Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vertraging op de lijn

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vertraging op de lijn

    Ik zag dat veel mensen een vertraging hebben van 5 tot 30 seconden. KPN en Ziggo hebben er ook last van en mensen die analoog kijken niet. Komt dat door interactieve tv? Klanten bij Delta zonder interactieve tv hebben geen vertraging.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
    Komt dat door interactieve tv? Klanten bij Delta zonder interactieve tv hebben geen vertraging.
    Ja dat komt door interactieve tv

    Vertraging bij EK-streams: heel irritant, maar vaak weinig aan te doen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
      Ik zag dat veel mensen een vertraging hebben van 5 tot 30 seconden. KPN en Ziggo hebben er ook last van en mensen die analoog kijken niet. Komt dat door interactieve tv? Klanten bij Delta zonder interactieve tv hebben geen vertraging.
      Analoge TV bestaat niet meer. Je bedoelt digitale TV maar dan via de coax en niet via een interactieve decoder.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid
        Wat voegt het anderen op foutjes betrappen en daar linkjes bij posten toe? Of is het toch weer dagbesteding?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid

          Dag en nacht. Maar soms een dag en nacht in coma (bewust i.v.m. met pijnbestrijding, maar zolang ik ''leef'' mag ik toch wel meedoen?
          Ik vind het nogal onbehoorlijk om steeds anderen hier met je ziekte om de oren te slaan. Waarom doe je dat? Het zou prettig zijn als je dat niet meer deed.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid

            Misschien begrijp je dan een keer wat het is om op de dood te wachten, want daar heb je totaal geen begrip voor. Ik ben niet ziek ik ben stervende, en daar heb jij meer problemen mee dan mij. De dood hoort bij het leven, helaas duurt voor mij het sterven een beetje lang. Misschien straks een verlossend spuitje.
            Kerel, je gebruikt je ziekte om anderen hier de mond te snoeren. Als je zelf niet ziet hoe ongepast dat is tegenover anderen hier en anderen die ziek zijn, dan eindigt elke normale discussie. Het ga je goed.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid
              Misschien straks een verlossend spuitje.
              Ik zou, als ik jou was, eens op zoek gaan naar een goede counseling.
              Ernstig ziek zijn is echt geen taboe meer, maar dat hier gebruiken om aandacht af te dwingen is toch wel een dingetje hoor. Zeker onder een pseudoniem.
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Jun 2021, 15:27.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
                Analoge TV bestaat niet meer
                Internet en analoog is op het eerste gezicht een tegenstrijdigheid, maar dat kan zeker wel. Hetzelfde doet Delta met telefonie. Om analoog televisie te kunnen kijken heb je volgens deze aanbieder een set-top box nodig waarop je met een coaxkabel je tv op de ouderwetse manier aansluit. Je moet echter wel een digitaal abonnement en een set-top box afnemen om de infrastructuur te kunnen gebruiken. Op zich wel een slimme zet...
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Jun 2021, 15:29.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Waarheid
                  Koe Bah.
                  Met alle respect, maar dat geldt zeker ook voor jou. We snappen wat je zegt, maar laat het los in forums die specifiek voor ander soort topics bedoeld zijn. Onze forumleden, waaronder jij ook, zijn zeker geen pannenkoek en hebben allemaal hun eigen problemen en frustraties. Als zij die hier kunnen loslaten, moet dat voor jou hier ook mogelijk zijn. Hoe moeilijk dat ook is...
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Jun 2021, 11:47.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid

                    Je hebt helemaal gelijk, ik heb het allemaal verwijderd. Sorry, het is pure onmacht en emotie.
                    We snappen heus wel dat het niet makkelijk is voor je, maar als je die onmacht en emotie verder alles laat bepalen wordt je alleen maar een irritant figuur en daar heb je dan zelf ook last van. En dan krijg je vervelende reacties terug (zoals je ook van mij hebt gehad) Daar voelt niemand zich goed bij. (ik dus ook niet)

                    Veel sterkte
                    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 25 Jun 2021, 22:25.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X