Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn lokale zender ontbreekt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn lokale zender ontbreekt

    Ik ben sinds zes weken klant bij Delta glasvezel. Wat ik raar vind dat er van de lokale zenders alleen de lokale zenders uit Zeeland en omgeving worden doorgegeven.
    Ik woon zelf in Krimpen aan den IJssel en de lokale omroep van onze streek is RTV Krimpenerwaard.

    Waarom geeft Delta de lokale zender van de woonomgeving van de klant niet door?
    Het is verplicht volgens de mediawet. Ik heb daar het commissariaat van de media een e-mail over gestuurd en vandaag ontving ik hun antwoord:



    Mocht de lokale omroep problemen ondervinden met de doorgifte van het signaal door Delta, dan hoor ik dat graag.

    Het is dus duidelijk dat Delta behoorlijk in gebreke is met het leveren van zijn diensten.
    Dus Delta, wanneer komt mijn lokale omroep in de zenderlijst?



  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
    Het is dus duidelijk dat Delta behoorlijk in gebreke is met het leveren van zijn diensten.
    heb je al gecontroleerd of RTV Krimpenerwaard aangeboden is / wordt aan Delta ??

    Reageer


    • #3
      Jazeker, Caiway geeft het al jaren door.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Jazeker, Caiway geeft het al jaren door.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            weet je dat allemaal zeker, of is dat een veronderstelling ??

            Reageer


            • #7
              Dat is zeker waar.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Jazeker, Caiway geeft het al jaren door.
                Dat is wel via de coax kabel :

                http://www.rtvkrimpenerwaard.com/web/tv/ontvangst/

                Reageer


                • #9
                  Hetzelfde probleem is in andere glasvezel-regio's gemeld. Er zijn inmiddels wel enkele regionale zenders toegevoegd, zoals je in de zenderlijst op webtv.delta.nl kunt zien. Dus ik zou dit zeker bij DELTA aankaarten. Misschien dat Edwinb dit kan oppakken?

                  Reageer


                  • #10
                    Delta overtreedt hiermee dus al een jaar de mediawet, want ongeveer een jaar geleden begon Delta landelijk uit te rollen als aanbieder.
                    Vreemd dat zelfs een jaar later Delta nog niet dit in orde heeft.

                    Werkelijk tenenkrommend wat ik allemaal meemaak in het korte tijdje dat ik klant ben bij Delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Het is natuurlijk ook nog niet zo eenvoudig als je kijkt hoeveel lokale tv en radio zenders er wel niet zijn :

                      https://www.kpn.com/televisie/zender...le-zenders.htm

                      Reageer


                      • #12
                        Het gaat er niet om of het eenvoudig is. Het is wettelijk verplicht.
                        Ik ben verplicht om op tijd te betalen en Delta vind het wat fijn dat ik dat ook doe.
                        Maar Delta moet ook zijn plichten niet verzuimen zoals ze nu doet.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          heb je al gecontroleerd of RTV Krimpenerwaard aangeboden is / wordt aan Delta ??
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Krijg jij tegenwoordig gratis Delta produkten, dat je ze hier zo te vuur en te zwaard, over vrijwel elk onderwerp, loopt te verdedigen?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                              Krijg jij tegenwoordig gratis Delta produkten, dat je ze hier zo te vuur en te zwaard, over vrijwel elk onderwerp, loopt te verdedigen?
                              overdrijven is ook een kunst.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X