Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dat dit nog kan anno 2020

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dat dit nog kan anno 2020

    Dacht...Heelijk vandaag op NPO 1 extra de hele dag top 2000. Maar mijn god...wat een prutbeeld. Lijkt sd kwaliteit. Bijna ieder tv liefhebber heeft tegenwoordig wel minstens een HD tv en heel veel hebben een UHD/. 4K beeld en dan krijg je van je aanbieder zo'n vreselijke prutkwaliteit.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
    Dacht...Heelijk vandaag op NPO 1 extra de hele dag top 2000. Maar mijn god...wat een prutbeeld. Lijkt sd kwaliteit. Bijna ieder tv liefhebber heeft tegenwoordig wel minstens een HD tv en heel veel hebben een UHD/. 4K beeld en dan krijg je van je aanbieder zo'n vreselijke prutkwaliteit.

    Klopt ja, je kunt de pixels bijna tellen. dit is denk ik nog niet eens 720P...........

    Reageer


    • #3
      Dacht al dat het aan mijn ogen lag.. Toch weer de geweldige kwaliteit van Delta..

      Reageer


      • #4
        De wereld staat in de fik en hier hebben we het over beeldkwaliteit. Het gaat goed.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          De wereld staat in de fik en hier hebben we het over beeldkwaliteit. Het gaat goed.
          aangezien Delta niet over de brandende wereld gaat, maar wel over de beeldkwaliteit, is het dus op de goede plaats.
          Als jij het over brand wil hebben zou ik aanraden om naar een brandweerforum te gaan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

            aangezien Delta niet over de brandende wereld gaat, maar wel over de beeldkwaliteit, is het dus op de goede plaats.
            Als jij het over brand wil hebben zou ik aanraden om naar een brandweerforum te gaan.
            Deze stream wordt nog niet in HD geleverd aan Delta. NPO2 Extra HD wel, maar die verdommen ze ook door te geven!
            Alle andere providers hebben deze al in het basispakket. Caiway durft deze zenders nog in extra paketten door te geven.
            Waardeloos!
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Dec 2020, 21:16.

            Reageer


            • #7
              Tussen 7.00 en 19.00 uur luister ik nu naar de Snob 2000 met de top-2000 ondergewaardeerde liedjes. Het beeld laat ik achterwege.
              Fijne dagen gewenst allemaal!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Tussen 7.00 en 19.00 uur luister ik nu naar de Snob 2000 met de top-2000 ondergewaardeerde liedjes. Het beeld laat ik achterwege.
                Fijne dagen gewenst allemaal!
                Na alle klachten is vandaag kanaal 999 opengezet en is daar NPO 1 Extra te zien met de Top2000
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Dec 2020, 01:44.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

                  aangezien Delta niet over de brandende wereld gaat, maar wel over de beeldkwaliteit, is het dus op de goede plaats.
                  Als jij het over brand wil hebben zou ik aanraden om naar een brandweerforum te gaan.
                  Jammer dat je bij gebrek aan beter op de man speelt. Maar luxeproblemen zijn ook problemen natuurlijk.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
                    ...wat een prutbeeld.
                    Volgens mij hebben we het over muziek en die kwaliteit is goed, toch? De rest is mooi meegenomen (de beelden van de echte artiesten behoren sowieso tot de generatie van toen TV nog minder dan SD was)
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Dec 2020, 02:39.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Na alle klachten is vandaag kanaal 999 opengezet en is daar NPO 1 Extra te zien met de Top2000
                      ? Het hoogte kanaal wat ik kan bekijken is 876 (coax)

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Anton100 Bekijk bericht

                        ? Het hoogte kanaal wat ik kan bekijken is 876 (coax)
                        Inderdaad 999, dat is een radiozender bij coaxgebruikers!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Inderdaad 999, dat is een radiozender bij coaxgebruikers!
                          Niet bij Caiway.... Je moet wel even goed lezen. Ik neem aan dat Delta ook een evenementenkanaal heeft.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Niet bij Caiway.... Je moet wel even goed lezen. Ik neem aan dat Delta ook een evenementenkanaal heeft.
                            Sorry Bordewolf, vergeef mij mijn aangeboren domheid, ik kan en kon niet beter!

                            Ik zou niet weten of zeelandnet/Delta ook een evenementenkanaal heeft? echt niet.


                            Laatst bewerkt door Guest01; 27 Dec 2020, 14:42.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                              Ik neem aan dat Delta ook een evenementenkanaal heeft.
                              Neen, helaas. Wel via https://www.zeelandnet.nl/uitinzeeland/


                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X