Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Updateoverzicht DELTA Interactieve TV
Samenvouwen
X
-
Geen dus. PebbleTV vervalt OOK al, weer een zender minder.
Opvallend terugkijken en gemist gaat niet meer voor de Belgische zenders.
Werd in de onderhandelingen kennelijk te duur, maar ik vind ook dat weer een achteruitgang.
Het wordt steeds schraler zonder dat er zenders naar HD gaan of er voor terugkomen.
- 1 Like
Reageer
-
Ja inderdaad jammer dat terugkijken/gemist ook voor Belgische zenders komt te vervallen. Maar om eerlijk te zijn, gebruik ik het erg weinig, mede omdat deze functionaliteit al beperkt was tot Vlaamse programma, dus bv aangekochte crime series kon je al niet terugkijken, tenzij een opname was gemaakt.
Maar wel erg jammer dat er nog steeds geen update is voor mijn grootste gemis van skip +30/-10 seconde (via Rechts/Links knop tijdens afspelen van opnames)... DELTA-TV-team is er een idee of dit er op een redelijk termijn zit aan te komen, of kan ik de moed hierin opgeven? Deze basis functionaliteit is (voor mij) toch wel een erg groot gemis.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk berichtJa inderdaad jammer dat terugkijken/gemist ook voor Belgische zenders komt te vervallen. Maar om eerlijk te zijn, gebruik ik het erg weinig, mede omdat deze functionaliteit al beperkt was tot Vlaamse programma, dus bv aangekochte crime series kon je al niet terugkijken, tenzij een opname was gemaakt.
Maar wel erg jammer dat er nog steeds geen update is voor mijn grootste gemis van skip +30/-10 seconde (via Rechts/Links knop tijdens afspelen van opnames)... DELTA-TV-team is er een idee of dit er op een redelijk termijn zit aan te komen, of kan ik de moed hierin opgeven? Deze basis functionaliteit is (voor mij) toch wel een erg groot gemis.
- 4 Likes
Reageer
-
Volgens mij helder en duidelijk! Men kan niet alles tegelijk en beloften afgeven over een maand of datum werk averechts, dan wordt er op een bepaalde datum of termijn weer gereclameerd dat het niet werkt.
Ik vroeg me zelf af of de Androidboxen ook een AndroidTV14 /GoogleTV update moeten krijgen nu AndroidTV12 niet meer LTS is ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ypehille Bekijk bericht
scrubbing thumpnail is om die k.. reclame te omzeilen bij opnames een must vind ik. nu is het van gokkenstein waar je bent
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
Hij staat op de roadmap en is bekend, we moeten eerst nog wat grotere projecten afronden. Daarna gaat het gebeuren. Scherper kan ik het nu niet maken. voor je.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer