Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Updateoverzicht DELTA Interactieve TV

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

wjharing vwb het eerste punt: deze vraag heb ik doorgezet naar de techniek afdeling. Mijn vermoeden is dat dit geen "kleine" wijziging zal zijn. Vwb je tweede punt: Bedoel je op een specifieke Delta TV-app of TV-ontvanger?
    De TV-apps

Reageer

wjharing vwb het eerste punt: deze vraag heb ik doorgezet naar de techniek afdeling. Mijn vermoeden is dat dit geen "kleine" wijziging zal zijn. Vwb je tweede punt: Bedoel je op een specifieke Delta TV-app of TV-ontvanger?
      DELTA-TV-team re. 2de punt, dit is mn geldig via de Android-TV app (draai ik op Sony TV, en op Nvidia Shield settopbox). De LG app kan ik helaas niet testen, want mijn LG TV is net 1 OS versie onder 5.0.
      In de Android-TV app gebeurt er momenteel helemaal niets wanneer je Links/Rechts op de afstandbediening drukt, terwijl je een opname aan het terugkijken bent. (uiteraard wel, nadat je eerst naar Boven/Beneden of OK hebt gedrukt)

re. 1ste punt, bedankt voor de check.
      Laatst bewerkt door wjharing; 6 Sep 2024, 08:15. Reden: gecorrigeerd dat dit alleen voor AndroidTV app geldt.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

DELTA-TV-team re. 2de punt, dit is mn geldig via de Android-TV app (draai ik op Sony TV, en op Nvidia Shield settopbox), maar ook via de Amino Kamai box. De LG app kan ik helaas niet testen, want mijn LG TV is net 1 OS versie onder 5.0.
        In de Android-TV app gebeurt er momenteel helemaal niets wanneer je Links/Rechts op de afstandbediening drukt, terwijl je een opname aan het terugkijken bent. (uiteraard wel, nadat je eerst naar Boven/Beneden of OK hebt gedrukt)

Op de Kamaibox is links en rechts scrollen door de EPG nu/straks op een kanaal.
        Ik heb dag zelf nooit gebruikt.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Op de Kamaibox is links en rechts scrollen door de EPG nu/straks op een kanaal.
          Ik heb dag zelf nooit gebruikt.
          Je hebt gelijk, ik heb mijn vorige bericht hierop aangepast. (Ik gebruik deze optie ook niet, want het is erg onlogisch om die EPG functie op deze plek te hebben, terwijl elk andere media player LInks/Rechts gebruikt om vooruit/achteruit te skippen)

Reageer

Je hebt gelijk, ik heb mijn vorige bericht hierop aangepast. (Ik gebruik deze optie ook niet, want het is erg onlogisch om die EPG functie op deze plek te hebben, terwijl elk andere media player LInks/Rechts gebruikt om vooruit/achteruit te skippen)
            Zoals je ziet wordt er meegelezen en ik ga er van uit dat deze nu op het lijstje is toegevoegd van wensen.
            Wat we niet moeten verwachten is dat het dan meteen volgende week is opgelost. Wil men dit doorvoeren dan moet de software worden aangepast.
            Maar het laat zich aanzien dat er meer moet worden aangepast in de apps, want die zijn nog volop in ontwikkeling gezien de maandelijkse updates die worden doorgevoerd.
            Dus men moet keuzes maken naar prioriteit.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Sep 2024, 08:59.

Reageer

DELTA-TV-team re. 2de punt, dit is mn geldig via de Android-TV app (draai ik op Sony TV, en op Nvidia Shield settopbox). De LG app kan ik helaas niet testen, want mijn LG TV is net 1 OS versie onder 5.0.

Helder, elke client is anders en we proberen deze zoveel mogelijk in sync te houden. Elk OS en Player is weer anders. Zo is het bij de AppleTV wel mogelijk te scrollen door de progress bar in de player ipv bijv de skip +30sec te gebruiken. Ik ga kijken wat hierin mogelijk is. Zelf heb ik nog de lang gekoesterde wens om Scrubbing Thumbnails te zien bij spoelen. Immers de verwachting van klanten is een gelijke ervaring aan bijv VOD diensten zoals Netflix en Videoland bij Live lineaire TV. Live Lineair is natuurlijk wel iets anders dan een videbestand wat al gereed is. Er gebeurd veel op de achtergrond en wanneer afgerond, we bekijken wat er mogelijk is in de clients. Ik kom er op terug.

Reageer

Helder, elke client is anders en we proberen deze zoveel mogelijk in sync te houden. Elk OS en Player is weer anders. Zo is het bij de AppleTV wel mogelijk te scrollen door de progress bar in de player ipv bijv de skip +30sec te gebruiken. Ik ga kijken wat hierin mogelijk is. Zelf heb ik nog de lang gekoesterde wens om Scrubbing Thumbnails te zien bij spoelen. Immers de verwachting van klanten is een gelijke ervaring aan bijv VOD diensten zoals Netflix en Videoland bij Live lineaire TV. Live Lineair is natuurlijk wel iets anders dan een videbestand wat al gereed is. Er gebeurd veel op de achtergrond en wanneer afgerond, we bekijken wat er mogelijk is in de clients. Ik kom er op terug.
                Dikke duim omhoog en kudo's voor je! Echt goed dat je hier meepraat.

Reageer

Thanks, erg blij te lezen dat het onder de aandacht is. Dit maakt voor mij heel veel uit op de gebruikerservaring (duidelijkste voorbeeld is doorspoelen van de openingceremonie van de olympische spelen, een opname van 4 uur waarin ik veel 30sec skip)

Thumbnails is handig, mn voor het spoelen van reclames Maar dat zal wel een veel grotere wijziging zijn om dat voor elkaar te krijgen, kan ik me bedenken. Leuk als dat er tzt ook gaat komen. Succes daarmee alvast.

Reageer

Er gebeurd veel op de achtergrond en wanneer afgerond, we bekijken wat er mogelijk is in de clients. Ik kom er op terug.
                    GebeurT.

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      De September 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/
                      Ja met die update is het niet goed gegaan met de app voor lg webos.

Reageer

• Nieuwe software voor de Kamai. Resolutie is instelbaar. Dus nu ook 1080P of 4K.
                        Vele zenders hebben hiermee meteen 1080P output. Dus ook bijvoorbeeld NPO en RTL

Reageer

• De Oktober 2024 wijzigingen zijn uit die kun je hier lezen :

https://www.delta.nl/televisie/updates/

Reageer

• ah jammer, kijk heel erg uit naar de implementatie van skip +30/10 seconde (tijdens afspelen, Rechts of Links op de afstandsbediening).

Reageer

Nieuwe software voor de Kamai. Resolutie is instelbaar. Dus nu ook 1080P of 4K.
                              Vele zenders hebben hiermee meteen 1080P output. Dus ook bijvoorbeeld NPO en RTL
                              Maar het is dan wel het opwaarderen van het beeld als dit daadwerkelijk het geval is. Het aanvoersignaal van NPO en RTL is namelijk gewoon 1080i/25.

Reageer

Nieuwe software voor de Kamai. Resolutie is instelbaar. Dus nu ook 1080P of 4K.
                                Als al deze verhalen kloppen dan moet dus nu ESPN op het demokanaal (701) in UHD te zien zijn ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X