Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
    Dat zou wat zijn.
    Zal wel meevallen. Kan zo maar zijn dat we aan de productiepool toegevoegd moeten worden oid.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Wie weet wordt de testapparatuur verder niet meer geüpdatet en zijn de serienummers uit het systeem genomen.
      Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Tesrapparaten worden bij veel fabrikanten en providers na de testperiode niet meer voorzien van nieuwe firmware/software. Bij providers omdat het abonnement bijvoorbeeld aangepast moet worden. Of dat dit hier ook het geval is weet ik natuurlijk niet. Maar bij Ziggo en KPN is dit al meerdere maken voorgekomen.

Reageer

• Kan ik dit oplossen? Of Delta bellen?

Reageer

Kan ik dit oplossen? Of Delta bellen?
          Ik zou Delta bellen en het probleem voorleggen.

Reageer

Kan ik dit oplossen? Of Delta bellen?
            Ik heb netjes via de test e-mail even een berichtje gestuurd. En daarnaast leest het Delta TV team hier mee.
            Dit komt wel goed uiteindelijk.

Reageer

• En hebben ze t aangepast voor je? Ik moest een nieuwe bestellen en mijn test decor terugsturen.... (net gebeld)

Reageer

• Dat was te verwachten. Computer say np gevalletje. Het achterliggende systeem kan een testdecoder omzetten naar een definitieve status. Ook al zou de medewerker dat graag willen.

En dan moet je ook als tester van het eerste uur een nieuwe decoder aanvragen en voldoen aan de aboinnementeisen die bij deze decoder behoren.

Reageer

En hebben ze t aangepast voor je? Ik moest een nieuwe bestellen en mijn test decor terugsturen.... (net gebeld)
                  Dat gaat echt wel gebeuren en anders krijg ik daar wel bericht over. Ik heb de vraag gehad of ik de decoder wou behouden in december.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat gaat echt wel gebeuren en anders krijg ik daar wel bericht over. Ik heb de vraag gehad of ik de decoder wou behouden in december.
                    Zojuist is de update gedaan Bordewolf , hij was voor de testgroep achtergebleven. Dat komt omdat we nog niet alle testers hebben omgezet naar de productie groep, aangezien we de testers eerst persoonlijk gevraagd hebben wat zij met de Smart-box willen. Dit is ook om er voor te zorgen dat de juiste verrekening plaatsvind voor deze testers als ze ingegaan zijn op ons voorstel.

Het is bijzonder om te zien welke draai er door een ieder aan gegeven wordt hier op het forum. De testers zijn hier allemaal over geïnformeerd en komende periode gaan we ze verwerken.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Zojuist is de update gedaan Bordewolf , hij was voor de testgroep achtergebleven. Dat komt omdat we nog niet alle testers hebben omgezet naar de productie groep, aangezien we de testers eerst persoonlijk gevraagd hebben wat zij met de Smart-box willen. Dit is ook om er voor te zorgen dat de juiste verrekening plaatsvind voor deze testers als ze ingegaan zijn op ons voorstel.

Het is bijzonder om te zien welke draai er door een ieder aan gegeven wordt hier op het forum. De testers zijn hier allemaal over geïnformeerd en komende periode gaan we ze verwerken.
                      Hai!
                      De beste wensen!

Het heeft geholpen :-) Hij is naar versie .10 geupdate
                      Ik heb idd aangegeven dat ik mij testdecoder wilde houden. Echter wist ik niet dat ik daardoor niet kon updaten naar versie .10.
                      Dat was de vraag. Maar ik snap m nu

Enorm bedankt!
                      Ilan

Reageer

• DELTA-TV-team dat doet Delta dan zelf. Zij laten testers blijkbaar vooraf weten dat de update later komt. En de klantenservice blijkt aan te geven dat testers een testdecoder terug dienen te sturen en een nieuwe aan te vragen. Dan is mijn vraag: wie schept hier onduidelijkheid?

Het 'computer say no' gebeuren inclusief terugsturen testapparatuur en zelf aanvragen definitieve apparatuur met mogelijk bijbehorend ander abonnement is meerdere malen zeker voorgekomen bij andere groter providers dan Delta.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          DELTA-TV-team dat doet Delta dan zelf. Zij laten testers blijkbaar vooraf weten dat de update later komt. En de klantenservice blijkt aan te geven dat testers een testdecoder terug dienen te sturen en een nieuwe aan te vragen. Dan is mijn vraag: wie schept hier onduidelijkheid?

Het 'computer say no' gebeuren inclusief terugsturen testapparatuur en zelf aanvragen definitieve apparatuur met mogelijk bijbehorend ander abonnement is meerdere malen zeker voorgekomen bij andere groter providers dan Delta.
                          Je hebt gelijk Jarco Kriek dat doet DELTA dan zelf. Gelukkig is het weer opgelost. 👍

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

Helder, elke client is anders en we proberen deze zoveel mogelijk in sync te houden. Elk OS en Player is weer anders. Zo is het bij de AppleTV wel mogelijk te scrollen door de progress bar in de player ipv bijv de skip +30sec te gebruiken. Ik ga kijken wat hierin mogelijk is. Zelf heb ik nog de lang gekoesterde wens om Scrubbing Thumbnails te zien bij spoelen. Immers de verwachting van klanten is een gelijke ervaring aan bijv VOD diensten zoals Netflix en Videoland bij Live lineaire TV. Live Lineair is natuurlijk wel iets anders dan een videbestand wat al gereed is. Er gebeurd veel op de achtergrond en wanneer afgerond, we bekijken wat er mogelijk is in de clients. Ik kom er op terug.
                            DELTA-TV-team Is er al iets te melden over 'scrubbing thumbnails' ? Er melden zich inmiddels ex-caiwaiers die een smartbox hebben gekregen en het 'niet meer hebben'

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

DELTA-TV-team Is er al iets te melden over 'scrubbing thumbnails' ? Er melden zich inmiddels ex-caiwaiers die een smartbox hebben gekregen en het 'niet meer hebben'
                              Me included. Het is echt heel erg onhandig dat je 3x moet klikken voordat je voor of achteruit kunt spoelen. Daarnaast kun je dan niet eens zien waar je bent. Bij de vorige tv box was dit gewoon met 1 druk op de knop geregeld. Heel fijn als dit gefixt kan worden.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Qf9 Bekijk bericht

Me included. Het is echt heel erg onhandig dat je 3x moet klikken voordat je voor of achteruit kunt spoelen. Daarnaast kun je dan niet eens zien waar je bent. Bij de vorige tv box was dit gewoon met 1 druk op de knop geregeld. Heel fijn als dit gefixt kan worden.
                                scrubbing thumpnail is om die k.. reclame te omzeilen bij opnames een must vind ik. nu is het van gokkenstein waar je bent

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X