Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT kastje kopen i.p.v. huren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT kastje kopen i.p.v. huren


  • #2
    Volgend jaar is verplichte vrije keuze voor modem en Mediabox

    Reageer


    • #3
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 14 Aug 2020, 08:54.

      Reageer


      • #4
        De interactieve tv ontvanger is niet te koop via DELTA.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Volgend jaar is verplichte vrije keuze voor modem en Mediabox
          Dat zal allemaal wel. In de meeste gevallen zal alles soepeler lopen via de hardware van de provider.
          je krijgt het platform van Delta en Caiway echt niet op een andere decoder draaiende.
          Maar dat is ook de reden dat providers nu komen met Android/Tizenapps voor het tv product

          Vrije modemkeuze kan straks wel.

          Reageer


          • #6
            Inderdaad, eentje. Nu heeft iedereen wel meer dan 1 TV en dan vind ik de prijs van 5 bij glasvezel t.ov. 2 euro bij de coax internet een fors verschil.

            Verder kijk ik uit naar de verplichte vrije keuze voor modem, zeker i.c.m. glasvezel. Dan heb je die Genexsis meuk niet nodig en kan je lekker zelf aan de slag
            Laatst bewerkt door hm_aapje; 14 Aug 2020, 18:21.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
              Verder kijk ik uit naar de verplichte vrije keuze voor modem, zeker i.c.m. glasvezel. Dan heb je die Genexsis meuk niet nodig en kan je lekker zelf aan de slag (mits we die krijgen in Zeeland of zou dit alleen buiten Zeeland zijn?).
              Ga naar : https://www.delta.nl/klantenservice/

              En vul de volgende postcode uit Goes in : 4462 JA 1

              Dan kun je de gehele help (en mogelijkheden/onmogelijkheden) voor glasvezel al lezen.
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 25 Aug 2020, 19:56.

              Reageer


              • #8
                Bij Ziggo betaal je ook vijf euro per maand voor een extra Mediabox Next.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                  Inderdaad, eentje. Nu heeft iedereen wel meer dan 1 TV en dan vind ik de prijs van 5 bij glasvezel t.ov. 2 euro bij de coax internet een fors verschil.

                  Verder kijk ik uit naar de verplichte vrije keuze voor modem, zeker i.c.m. glasvezel. Dan heb je die Genexsis meuk niet nodig en kan je lekker zelf aan de slag
                  Niet iedereen heeft meer dan een TV,en ik ben er zo een waar heel het TV pakket verplicht word om af te nemen om de internet dienst te kunnen gebruiken.

                  In tijden van digitale TV en het totaal verdwijnen van analoog signaal is dat het "noodzakelijk is TV af te nemen voor internet" een flauw verhaal.
                  Ik kijk al jaren geen TV meer.Begrijp het niet dat men het nog trekt,reclames opgevuld met programma's die op zich ook weer verkapte reclames zijn.Zoveelste herhaling van jaren 80 serie,oude film,..of zoveelste doe iets met inteelt help elkaar omhoog "BN" ers...of zoveelste praatsessie met om der politiek corrects overal aanstoot nemende luitjes,,die niets beter te doen hebben dan overal maar over zeuren,en al het plezier voor een ander te vergallen.

                  gaargoed,zolang er geen alternatief is,zitten we vast aan deze gedoogde vorm van koppelverkoop en van gezonde concurrentie in TV/internet aanbieders land, is er al lang geen sprake meer .
                  Heel de koek is verdeeld tussen paar aanbieders,veelal gebonden aan eigen grondgebied.Tevens,als deze aanbieders gedragen zich qua prijzen/verhogingen altijd het zelfde...onder het mom van "verbeteern en de toekomst"

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
                    Niet iedereen heeft meer dan een TV,en ik ben er zo een waar heel het TV pakket verplicht word om af te nemen om de internet dienst te kunnen gebruiken.

                    In tijden van digitale TV en het totaal verdwijnen van analoog signaal is dat het "noodzakelijk is TV af te nemen voor internet" een flauw verhaal.
                    Het vreemde is dat bij een nieuw abonnement wel gekozen kan worden voor zonder digitale televisie.

                    Bestaande klanten kunnen dit waarschijnlijk niet omdat ze reeds al een smartcard in bezit hebben.


                    Bijgevoegde bestanden

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Het vreemde is dat bij een nieuw abonnement wel gekozen kan worden voor zonder digitale televisie.

                      Bestaande klanten kunnen dit waarschijnlijk niet omdat ze reeds al een smartcard in bezit hebben.

                      Hi driepinter

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X