Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interact films op laptop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta interact films op laptop

    Ik kijk films op mijn laptop van Delta maar geregeld krijg ik error zonder `n code, wie weet hoe dit komt.?
    Heb al van alles ik kijk op edge en geprobeerd op G Grome cookies verwijdert opnieuw opstarten enz. dan gaat het weer `n uur, en komt de error weer
    en alles is weer zwart , help mij om dit op te lossen al door gemaild naar delta maar nog steeds geen oplossing ??

  • #2
    Jammer heb nog steeds het zelfde probleem, en is er bij jullie niemand die de oplossing weet ???

    Reageer


    • #3
      Probeer eens contact op te nemen met Delta via LiveChat of Whatsapp.

      zie voor nadere info dit topic
      Laatst bewerkt door driepinter; 13 Apr 2021, 11:20.

      Reageer


      • #4
        Heb ik al 2 x gedaan, maar verder hoor ik daar niets meer van ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door wvberend Bekijk bericht
          Heb ik al 2 x gedaan, maar verder hoor ik daar niets meer van ?

          We zijn telefonisch wel bereikbaar en via chat. Onze klantenservice helpt je graag verder met al je vragen over internet, televisie en telefonie.

          Nieuwe klant worden: 0118 22 55 66
          Service: 0118 22 55 75

          Op feestdagen zijn we telefonisch niet bereikbaar.

          https://www.delta.nl/klantenservice/winkels/middelburg/

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door wvberend Bekijk bericht
            Ik kijk films op mijn laptop van Delta maar geregeld krijg ik error zonder `n code, wie weet hoe dit komt.?
            Heb al van alles ik kijk op edge en geprobeerd op G Grome cookies verwijdert opnieuw opstarten enz. dan gaat het weer `n uur, en komt de error weer
            en alles is weer zwart , help mij om dit op te lossen al door gemaild naar delta maar nog steeds geen oplossing ??
            HI wvberend

            Reageer


            • #7
              Maakt niet uit blijft bij alle hetzelfde, het vreemde is dat het nu de laatste weken is, en ook de stemmen lopen niet synchroon ?
              Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet achter hoe of wat ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door wvberend Bekijk bericht
                Maakt niet uit blijft bij alle hetzelfde, het vreemde is dat het nu de laatste weken is, en ook de stemmen lopen niet synchroon ?
                Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet achter hoe of wat ??
                Is het op een andere pc / laptop / tablet / telefoon ook?

                Reageer


                • #9
                  Geen idee, ben er nu achter dat als ik op 1 zender kijk en ik schakel over `n paar keer naar een andere zender dat hij dan op de zelfde zender blijft staan
                  en dan geen beeld heb van de laatste zender die ik heb aangeklikt en komt dan de error te staan, denk dat dit toch ergens in de laptop zit ?
                  is het mogelijk dat dit met het geheugen te maken heeft ?? terwijl ik op C nog 184 GB over heb ?
                  En het vreemde is dat als ik dit programma afsluit en na 10 min weer opstart is alles weer prima voor `n half uur
                  Maar zolang ik naar 1 zender kijk gaat het prima.
                  Laatst bewerkt door wvberend; 14 Apr 2021, 09:54.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door wvberend Bekijk bericht
                    Geen idee, ben er nu achter dat als ik op 1 zender kijk en ik schakel over `n paar keer naar een andere zender dat hij dan op de zelfde zender blijft staan
                    en dan geen beeld heb van de laatste zender die ik heb aangeklikt en komt dan de error te staan, denk dat dit toch ergens in de laptop zit ?
                    is het mogelijk dat dit met het geheugen te maken heeft ?? terwijl ik op C nog 184 GB over heb ?
                    En het vreemde is dat als ik dit programma afsluit en na 10 min weer opstart is alles weer prima voor `n half uur
                    Maar zolang ik naar 1 zender kijk gaat het prima.

                    Geheugen en opslag is iets heel anders. Ze hebben niets met elkaar te maken.

                    Een te klein RAM geheugen zorgt ervoor dat een laptop traag wordt doordat het geheugen niet alle taken tegelijk aankan.

                    Maar dan zou de zender gaan stotteren zal ik maar zeggen dus steeds opnieuw zoeken en dat heb je niet.

                    Gebruik je een vpn en/of een ad-blocker die kunnen het laden wel vertragen.

                    Reageer


                    • #11
                      Nee ik gebruik geen van beiden, heb toch het geheugen gecontroleerd, het geheugen is 16 GB en zit nu op 13,4dus ?? dat is het ook niet.
                      Dus iemand nog een idee ??

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door wvberend Bekijk bericht
                        Nee ik gebruik geen van beiden, heb toch het geheugen gecontroleerd, het geheugen is 16 GB en zit nu op 13,4dus ?? dat is het ook niet.
                        Dus iemand nog een idee ??

                        Waarom bel je service niet? 0118 22 55 75 daar kunnen ze je verder helpen hoop ik.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X