Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alternatief voor DIT gebruik

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Zo werkt het helaas niet. Branding is een vak apart (legal issues, contracten, licenties, intelectual property etc). Ook al zou er een samenwerking tussen partijen of een gemeenschappelijk eigendom zijn, dan nog zijn er een redelijk aantal hordes te gaan.
    Daarom zei ik al: Delta moet hier iets over roepen. Maar het is zeker op het Amino-platform mogelijk. Maar tijd, geld , investeringen etc... ?? Zeg het maar.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Sunrise heeft deze app al in gebruik en deze app is brandable (kortom men kan het logo wijzigen en deze app opeens de Delta TV-app of Caiway TV-app noemen.
    Zo werkt het helaas niet. Branding is een vak apart (legal issues, contracten, licenties, intelectual property etc). Ook al zou er een samenwerking tussen partijen of een gemeenschappelijk eigendom zijn, dan nog zijn er een redelijk aantal hordes te gaan.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Aug 2020, 12:56.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Het is inderdaad een Zwitsere Telecomprovider maar het is wel een originele tvOS app.

    https://apps.apple.com/ch/app/sunris...440132195?l=en

    Maar net als T-Mobile is het dus wel op het Huawei Envision platform en niet op Amino.

    Maar Sunrise is opgekocht door Liberty Global.
    Ik meen dat ook Amino OTT Now! een volledig Android integratie kent
    https://www.stoneroos.nl/ott-now/

    https://www.stoneroos.nl/ott-now-android-tv/

    Sunrise heeft deze app al in gebruik en deze app is brandable (kortom men kan het logo wijzigen en deze app opeens de Delta TV-app of Caiway TV-app noemen.

    De app zelf zal wel een investering vergen, kortom over wat in de toekomst ligt daar moeten de mensen van Delta hier op het forum iets over roepen.
    Daar moeten we niet naar gaan gissen.


    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    driepinter , wat bedoel je precies - is die app niet een soort Zwitserse MyDelta?

    https://apps.apple.com/ch/app/my-sun...466738063?l=en
    Het is inderdaad een Zwitsere Telecomprovider maar het is wel een originele tvOS app.

    https://apps.apple.com/ch/app/sunris...440132195?l=en

    Maar net als T-Mobile is het dus wel op het Huawei Envision platform en niet op Amino.

    Maar Sunrise is opgekocht door Liberty Global.
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 18 Aug 2020, 09:23.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Die is er dus al in de vorm van Sunrise TV /URL]
    driepinter , wat bedoel je precies - is die app niet een soort Zwitserse MyDelta?

    https://apps.apple.com/ch/app/my-sun...466738063?l=en
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Die is er dus al in de vorm van Sunrise TV neo dat is een Apple TV oplossing van Stoneroos.


    https://www.stoneroos.nl/project/sunrise/
    driepinter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 17 Aug 2020, 10:14.

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Zaken die niet werken of niet goed zijn worden niet hersteld en er wordt met alles slecht 70% geleverd van wat andere providers doen voor hetzelfde abonnementsgeld.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    8K is een verkooptruc - het menselijk oog ziet het verschil tussen 8K en 4K niet. Wellicht tegen die tijd wel
    Maar je begrijpt mijn standpunt hopelijk. Delta en Caiway hobbelen ver achter de muziek aan keer op keer en hebben de zaken gewoon niet op orde.
    Ze kijken niet om zich heen wat andere providers doen en denken nog steeds als monopolist te kunnen bepalen wat goed voor je is,.
    Zaken die niet werken of niet goed zijn worden niet hersteld en er wordt met alles slecht 70% geleverd van wat andere providers doen voor hetzelfde abonnementsgeld.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Dan kijk ik inmiddels via mijn nieuwe 8K televisie weer
    8K is een verkooptruc - het menselijk oog ziet het verschil tussen 8K en 4K niet. Wellicht tegen die tijd wel
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Delta komt over 5 jaar met iets en Caiway ook. Dan kijk ik inmiddels via mijn nieuwe 8K televisie weer via Ziggo en heb alleen nog internet via Delta of Caiway, tenzijn dat ook al vervangen is door 5G/6G van VodafoneZiggo. Een provider die niet vooruitdenkt en achter de feiten aanloop en gewoon niet om zich heen kijkt wat andere providers doen daar hol je uiteindelijk hard bij weg. Ik heb nu geen keuze, maar als de eerste mogelijkheid er is om weer via ZIggo tv af te nemen dan ben ik de eerste klant.
    Bordewolf in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Proximus heeft twee miljoen internetklanten. Dan heb je meer slagkracht.
    Die 2*10^6 internetklanten zijn voortgekomen uit de samenvoeging van een aantal partners/netwerken (Belgacom, MOB2/Orange Belgium, Base en Airtouch/Vodafone). Er was indertijd grote onenigheid over de onwerkbare services van deze afzonderlijke bedrijven.

    De slagkracht van Delta op provinciaal nivo is het (bijna) alleenrecht in Zeeland (met wat kruimels voor KPN en Xs4all). Op landelijk nivo stelt het eigenlijk nog niets voor. Daarom wordt op nationaal nivo aan de weg getimmerd met de nog beschikbare afzetgebieden.

    Het is imho de bedoeling dat je mbv goede marketing en slimme oplossingen (die kostenbesparend zijn voor zowel bedrijf als klant/abonnee) die slagkracht kunt genereren. Dat hoeven niet noodzakelijk hoge aantallen abonnees te zijn; die komen vanzelf wel.

    Qua beheersbaarheid is de Proximus-oplossing voor zowel abonnee als bedrijfsmatig wat mij betreft een dikke win-win situatie.
    Webkabouter in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Jun 2020, 21:05.

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Proximus heeft twee miljoen internetklanten. Dan heb je meer slagkracht. Geldt ook voor het kunnen krijgen van apps van derden op jouw mediabox: Netflix vond DELTA bijvoorbeeld te klein om mee in zee te gaan.
    Maar het is wel een goed idee en ik hoop dat ze ermee aan de slag gaan
    GoeRoe in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Delta komt liever met iets waar ze extra geld voor kunnen rekenen(DIT)
    Kwek in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Zou Delta zulke dingen niet zelf weten maar er pas over communiceren als je er ook iets aan hebt?
    fred44nl in DELTA Interactieve TV

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Zou Delta zulke dingen niet gewoon ook weten maar er pas over communiceren als je er ook iets aan hebt?
    Koeba in DELTA Interactieve TV
    Laatst bewerkt door Koeba; 22 Jun 2020, 13:25.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X