Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid Songfestival

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Ik keek via Ziggo (ik woon niet in Zeeland) en ook daar was het geluid, zeker in het begin erbarmelijk.
    Te harde muziek en de presentatie was niet goed te horen. Lijkt dus een NPO probleem.
    Dan blijft het vreemd dat het op COAX stukken beter was, gedurende de gehele uitzending!

    Reageer


    • #32


      npo geluid songfestival - Twitter-zoekfunctie / Twitter

      Reageer


      • #33
        Dat KPN het geluid zelfs in Dolby Atmos doorgeeft is natuurlijk geweldig !

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Dat KPN het geluid zelfs in Dolby Atmos doorgeeft is natuurlijk geweldig !
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 May 2021, 21:23.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            Dit forum is primair bedoelt voor klant-helpt-klant vragen.
            Op dit moment doen we geen berichtgevingen van productontwikkelingen op het forum.
            Dank je wel voor deze toelichting, Jeroen. Het is me nu duidelijk dat ik niet hoef te hopen op een net zo betrokken en actieve deelname van DELTA medewerkers als in het verleden. Ik waardeer het dat jij in elk geval van je laat horen.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Dank je wel voor deze toelichting, Jeroen. Het is me nu duidelijk dat ik niet hoef te hopen op een net zo betrokken en actieve deelname van DELTA medewerkers als in het verleden. Ik waardeer het dat jij in elk geval van je laat horen.
              En voor vanavond, twee halve finale, weer de coax kabel opgezocht, het geluid is weer niet goed op interactief, op coax wel.

              Overigens deden Delta medewerkers meest op eigen initiatief en in eigen tijd mededelingen. Dus laten we niet alles en iedereen over 1 kam scheren. Echter zou je hier meer medewerking verwachten.

              We mogen hier mooipraten, vooral niet negatief zeuren of iets vragen. Antwoord gaat er niet of nauwelijks komen.
              Gezien de uitlating van Jeroen worden medewerkers de mond gesnoerd en geef de afdeling communicatie geen thuis, alleen op eigen platformen. Lekker klantvriendelijk.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 May 2021, 22:25.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Zodra er nieuws is over Dolby of andere interactieve TV toevoegingen zullen we je hierover informeren via de Delta website.
                bv: https://www.delta.nl/nieuws/delta-in...og-meer-gemak/

                Dit forum is primair bedoelt voor klant-helpt-klant vragen.
                Op dit moment doen we geen berichtgevingen van productontwikkelingen op het forum.




                Op welk moment gaan jullie dat dan wel doen?

                Reageer


                • #38
                  De KPN klanten waren razend enthousiast over het Dolby Atmos geluid van het songfestival. Velen zelfs lyrisch.
                  En Delta maar lekker doortuffen met stereo in lage kwaliteit op interactief.
                  Ze sluiten hun ogen actief voor de klantbeleving en denken alleen maar aan zoveel mogelijk glasvezel aanleggen.

                  Reageer


                  • #39
                    Meer dodelijker kan je het niet neerzetten.

                    Reageer


                    • #40
                      Ik verwacht dat KPN. het songfestival weer met Dolby Atmos gaat doorgeven en Delta in stereo.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Ik verwacht dat KPN. het songfestival weer met Dolby Atmos gaat doorgeven en Delta in stereo.
                        Dan is het mei en dan zouden we toch wel mogen verwachten dat Dolby Surround er is bij Delta.
                        Wat we verwachten komt niet altijd uit en of men ook meteen Dolby Atmos gaat leveren wanneer beschikbaar is ook niet bekend.

                        Maar we krijgen daar binnenkort meer nieuws over via Eduard B

                        Reageer


                        • #42
                          Ik garandeer je. Dat heeft Deltafiber echt niet op orde in mei 2022.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Ik garandeer je. Dat heeft Deltafiber echt niet op orde in mei 2022.
                            Geeeeuw....
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Ik garandeer je. Dat heeft Deltafiber echt niet op orde in mei 2022.
                              Zet november 2022 er ook maar bij. Stereo geluid en weer geen 4k tijdens de wk 2022.

                              Wat een tv beleving toch bij Delta. Zelfs de Tv- eindbaas Donnie heeft het opgegeven.

                              Laatst bewerkt door Willem1980; 21 Jan 2022, 18:06.

                              Reageer


                              • #45
                                En toch zijn er mensen die applaudisseren voor Delta.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X