Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geluid Songfestival

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geluid Songfestival

    De muziek is harder dan de stemmen op interactief. Wat een bakvisgeluid!
    Kan iemand zorgen dat het geluid conform COAX is? En waarom is COAX geen Dolby Atmos terwijl NPO 1 dit meelevert?

    PS kan de aanhef worden verwijderd/aangepast ? Ik laat me iets te ver gaan in deze.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 May 2021, 00:16.

  • #2
    Klopt idd, is niet om aan te horen!

    Reageer


    • #3
      Nu er zoveel signalen zijn dat klanten zeer ontevreden zijn over het geluid op de interactieve ontvangers van Delta Fiber verwacht ik dat dit zeer snel opgelost wordt.

      Delta Fiber kan dit slechte geluid zich niet veroorloven denk ik, het schaadt de reputatie enorm!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Nu er zoveel signalen zijn dat klanten zeer ontevreden zijn over het geluid op de interactieve ontvangers van Delta Fiber verwacht ik dat dit zeer snel opgelost wordt.

        Delta Fiber kan dit slechte geluid zich niet veroorloven denk ik, het schaadt de reputatie enorm!
        Ik zie hier een beperkt clubje klagers. Dus echt massaal kan ik het niet noemen. Als het echt bagger was, zou het forum ontploffen.
        Laatst bewerkt door Koeba; 19 May 2021, 11:50.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Ik zie hier een beperkt clubje klagers. Dus echt massaal kan ik het niet noemen. Als het echt bagger was, zou het forum ontploffen.
          Het was bagger, de voice over was niet te horen, terwijl dit op COAX prima was. Het geluid was ver onder de maar op interactief.
          Dit moet gewoon niet kunnen bij een liedjesfestijn waar je gewoon het meest optimale geluid wil ontvangen uit je tv!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Het was bagger

            Reageer


            • #7
              Het WAS ook bagger!!!! Het vergelijk met COAX was schrijnend.

              Op interactief waren de commentatoren niet te horen doordat er gebruik wordt gemaakt van een ondemaatse stereo geluidsstream. De muziek was ook niet fijn in het gehoor.

              Op COAX was het Dolby Geluid top, daar kan mijn tv ook goed mee overweg. Helaas geen Atmos terwijl ook deze wordt meegeleverd door NPO, dat signaal wordt door Caiway en Delta niet overgenomen en doorgegeven!!!
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 May 2021, 13:50.

              Reageer


              • #8
                Bordewolf. je constante geklaag en termen als bagger en klote begint nu wel heel vervelend te worden.
                Als je hiermee door blijft gaan weet ik niet of je nog wel langer welkom bent op dit forum.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                  Bordewolf. je constante geklaag en termen als bagger en klote begint nu wel heel vervelend te worden.
                  Als je hiermee door blijft gaan weet ik niet of je nog wel langer welkom bent op dit forum.
                  Moeten we het doodzwijgen dan? Een statement wanneer dit nu eens wordt gefixt had ik meer op prijs gesteld. Dat is de enige manier om het geklaag hierover te doen verstommen. En ik ben niet de enige op het forum die dit onderwerp aansnijdt!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Moeten we het doodzwijgen dan? Een statement wanneer dit nu eens wordt gefixt had ik meer op prijs gesteld. Dat is de enige manier om het geklaag hierover te doen verstommen. En ik ben niet de enige op het forum die dit onderwerp aansnijdt!
                    Niet de enige. Maar wel een van een beperkt aantal. Delta wordt niet beter door dat verongelijkte toontje van je hoor. Probeer je eens te verplaatsen in een serviceverlener of een andere gebruiker die jouw posts leest. Je wordt terecht gewezen op je houding en bam, meteen ram je er 'doodzwijgen' in. Doe gewoon eens normaal en rustig. Inmiddels is het al een paar jaar heel duidelijk: Delta bevalt je totaal niet, hun geluid is absoluut waardeloos en als je over kon stappen naar een betere provider had je het gedaan. Nu weten we ook dat je niet kunt overstappen en ook dat je wensen (die je steeds als eisen brengt) niet of niet morgen zullen worden vervuld. Dat weet jij, dat weet iedereen die ademt en kan lezen. Waarom dan elke dag weer dat er toch zo hard als je kunt in proberen te rammen? Want nu loop je in een vicieuze cirkel en eist dat Delta je daar uit helpt. Dat gaan ze niet doen, dus gaat het lijken op een stoornis. Je hebt vaak genoeg laten zien dat je constructieve bijdragen kunt leveren. Ik hoop dat je dat blijft doen. Eisen dat het leven eerlijk is, in jouw geval dat alle providers precies dezelfde diensten leveren, is lichtelijk naief en in ieder geval niet constructief.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 19 May 2021, 15:29.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      dus gaat het lijken op een stoornis. Je hebt vaak genoeg laten zien dat je constructieve bijdragen kunt leveren. .
                      Hier is al meerdere keren aangegeven door forumleden dat Bordewolf tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Een ban lijkt hard maar als je niks doet dan worden de consequenties steeds erger. Nogmaals Bordewolf neem jezelf in bescherming en stop op div. forums met elke dag hetzelfde te vermelden. Overigens zoek echt hulp voordat het te laat is. Ben zelf werkzaam in de hulpverlening en weet wat ik over spreek. Het is echt een obsessie aan het worden waardoor je echt depressief gaat worden.

                      Reageer


                      • #12
                        Bordewolf . Zal je een tipje geven. Goede converter kopen en het geluid over je HiFi installatie afspelen. Ik heb een ingebouwde DAC. Wereld geluid.

                        Hier de link en maak je niet zo druk.

                        https://magazine.teufelaudio.nl/van-...-het-mogelijk/

                        Groetjes.
                        Laatst bewerkt door sagemon001; 19 May 2021, 15:44.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                          Bordewolf. je constante geklaag en termen als bagger en klote begint nu wel heel vervelend te worden.
                          Als je hiermee door blijft gaan weet ik niet of je nog wel langer welkom bent op dit forum.
                          We moeten een kat ook een kat noemen. Net zolang als dat Borderwolf "constant klaagt", hebben we geen woord van Delta gehoord over de issues die spelen. En dat is evengoed zeer vervelend aan het worden. Wanneer komt er nu eindelijk is een statement van de gekende issues? Al was het maar een mea culpa en toegeven dat ze het gewoon niet binnen het jaar in orde krijgen. Of een huidige planning? Als we jaren na introductie van DIT nog steeds bv geen Dolby geluid hebben, terwijl Dolby eigenlijk doodnormaal zou moeten zijn de dag van vandaag, en Delta er geen letter over rept, dan snap ik Borderwolf wel. Ieder heeft nu eenmaal een andere manier van frustraties uiten. Het klopt mss wel dat Borderwolf een zeer aanwezige stem is op dit forum en dat het lijkt dat hij de enige is. Maar dan heb je evengoed mensen (zoals ik), die ook die problemen ervaren, en zie dat als iemand daar al een topic over gemaakt heeft, ik niet de nood voel om daar nog een tweede over te maken, en uitkijk naar een reactie van Delta.
                          Laatst bewerkt door mvangeyte; 19 May 2021, 16:02.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door mvangeyte Bekijk bericht

                            We moeten een kat ook een kat noemen. Net zolang als dat Borderwolf "constant klaagt", hebben we geen woord van Delta gehoord over de issues die spelen. En dat is evengoed zeer vervelend aan het worden. Wanneer komt er nu eindelijk is een statement van de gekende issues? Al was het maar een mea culpa en toegeven dat ze het gewoon niet binnen het jaar in orde krijgen. Of een huidige planning? Als we jaren na introductie van DIT nog steeds bv geen Dolby geluid hebben, terwijl Dolby eigenlijk doodnormaal zou moeten zijn de dag van vandaag, en Delta er geen letter over rept, dan snap ik Borderwolf wel. Ieder heeft nu eenmaal een andere manier van frustraties uiten. Het klopt mss wel dat Borderwolf een zeer aanwezige stem is op dit forum en dat het lijkt dat hij de enige is. Maar dan heb je evengoed mensen (zoals ik), die ook die problemen ervaren, en zie dat als iemand daar al een topic over gemaakt heeft, ik niet de nood voel om daar nog een tweede over te maken, en uitkijk naar een reactie van Delta.
                            Inderdaad, iedere zaak heeft twee kanten. Het makkelijkste is iemand de toegang tot een forum ontzeggen.

                            De klager is weg en het ''probleem'' is opgelost, althans dat denkt men.

                            Dat heet de weg van de minste weerstand.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                              Hier is al meerdere keren aangegeven door forumleden dat Bordewolf tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Een ban lijkt hard maar als je niks doet dan worden de consequenties steeds erger. Nogmaals Bordewolf neem jezelf in bescherming en stop op div. forums met elke dag hetzelfde te vermelden. Overigens zoek echt hulp voordat het te laat is. Ben zelf werkzaam in de hulpverlening en weet wat ik over spreek. Het is echt een obsessie aan het worden waardoor je echt depressief gaat worden.
                              Dokter de Puut aan zet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X