Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO Extra kanalen stream in HD beschikbaar voor distrubiteurs, wanneer in HD bij Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Anton100
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi Bordewolf, zoals aangegeven was ik er even achteraan. NPO Extra zal in HD worden uitgezonden op de interactieve ontvanger. Exacte datum waarop dit wordt aangepast is nog niet bekend maar laat ik weten zodra dit mij ten gehore komt.
    Geldt dat ook voor hen die kijken via een smartcard?
    Anton100 in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Hi Bordewolf, zoals aangegeven was ik er even achteraan. NPO Extra zal in HD worden uitgezonden op de interactieve ontvanger. Exacte datum waarop dit wordt aangepast is nog niet bekend maar laat ik weten zodra dit mij ten gehore komt.
    Top! Ik dram ook wel te veel door soms, uiteindelijk komt alles goed!
    Ook voor jullie zal het nu wel weer schipperen zijn met op kantoor minder mensen.

    Fijne dagen!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2020, 18:21.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Top! Overigens beheer hier reageert altijd netjes hier hoor! Ik heb er best begrip voor dat ze niet dagelijks dit forum bijhouden.
    Hi Bordewolf, zoals aangegeven was ik er even achteraan. NPO Extra zal in HD worden uitgezonden op de interactieve ontvanger. Exacte datum waarop dit wordt aangepast is nog niet bekend maar laat ik weten zodra dit mij ten gehore komt.
    TimE in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ard Hd en ZDF HD leveren al Dolby Atmos

    dag 7 na de bekendmaking dat NPO 2 Extra HD landelijk beschikbaar is gemaakt, nog steeds SD bij Delta en Caiway.
    wat een trage slakkengedoe. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk. Bij alle providers meteen gefixt, en bij Delta en Caiway duurt het weer drie langen en drie korten.
    Bor, je weet dat ik je waardeer, maar je begint weer af te glijden. Slik even, okee? #allessalregkom
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Ik zou op dit moment 'zenders' vervangen door 'tv's'
    E.e.a. zal toch pas actueel worden zodra 4K standaard is geworden voor uitzendingen. En dat gaat echt nog wel even duren, tenzij heel Nederland overschakelt op breedband-TV (internet).
    Ard Hd en ZDF HD leveren al Dolby Atmos

    dag 7 na de bekendmaking dat NPO 2 Extra HD landelijk beschikbaar is gemaakt, nog steeds SD bij Delta en Caiway.
    wat een trage slakkengedoe. Hoe is dit in vredesnaam mogelijk. Bij alle providers meteen gefixt, en bij Delta en Caiway duurt het weer drie langen en drie korten.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Er zijn al zenders met Dolby Atmos
    Ik zou op dit moment 'zenders' vervangen door 'tv's'
    E.e.a. zal toch pas actueel worden zodra 4K standaard is geworden voor uitzendingen. En dat gaat echt nog wel even duren, tenzij heel Nederland overschakelt op breedband-TV (internet).
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Dec 2020, 16:07.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Het enige wat Bij Delta Fiber vanzelfsprekend is, is het stereogeluid. Ook al geven de meeste zenders Dolby Digital 5.1 door.
    Iets wat al minstens vijf jaar standaard is, lukt Delta Fiber zelfs nog niet. Daarmee heb je gelijk een beeld van het niveau van het televisieplatform.
    Er zijn al zenders met Dolby Atmos... dus DD51 is niet voldoende
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Het enige wat Bij Delta Fiber vanzelfsprekend is, is het stereogeluid. Ook al geven de meeste zenders Dolby Digital 5.1 door.
    Iets wat al minstens vijf jaar standaard is, lukt Delta Fiber zelfs nog niet. Daarmee heb je gelijk een beeld van het niveau van het televisieplatform.
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

    Het valt prima uit te leggen, maar de uitleg bevalt je niet. Spreek voor jezelf.
    Tot nu toe heb ik geen uitleg gezien van Delta of Caiway.
    Alle providers, dus echt ALLE hebben deze zender omgezet naar HD.
    Waarom moet ik als klant van die ene monopolist, die Ziggo van de kabel trapte,er weken op wachten en er om vragen?
    Het zou net als bij de andere providers een vanzelfsprekendheid moeten zijn dat deze zender meteen naar HD gaat wanneer dat kan.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Dec 2020, 13:47.

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Veel echte klanten zitten ook op de HD variant van deze zender te wachten. Ga niet altijd van jezelf uit!
    We betalen gewoonnonze belastingcenten aan de NPO!

    Daarnaast is er nu veel cultuur te zien en juist dat heeft de NPO er toe bewogen de HD stream aan de providers aan te leveren.
    Allemproviders leveren dit nu door aan hun klanten, alleen Delta en Caiway nog niet.
    Het valt niet uit te leggen!
    Het valt prima uit te leggen, maar de uitleg bevalt je niet. Spreek voor jezelf.
    Koeba in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Is het nou nog niet geregeld ?
    snoepdoos in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Veel echte klanten zitten ook op de HD variant van deze zender te wachten. Ga niet altijd van jezelf uit!
    We betalen gewoonnonze belastingcenten aan de NPO!

    Daarnaast is er nu veel cultuur te zien en juist dat heeft de NPO er toe bewogen de HD stream aan de providers aan te leveren.
    Allemproviders leveren dit nu door aan hun klanten, alleen Delta en Caiway nog niet.
    Het valt niet uit te leggen!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Wat scoort Delta hier slechte punten mee in coronatijd en rond de kersttijd!!!!
    Rinus in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    We zijn weer een dag verder. Je zou als klant verwachten dat ze dit voor het weekend nog even zouden fixen om niet achter te blijven bij de andere providers.
    Maar het beeld op NPO 2 Extra blijft om niet aan te gluren op interactief.

    Wat scoort Caiway/Delta hier slechte punten mee in coronatijd en rond de kersttijd!!!!

    er is geen provider te noemen die deze zender deze week niet hebben omgezet naar HD!
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Na Ziggo geeft nu ook KPN de zender NPO2 extra in HD door.
    Yep alle providers zetten dit om zowel op coax als glasvezel,
    Alleen bij Delta nog geen HD beeld...
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X