Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Alleen Bor ziet dat 🆒

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Alleen Bor ziet dat 🆒
      En wellicht ziet Bor net als ik dit ook 'Voorbereidingen om een ander audiospoor te kiezen?'. Er staat natuurlijk niet voor niets 'voorbereiding'.

      Als het had gewerkt dan had er wel iets anders gestaan. Dus beetje jammer om een forumlid aan te halen terwijl het er duidelijk staat lijkt mij?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht

        En wellicht ziet Bor net als ik dit ook 'Voorbereidingen om een ander audiospoor te kiezen?'. Er staat natuurlijk niet voor niets 'voorbereiding'.

        Als het had gewerkt dan had er wel iets anders gestaan. Dus beetje jammer om een forumlid aan te halen terwijl het er duidelijk staat lijkt mij?
        En daar gaan we weer. Ik pak de popcorn.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          En daar gaan we weer. Ik pak de popcorn.
          En ik een nippertje uut oepoe;s erfenis t ouwe mens o graag un glasje ene trapsel
          Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Nov 2021, 16:14.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            En daar gaan we weer. Ik pak de popcorn.
            Ik de chocoladepepernoten. Lezen is een vak voor enkelen onder ons. Wel jammer dat mijn naam wordt genoemd zonder te lezen wat ik er over schrijf,

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
              Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.
              Bedankt voor de update. Kun je hier een sticky van (laten) maken?
              Ik lees
              - 'Apps | Software versie 2.1.1' Over welke apps gaat het hier? Kunnen jullie die er svp bij vermelden?
              - Wat zijn gestures?
              - Wat bedoelen jullie met 'Tekstuele aanpassingen bij niet beschikbare zenders buitenshuis'?
              - 'Een aantal kleine bugs gefixed' staat wel ok, maar zegt niets.

              Ik denk dat als jullie de content toevoegen, er altijd mensen zijn die deze technische termen niet begrijpen. Zo schiet deze informatieve pagina aan zijn doel voorbij.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 Nov 2021, 18:23.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Bedankt voor de update. Kun je hier een sticky van (laten) maken?
                Ik lees
                - 'Apps | Software versie 2.1.1' Over welke apps gaat het hier? Kunnen jullie die er svp bij vermelden?
                - Wat zijn gestures?
                - Wat bedoelen jullie met 'Tekstuele aanpassingen bij niet beschikbare zenders buitenshuis'?
                - 'Een aantal kleine bugs gefixed' staat wel ok, maar zegt niets.

                Ik denk dat als jullie de content toevoegen, er altijd mensen zijn die deze technische termen niet begrijpen. Zo schiet deze informatieve pagina aan zijn doel voorbij.
                Yep dit topic en Verbeteringen audio als sticky zou prettig zijn. Sommige zaken zouden inderdaad even beter beschreven moeten worden.

                Reageer


                • #23
                  App versie 2.1.2 is nu uit met de nieuwe audio track knop.

                  Een audiospoor duidt denk ik toch op het kiezen van een taal (Nederlands, Duits, Engels, Frans enz).

                  Dus inderdaad het Eurosport en Arte voorbeeld.
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #24
                    Misschien een mono spoor als bonus?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      App versie 2.1.2 is nu uit met de nieuwe audio track knop.
                      Over welke app gaat dit? Er zijn forumleden die geen idee hebben waar het over gaat
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Ik denk de app voor Samsung smart televisies

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Over welke app gaat dit? Er zijn forumleden die geen idee hebben waar het over gaat
                          Dit is weer een andere versie? Webapp en android/apple app.

                          Dit is ook de voorbereiding op audiospoor Dolby Surround, maar ook gesproken ondertiteling of een andere taal op Arte en Eurosport. Alle geleverde audiotracks.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                            Over welke app gaat dit? Er zijn forumleden die geen idee hebben waar het over gaat
                            Gewoon over Android maar iOS zal hem ook wel hebben.

                            ‎DELTA Interactieve TV in de App Store (apple.com)
                            DELTA Interactieve T‪V - Apps op Google Play
                            Laatst bewerkt door driepinter; 5 Nov 2021, 15:15.

                            Reageer


                            • #29
                              De December updates staan erop :

                              Updates voor Interactieve TV | DELTA

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                                De December updates staan erop :

                                Updates voor Interactieve TV | DELTA
                                Vreemd dat men niet meteen 81 t/m 83 gebruikt zoals de NPO wil.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X