Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom los kastje interactieve tv?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom los kastje interactieve tv?

    Waarom is er voor gebruik te maken van interactieve tv(opnemen ed.) perse nog een lost kastje nodig naast je tv? Aangezien er al gewoon ci+ modules zijn die dat ondersteunen.


  • #2
    Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
    Waarom is er voor gebruik te maken van interactieve tv(opnemen ed.) perse nog een lost kastje nodig naast je tv? Aangezien er al gewoon ci+ modules zijn die dat ondersteunen.
    Omdat Delta/Caiway nog geen AndroidTV/Tizen app heeft,

    CI+ is erg ouderwets
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Dec 2020, 11:17.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
      Waarom is er voor gebruik te maken van interactieve tv(opnemen ed.) perse nog een lost kastje nodig naast je tv? Aangezien er al gewoon ci+ modules zijn die dat ondersteunen.
      Het kan ook zonder kastje namelijk via je PC, iPhone of iPad, althans zo doe ik het , maar ik ben een oude knutselaar die het graag op mijn manier doet. Ik heb alles dan wel gekoppeld met google Chromecast, zodat ik het signaal van de telefoon naar mijn TV verstuur, gaat al jaren prima ook Netflix gebruik ik zo en voor muziek heb in een abonnement op Tidal die stream ik via Chromecast audio naar mijn hifi installatie, prachtig geluid. Tidal gebruik ik ook in de auto via apple car play ook daar goed geluid.
      Laatst bewerkt door Guest01; 20 Dec 2020, 11:13.

      Reageer


      • #4
        Omdat ik anders geen interactieve TV op mijnTV toestel kan ontvangen. Oud model dus maar doet het nog goed.
        Daarom dus.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

          Het kan ook zonder kastje namelijk via je PC, iPhone of iPad, althans zo doe ik het , maar ik ben een oude knutselaar die het graag op mijn manier doet. Ik heb alles dan wel gekoppeld met google Chromecast, zodat ik het signaal van de telefoon naar mijn TV verstuur, gaat al jaren prima ook Netflix gebruik ik zo en voor muziek heb in een abonnement op Tidal die stream ik via Chromecast audio naar mijn hifi installatie, prachtig geluid. Tidal gebruik ik ook in de auto via apple car play ook daar goed geluid.
          Dat het op die manieren kan weet ik uiteraard ook wel. Maar dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon de smartcard in de tv, en dan alles kunnen doen. Dus niks geen extra kastje, met een weer afstandsbediening.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Omdat Delta/Caiway nog geen AndroidTV/Tizen app heeft,

            CI+ is erg ouderwets
            Ci+ ouderwets?

            Ik denk eerder dat ze bij Delta een beetje achterlopen, aangezien ze onderstaande module niet ondersteunen(voor interactieve tv dan, gewoon tv kijken ermee kan uiteraard wel)

            https://www.bol.com/nl/p/quantis-zig...specifications

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

              Dat het op die manieren kan weet ik uiteraard ook wel. Maar dat was niet mijn vraag. Ik wil gewoon de smartcard in de tv, en dan alles kunnen doen. Dus niks geen extra kastje, met een weer afstandsbediening.
              Ik heb geen ander kastje Michael, ik heb twee tv's met smartcard, en een stereo installatie plus drie maal Chromecast waarvan een audio. Werkt perfect Michael bij deze twee bejaarden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                Ci+ ouderwets?

                Ik denk eerder dat ze bij Delta een beetje achterlopen, aangezien ze onderstaande module niet ondersteunen(voor interactieve tv dan, gewoon tv kijken ermee kan uiteraard wel)

                https://www.bol.com/nl/p/quantis-zig...specifications
                Die module is er al jaren en werkt in nieuwe televisies om je COAX signaal door te geven, geen interactieve diensten.
                De meeste glasproviders (en Ziggo) hebben inmiddels een tv-app die je vanaf je tv kan starten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Die module is er al jaren en werkt in nieuwe televisies om je COAX signaal door te geven, geen interactieve diensten.
                  De meeste glasproviders (en Ziggo) hebben inmiddels een tv-app die je vanaf je tv kan starten.
                  Ik weet hoe dat werkt hoor. Maar iedere tv heeft tegenwoordig ook een internetverbinding, dus kunnen die interactieve diensten zo gekoppeld worden.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

                    Ik weet hoe dat werkt hoor. Maar iedere tv heeft tegenwoordig ook een internetverbinding, dus kunnen die interactieve diensten zo gekoppeld worden.

                    Reageer


                    • #11
                      Opnemen en dergelijke is nu alleen mogelijk met de interactieve tv ontvanger of via een Humax decoder met een hardeschijf. Helaas is het niet mogelijk om via de USB aansluiting van de tv, dmv een hardeschijf hier aan te hangen, op te nemen. Dit heeft te maken met DRM restricties van de content eigenaren.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                        Opnemen en dergelijke is nu alleen mogelijk met de interactieve tv ontvanger of via een Humax decoder met een hardeschijf. Helaas is het niet mogelijk om via de USB aansluiting van de tv, dmv een hardeschijf hier aan te hangen, op te nemen. Dit heeft te maken met DRM restricties van de content eigenaren.

                        Reageer


                        • #13
                          Kijk, dit is een antwoord waar ik iets aan heb. Dat ik hier zelf niet ben opgekomen....hoe simpel kan het zijn.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Omdat Delta/Caiway nog geen AndroidTV/Tizen app heeft,

                            CI+ is erg ouderwets
                            CI+ ouderwets. Haha! Wel het enige wat nog feilloos werkt. Een beetje zoals analoge TV vroeger.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                              Opnemen en dergelijke is nu alleen mogelijk met de interactieve tv ontvanger of via een Humax decoder met een hardeschijf. Helaas is het niet mogelijk om via de USB aansluiting van de tv, dmv een hardeschijf hier aan te hangen, op te nemen. Dit heeft te maken met DRM restricties van de content eigenaren.
                              Je kunt opnemen via je PC , en dan via een Chromecast op je tv kijken werkt bij ons goed op een oude LG 50PA5500

                              De nieuwe DELTA TV app wordt ondersteund op de volgende apparaten:
                              Tablet: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 7 of hoger)
                              Smartphone: Android (versie 4.4 of hoger) en Apple (iOS 7 of hoger)

                              Er is geen versie beschikbaar voor de smart tv. Hiervoor zou je het gebruik van een Chromecast kunnen overwegen.

                              Meer informatie is terug te vinden via deze link.???????
                              Laatst bewerkt door Guest01; 22 Dec 2020, 09:14.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X