Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sbs 6 loopt vast en vaak slecht beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
    Waarom gaan er geen alarmbellen af bij Delta met zoveel klachten over interactieve televisie?
    Zo jaag je toch alle klanten vanzelf weg?
    Ik heb gelezen van een betrouwbaar iemand dat alles deze maand wordt opgelost. Deze man heeft inside information en geen glazenbol. Nog max 17 dagen en dan is alles opgelost. Dus nog even geduld
    Laatst bewerkt door Willem1980; 15 Mar 2020, 00:03.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

      Ik heb gelezen van een betrouwbaar iemand dat alles deze maand wordt opgelost. Deze man heeft inside information en geen glazenbol. Nog max 17 dagen en dan is alles opgelost. Dus nog even geduld
      Alles ?? Dat is wel heel veel. Het enige dat ik weet is dat er binnen nu en 1 april nieuwe decodersoftware komt die de problemen met de decoder oplossen.
      Waaronder ondertiteling, Dolby en favorieten lijst. Ook komen er MINIMAAL 3 HD zenders bij (dat kunnen er wel eens meer zijn, maar dat weet ik echt niet).

      Dat verhaal met de haperingen gaat de decodersoftware niet oplossen. Ik lees dat daar een bedrijf voor in de arm is genomen die dit moet gaan oplossen, maar op welke termijn weet ik niet. Maar goed je sprak over een insider... Dat ben ik niet. Ik schrijf alleen op wat mij ter ore komt en wanneer ik gis dan zet ik het er netjes bij.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Alles ?? Dat is wel heel veel. Het enige dat ik weet is dat er binnen nu en 1 april nieuwe decodersoftware komt die de problemen met de decoder oplossen.
        Waaronder ondertiteling, Dolby en favorieten lijst. Ook komen er MINIMAAL 3 HD zenders bij (dat kunnen er wel eens meer zijn, maar dat weet ik echt niet).

        Dat verhaal met de haperingen gaat de decodersoftware niet oplossen. Ik lees dat daar een bedrijf voor in de arm is genomen die dit moet gaan oplossen, maar op welke termijn weet ik niet. Maar goed je sprak over een insider... Dat ben ik niet. Ik schrijf alleen op wat mij ter ore komt en wanneer ik gis dan zet ik het er netjes bij.
        Ik had het gelezen op Tweakers en de persoon schrijft onder gebruikersnaam Sjakie0101. Dat ben jij toch niet of wel??
        Op een ander forum schrijf je wel maar daar gelooft niemand je meer.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

          Ik heb gelezen van een betrouwbaar iemand dat alles deze maand wordt opgelost. Deze man heeft inside information en geen glazenbol. Nog max 17 dagen en dan is alles opgelost. Dus nog even geduld
          Heb je enig idee hoe vaak dat al is beweerd?

          Reageer


          • #20
            Echt gek wordt ik van de delta.
            Er is iemand bij mij thuis geweest, en een keer raden wat de reden was van het slechte beeld.
            Jawel het is volgens de delta de kabel, die wij 10 jaar geleden hebben opgegraven en doorgetrokken hebben naar de meterkast.
            Het slaat nergens op, want voorheen hebben we nooit problemen gehad, en in de woonkamer meet ik draadloos op 5g tot 300 mbps.

            Dus het is nooit de schuld van delta, en altijd van de klant.
            Dat nu elke keer de zenders vastlopen, en het beeld gewoon bagger is, is ook de schuld van de aansluiting, en ligt niet aan delta.

            Wij zijn het zo zat he met dat klote interactieve systeem.
            ?????Delta jullie moeten jezelf schamen hoe juliie dit doen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
              De laatste weken loopt bij het kijken van sbs6 het beeld steeds vast, en is de kwaliteit steeds slecht
              Het is toch om gek van te worden!!!!
              Sinds enkele dagen op de gewone digitale TV(via Humax decoder) is de teletekst ook helemaal afwezig, dus ook geen ondertiteling meer voor doven en slechthorenden. Waarschijnlijk heeft SBS6 technische problemen (waarschijnlijk door teruglopende reclame-inkomsten, sic! )

              Sorry als mijn berichtje niet helemaal in deze Topic past of thuis hoort, maar je wilt je ei toch ergens kwijt.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
                Echt gek wordt ik van de delta.
                Er is iemand bij mij thuis geweest, en een keer raden wat de reden was van het slechte beeld.
                Jawel het is volgens de delta de kabel, die wij 10 jaar geleden hebben opgegraven en doorgetrokken hebben naar de meterkast.
                Ai, dat is inderdaad een probleem, want dat mag je zelf niet doen. Dan hebben ze inderdaad een stok om mee te slaan.

                Wij zijn het zo zat he met dat klote interactieve systeem.
                ?????Delta jullie moeten jezelf schamen hoe juliie dit doen.
                Maar inderdaad, dat DIT systeem is gewoon helemaal ruk en ze zouden het helemaal aan de kant moeten gooien en opnieuw moeten beginnen. Maar dat gaan ze niet doen, ze gaan lekker verder met die puur misleidende advertenties van "TV kijken zoals jij het wil". De marketing is belangrijk. Het produkt niet.

                Reageer


                • #23
                  Nog steeds niet opgelost .

                  Reageer


                  • #24
                    Toch is het niet verstandig om het interactieve televisieplatform zo te verwaarlozen. De klanten gaan dan vanzelf opzoek naar een andere aanbieder.
                    Zoals het nu is, kan echt niet door de beugel!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X