Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle zenders uit het 120+ pakket niet zichtbaar.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik ga gelijk de app even de=installeren en opnieuw installeren en inloggen.
    Zojuist gedaan en het helpt niets!
    De slotjes zijn er nog steeds.
    Laatst bewerkt door Frieterie; 4 Mar 2020, 09:10.

    Reageer


    • #17
      Is je probleem al opgelost door Delta?

      Reageer


      • #18
        Nee helaas. Ik heb vorige week maar weer gebeld. Er is weer een ticket aangemaakt.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Goed nu ga ik even iets geks zeggen.
          Schlager TV gaat binnenkort naar HD
          France 3 is op de schotel in HD verkrijgbaar, dus gaat men ook aan sleutelen?
          La une en La Deux ook??
          Insight HD is recent toegevoegd??

          Komen de slotjes wellicht door recente aanpassingen of aanpassingen die nog doorgevoerd moeten worden? Wellicht is een harde reset van de decoder al 1 oplossing en moet je in de app jezelf een keer opnieuw aanmelden ?
          La Deux wordt op de satelliet alleen in sd uitgezonden.La Une daarin tegen is wel in HD op de satelliet. Tot slot Insight in HD is al toegevoegd op de app.


          Ik ben blij met dat nieuws van jou maar wil toch een hele kleine kanttekeningplaatsen en dat is absoluut niet negatief bedoeld hoor maar het aanbod is niet exact gelijk met Caiway heb bij julile toch net ietsjes meer zenders gezien dan bij Delta Online. Bijvoorbeeld zie ik bij jullie deze zenders online staan die niet bij ons staan.

          Namelijk: CBS Reality, CBBC, Fox News Channel, CNBC Europe, Antenna 3, Mediaset Italia, Xite & Chill

          (2M), ShowTurk, EuroD,TV 8 en ATV,Haberturk, CNN Turk,TRT Cocuk, TRT Muzik,TRT1 en Eurostar) (Neem aan dat dit een apart Turks pakket van zenders is) Dan vergeet ik nog even de lokale zenders te noemen RTV Krimpenerwaard,Berghem,Regio tv Infothuis en het Cayway Evenementen kanaal te noemen de lokale zenders in jullie eigen regio.
          Laatst bewerkt door loeffenr; 10 Mar 2020, 23:49.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
            Nee helaas. Ik heb vorige week maar weer gebeld. Er is weer een ticket aangemaakt.
            Verre van netjes als je nieuwe klant bent. Waarschijnlijk als het is gefixt krijg je het een jaar gratis ter compensatie. Nog even geduld toch?

            Reageer


            • #21
              Ik weet ook de rol niet van de forumbeheerder hier.
              Bij sommige klanten reageren ze snel.
              Op andere klachten zoals onder andere van mij, reageren ze helemaal niet.

              Er zijn gelukkig genoeg mogelijkheden om mijn klachten over Delta kenbaar te maken op het internet.
              Ik hoor van andere mensen dat dat vaak veel beter helpt.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Ik weet ook de rol niet van de forumbeheerder hier.
                Bij sommige klanten reageren ze snel.
                Op andere klachten zoals onder andere van mij, reageren ze helemaal niet.

                Er zijn gelukkig genoeg mogelijkheden om mijn klachten over Delta kenbaar te maken op het internet.
                Ik hoor van andere mensen dat dat vaak veel beter helpt.
                de vraag is even of je wel mag opnemen bij de zenders die je tijdelijk extra hebt gekregen.
                Volgens mij krijg je de zenders tijdelijk cadeau, maar niet het opnemen etc?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                  Ik weet ook de rol niet van de forumbeheerder hier.
                  Bij sommige klanten reageren ze snel.
                  Op andere klachten zoals onder andere van mij, reageren ze helemaal niet.

                  Er zijn gelukkig genoeg mogelijkheden om mijn klachten over Delta kenbaar te maken op het internet.
                  Ik hoor van andere mensen dat dat vaak veel beter helpt.
                  Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Dan laat ik de status van de storingsmelding even nazien. Je mag de e-mail richten aan [email protected].

                  Reageer


                  • #24
                    Beste Bordewolf.
                    Ook de helpdesk zelf van Delta die ik gisteren weer hierover heeft gebeld, keek zelf op zijn kastje Kamai 7X. Uiteraard hebben ze bij de helpdesk van Delta het volledige pakket.
                    Ook die jongen probeerde op te nemen met het kastje bij TV5 Europe en ook hij kon dat niet.
                    Het is dus duidelijk een technische fout van Delta. Ook de dame van Pratensis Media heeft mij schriftelijk bevestigd dat opnemen en terugkijken mogelijk moet zijn bij TV5 Europe.
                    Er zit dus gewoon een technische fout bij deze zender. Ook de EPG moet gewoon Nederlands zijn trouwens.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Beste Bordewolf.
                      Ook de helpdesk zelf van Delta die ik gisteren weer hierover heeft gebeld, keek zelf op zijn kastje Kamai 7X. Uiteraard hebben ze bij de helpdesk van Delta het volledige pakket.
                      Ook die jongen probeerde op te nemen met het kastje bij TV5 Europe en ook hij kon dat niet.
                      Het is dus duidelijk een technische fout van Delta. Ook de dame van Pratensis Media heeft mij schriftelijk bevestigd dat opnemen en terugkijken mogelijk moet zijn bij TV5 Europe.
                      Er zit dus gewoon een technische fout bij deze zender. Ook de EPG moet gewoon Nederlands zijn trouwens.
                      Ik zou dan een mail sturen naar het adres dat Edwinb aangeeft met deze klachten.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik zou dan een mail sturen naar het adres dat Edwinb aangeeft met deze klachten.
                        Oh? Want? De boodschap is nog niet duidelijk genoeg?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                          Oh? Want? De boodschap is nog niet duidelijk genoeg?
                          De gang van zaken op/bij een helpdesk is iemand zoals JOU blijkbaar niet bekend....
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #28
                            Ik mag er toch op vertrouwen dat de helpdesk het probleem serieus oppakt. Ik heb er vier keer over gebeld als het nu niet in een week in orde is, zeg ik gewoon op.
                            Want Delta levert niet wat ze zouden moeten leveren. Ik van iedere week screenshots gemaakt.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              De gang van zaken op/bij een helpdesk is iemand zoals JOU blijkbaar niet bekend....

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                                Ik mag er toch op vertrouwen dat de helpdesk het probleem serieus oppakt. Ik heb er vier keer over gebeld als het nu niet in een week in orde is, zeg ik gewoon op.
                                Want Delta levert niet wat ze zouden moeten leveren. Ik van iedere week screenshots gemaakt.
                                De helpdesk kan daar verder weinig aan doen. Die maken het produkt niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X