Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NPO Extra kanalen stream in HD beschikbaar voor distrubiteurs, wanneer in HD bij Delta?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NPO Extra kanalen stream in HD beschikbaar voor distrubiteurs, wanneer in HD bij Delta?

    Wanneer komen de NPO Extra kanalen in HD bij Delta op interactief?

    SKV Veendam is er al weer als de kippen bij.
    NPO waardeert alle themakanalen naar HD op | Totaal TV

    NPO 2 Extra in HD: SKV eerste, volgen Ziggo en KPN? | Totaal TV

  • #2
    NPO 2 Extra HD is inmiddels beschikbaar voor alle providers. Zal mij benieuwen hoe snel Delta en Caiway deze naar HD kunnen brengen op interactief nu ze de stream aangeleverd krijgen.

    Met een HD zenders minder (Discovery World) lijkt me dat geen probleem.

    Overigens is TVE HD nog steeds niet beschikbaar op interactief.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      NPO 2 Extra HD is inmiddels beschikbaar voor alle providers. Zal mij benieuwen hoe snel Delta en Caiway deze naar HD kunnen brengen op interactief nu ze de stream aangeleverd krijgen.

      Met een HD zenders minder (Discovery World) lijkt me dat geen probleem.

      Overigens is TVE HD nog steeds niet beschikbaar op interactief.
      Discovery World is er hier al drie jaar af : Delta: Eurosport en alle zenders Discovery uit zenderaanbod | Totaal TV

      Maar volgend jaar komen er meer NPO themakanalen in HD beschikbaar.


      NPO waardeert alle themakanalen naar HD op | Totaal TV

      Reageer


      • #4
        NPO2 HD extra mag naar het basispakket van de NPO en is inmiddels beschikbaar gemaakt voor alle providers. Maand van de cultuur met veel voorstellingen. Zou mooi zijn wanneer deze meteen in HD zijn!

        Reageer


        • #5
          Bij KPN en Ziggo zijn de themakanalen van de NPO ook niet in HD.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Bij KPN en Ziggo zijn de themakanalen van de NPO ook niet in HD.
            Het gaat hier niet over Ziggo. KPN gaat deze opwaarderen naar HD op glasvezel is door KPN in het nieuws gebracht (NPO 2 extra Hd)

            we wachten af hoe snel Delta dit kan!
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 1 Dec 2020, 18:53.

            Reageer


            • #7
              Als het net zo lang duurt als Dolby Digital 5.1 geluid, zal het nog wel jaren duren bij Delta Fiber.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Als het net zo lang duurt als Dolby Digital 5.1 geluid, zal het nog wel jaren duren bij Delta Fiber.
                Ik heb qua Dolby hier al om een update gevraagd aangezien men stellig was dat dit nog voor het eind van het jaar er bij zou komen.

                NPO 2 Extra HD verwacht ik gewoon zeer binnenkort hoor. Delta/Caiway is op het ogenblik erg vlot met omzetten naar HD!

                Reageer


                • #9
                  Maar goed nog steeds SD terwijl NPO beoogt caberet, toneel en cabaret en cultuur te brengen in HD in coronatijd.
                  Delta wanneer wordt deze zender omgezet naar HD?

                  Reageer


                  • #10
                    Zou blijven zeuren in twee topics vruchten afwerpen?
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                      Zou blijven zeuren in twee topics vruchten afwerpen?
                      Zeuren of vragen? Het zijn ook 2 verschillende topics.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Zeuren of vragen? Het zijn ook 2 verschillende topics.
                        Zelf zou ik het iets anders benaderen. Voor Bordewolf is het een vraag en voor Rinus is het zeuren (meningen zijn vrij).
                        Ik zou het topic gewoon laten voor wat het is en het elke week upbumpen met de vraag of er al iets bekend is.
                        Imho is het dus geen zeuren maar een serieuze vraag die een reactie van beheer verdient. Als beheer niet reageert kun je je beter daar op concentreren dan over het feit dat je wordt beticht van zeuren (en of je het er nu mee eens bent of niet).
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Dec 2020, 18:06.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Wanneer komen de NPO Extra kanalen in HD bij Delta op interactief?
                          Hi Bordewolf , ik heb hier gisteren navraag over gedaan en ben in afwachting van een reply. Zodra ik hiervan meer weet houd ik je op de hoogte.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                            Hi Bordewolf , ik heb hier gisteren navraag over gedaan en ben in afwachting van een reply. Zodra ik hiervan meer weet houd ik je op de hoogte.
                            Top! Overigens beheer reageert altijd netjes hier hoor! Ik heb er best begrip voor dat ze niet dagelijks dit forum bijhouden.
                            Fijne feestdagen!
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Dec 2020, 18:19.

                            Reageer


                            • #15
                              Na Ziggo geeft nu ook KPN de zender NPO2 extra in HD door.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X