Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

    Constant wordt er gewerkt aan updates en verbeteringen voor DELTA Interactieve TV om te zorgen dat je met plezier tv kan kijken

    Wil je graag weten welke updates er de afgelopen tijd gedaan zijn? Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.

    Ook zal in de loop van volgende week de update informatie toegevoegd worden van de mobiele apps, zodat je daarvan ook terugvinden kan wat er is vernieuwd en verbeterd!
    A prudent question is one-half of wisdom

  • #2
    MatthijsL Bedankt. Ik zou het ook fijn vinden, als het tv-zenderoverzicht actueel wordt gehouden. Zo is er deze week ineens een kanaal 34 beschikbaar, zonder dat dat ergens wordt vermeld/aangekondigd.
    Ook is uit het zenderoverzicht (zoals al meerdere malen gemeld) niet op te maken welke kanalen (bijv. 60 t/m 70) niet via coax beschikbaar zijn. Waarom wordt met dit soort signalen niets gedaan?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
      Constant wordt er gewerkt aan updates en verbeteringen voor DELTA Interactieve TV om te zorgen dat je met plezier tv kan kijken

      Wil je graag weten welke updates er de afgelopen tijd gedaan zijn? Dan kan je dit nu terugvinden via de website https://www.delta.nl/televisie/updates/.

      Ook zal in de loop van volgende week de update informatie toegevoegd worden van de mobiele apps, zodat je daarvan ook terugvinden kan wat er is vernieuwd en verbeterd!
      Dat is een mooie toevoeging! Eindelijk kun je zien wat de fix of verbetering is!
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Sep 2021, 23:01.

      Reageer


      • #4
        Er is weer een update geweest, de oktoberupdate 5.1.1. Wat er is gewijzigd?

        Reageer


        • #5
          Mooi, toegevoegd aan https://followthatpage.com
          Jeroen kun je een RSS-feed maken voor deze pagina? Dat werkt nog prettiger namelijk…

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Mooi, toegevoegd aan https://followthatpage.com
            Jeroen kun je een RSS-feed maken voor deze pagina? Dat werkt nog prettiger namelijk…
            RSS? Is dat niet erg van gisteren?
            (Heb het zelf jaaren heel blij gebruikt hoor)

            Reageer


            • #7
              Ik vind een RSS feed wel passen bij stereo geluid. đź‘»

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                RSS? Is dat niet erg van gisteren?
                (Heb het zelf jaaren heel blij gebruikt hoor)
                Ik kan op die manier 175 websites volgen, zowel voor werk als privé. Zonder RSS was me dat niet gelukt
                Met Inoreader kun je die websites rangschikken op categorie zodat je soortgelijke artikelen kunt bundelen. Je kunt zowel in de browser lezen als via een app, en als je door de lijst heen scrollt worden ze desgewenst als gelezen gemarkeerd.

                RSS was van vroeger maar maakt een 'comeback'.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                  Ik kan op die manier 175 websites volgen, zowel voor werk als privé. Zonder RSS was me dat niet gelukt
                  Met Inoreader kun je die websites rangschikken op categorie zodat je soortgelijke artikelen kunt bundelen. Je kunt zowel in de browser lezen als via een app, en als je door de lijst heen scrollt worden ze desgewenst als gelezen gemarkeerd.

                  RSS was van vroeger maar maakt een 'comeback'.
                  tegenwoordig kan je notificaties krijgen van websites.
                  Maar we weten nog steeds niet wat er in de laatste update zit.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                    Ik kan op die manier 175 websites volgen, zowel voor werk als privé. Zonder RSS was me dat niet gelukt
                    Met Inoreader kun je die websites rangschikken op categorie zodat je soortgelijke artikelen kunt bundelen. Je kunt zowel in de browser lezen als via een app, en als je door de lijst heen scrollt worden ze desgewenst als gelezen gemarkeerd.

                    RSS was van vroeger maar maakt een 'comeback'.
                    Ik heb die Chrome Android feature : chrome://flags/#web-feed "Enabled " geprobeerd, maar mij lukt het niet om die optie Follow in beeld te krijgen op mijn telefoon.
                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door driepinter; 28 Oct 2021, 18:58.

                    Reageer


                    • #11
                      Bordewolf

                      Je update staat erop maar je wordt er niet veel wijzer van.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Bordewolf

                        Je update staat erop maar je wordt er niet veel wijzer van.
                        Staat de meest belangrijke update niet bij de app en webtv update in november? Voorbereidingen om een ander audiospoor te kiezen?

                        Reageer


                        • #13
                          Komt er een ander audiospoor aan?
                          Arabisch of Spaans?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Komt er een ander audiospoor aan?
                            Arabisch of Spaans?
                            Audiosporen heb je op COAX ook. Je hebt een stereospoor, een gesproken ondertiteling spoor en een Dolby Surround spoor, en bij ARD en ZDF zelfs Dolby Atmos (dat laatste komt niet mee in het signaal). Deze voorbereiding is voor Dolby Surround naar ik mag aannemen, maar faciliteert straks ook de mogelijkheid om alle sporen die er op COAX ook zijn door te geven. Een audiospoor kan ook Engels commentaar zijn op Eurosport of het Franse spoor op Arte HD.
                            Maar deze voorbereiding is nodig voor Dolby Surround.

                            Gesproken ondertiteling is een gemis voor slechtzienden. Het bestaat als een tijdje op de NPO kanalen.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Oct 2021, 12:27.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Staat de meest belangrijke update niet bij de app en webtv update in november? Voorbereidingen om een ander audiospoor te kiezen?
                              De nieuwe optie zit erin maar ik zie hier nog geen Dolby in.
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X