Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zendervolgorde

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zendervolgorde

    Nooit eerder geschreven op een forum pagina, dus maak ik een fout, excuses. Mijn vraag: weet iemand of er in de toekomst iets gaat gebeuren aan de zendervolgorde van Delta glasvezel, de volgorde van de zenders is zeer onpraktisch, het lijkt wel blindelings ingedeeld. Oplossing zou zijn dat je zelf de volgorde zou kunnen veranderen net als bij Ziggo. Favorieten lijst maken werk ook niet, zet de zenders niet in de volgorde neer van selecteren.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
    Nooit eerder geschreven op een forum pagina, dus maak ik een fout, excuses. Mijn vraag: weet iemand of er in de toekomst iets gaat gebeuren aan de zendervolgorde van Delta glasvezel, de volgorde van de zenders is zeer onpraktisch, het lijkt wel blindelings ingedeeld. Oplossing zou zijn dat je zelf de volgorde zou kunnen veranderen net als bij Ziggo. Favorieten lijst maken werk ook niet, zet de zenders niet in de volgorde neer van selecteren.
    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...vorieten-lijst

    Reageer


    • #3
      Dat er nog steeds geen eigen indeling mogelijk is zeer irrirant, ik moet langs zenders die ik niet kijk en de zenders zitten in een zeer onlogische volgorde.

      Reageer


      • #4
        Als je een favorietenlijst aanmaakt, dan zet je de zenders die je niet kijkt daar niet tussen, dan hoef je daar ook niet langs te zappen. Persoonlijk onthoud ik gewoon de kanalen waar ik veel naar kijk en kan daar dan zo heen zappen
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
          Als je een favorietenlijst aanmaakt, dan zet je de zenders die je niet kijkt daar niet tussen, dan hoef je daar ook niet langs te zappen. Persoonlijk onthoud ik gewoon de kanalen waar ik veel naar kijk en kan daar dan zo heen zappen
          Er doorheen zappen in de tv gids is er al niet bij want alle zenders staan naast elkaar ipv onder elkaar. Dat duurt 5 minuten.
          De stap van Eurosport1 naar 2 of bijvoorbeeld de NPO extra zenders is te groot en die wil ik bij elkaar.
          Het is allemaal niet meer mogelijk sinds ik op interactief van Delta zit (komend van Multiscreen waar het wel kon).

          Dat er nog niet naar is gekeken zegt ook wel voldoende... maar ik zal wel weer te negatief zijn.

          in alle gevallen positief dat er gereageerd en gelezen wordt.
          ik zou eens aanraden om te kijken wat Ziggo Horizon, TMobile thuis en KPN bieden en daar eens meer op in te spelen.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Nov 2020, 18:16.

          Reageer


          • #6
            inderdaad zeer irritant. ik ben KPN gewend, daar was het echt veel beter geregeld. Via je "kastje"en dus op de TV kon je favorietenlijsten maken, daarbinnen volgorde aanpassen, maar ook abonneren op extra pakketten en weer uitzetten.
            Er zit ook nog een bug in. Het lijkt erop dat zenders die je hebt geselecteerd vanuit een pakket, niet meer ui the favorietenlijst kunnen als je dat pakket niet meer hebt. Nu moet ik dus alle lijsten opnieuw maken.
            Verder super irritant dat je in menu favorietenlijsten kunt selecteren, maar het wijzigen daarvan weer bij instellingen moet doen.
            Laatst bewerkt door johnhoogland; 3 Dec 2021, 19:01.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door johnhoogland Bekijk bericht
              inderdaad zeer irritant. ik ben KPN gewend, daar was het echt veel beter geregeld. Via je "kastje"en dus op de TV kon je favorietenlijsten maken, daarbinnen volgorde aanpassen, maar ook abonneren op extra pakketten en weer uitzetten.
              Er zit ook nog een bug in. Het lijkt erop dat zenders die je hebt geselecteerd vanuit een pakket, niet meer ui the favorietenlijst kunnen als je dat pakket niet meer hebt. Nu moet ik dus alle lijsten opnieuw maken.
              Verder super irritant dat je in menu favorietenlijsten kunt selecteren, maar het wijzigen daarvan weer bij instellingen moet doen.
              Er is echter zeer veel verbeterd sinds mijn post uit 2020. De gids is met OPT te wijzigen naar liggende stand o.a.

              Favorietenlijst kan nog stukken beter

              Reageer


              • #8
                Delta houdt van een liggende stand…

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                  Delta houdt van een liggende stand…
                  Waarom deze onzinnige toevoeging?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Nickoo7 Bekijk bericht
                    Nooit eerder geschreven op een forum pagina, dus maak ik een fout, excuses. Mijn vraag: weet iemand of er in de toekomst iets gaat gebeuren aan de zendervolgorde van Delta glasvezel, de volgorde van de zenders is zeer onpraktisch, het lijkt wel blindelings ingedeeld. Oplossing zou zijn dat je zelf de volgorde zou kunnen veranderen net als bij Ziggo. Favorieten lijst maken werk ook niet, zet de zenders niet in de volgorde neer van selecteren.
                    Bij mij wel sinds juni 2020.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X