. Ga eerst normaal Nederlands leren schrijven voordat je wat post hier.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Donnie en Eduard Bkunnen daar meer over zeggen dan ik dat kan
                      Was nog vergeten te melden: Dolby Atmos is een audioformaat dat gebruik maakt van twee bestaande codecs: Dolby Digital+ en Dolby TrueHD. Aangezien de Kamai 7X deze laatste niet ondersteunt, ondersteunt hij ook Dolby Atmos niet.
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 7 Feb 2022, 11:33.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #56
                        YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

                        ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                          YouTube via de App speelt wel 4K 2160 af in theorie zou Delta dit dan ook moeten kunnen leveren 🥸🥸🤔

                          ( Wel kwam deze melding in beeld ) , maar dit kan ook aan mijn beeldinstellingen liggen.
                          Is dit dan de YouTube app op DIT ?

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Is dit dan de YouTube app op DIT ?
                            Ja, 👍

                            Reageer


                            • #59
                              Zie je ook HLG via de app op de DIT?

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                                Zie je ook HLG via de app op de DIT?
                                Ik heb geen flauw idee… Dat zou je zelf ff moeten checken hoe je dat opzoekt via YT.
                                Als ik het intyp komt er iets uit Canada 🇨🇦 voorbij
                                Bijgevoegde bestanden

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X