Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle zenders uit het 120+ pakket niet zichtbaar.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle zenders uit het 120+ pakket niet zichtbaar.

    Ik ben sinds deze week klant bij Delta.
    De eerste drie maanden zou ik alle zenders krijgen uit het 120+ pakket.
    Helaas zijn er diverse zenders uit dat pakket waar een slotje op zit. Ik krijg dan te zien, deze zender zit niet in uw abonnement.

    Hoe kan dit? Heeft Delta problemen met televisie over de glasvezel of is mijn probleem individueel?
    Al met al heb ik deze eerste week met Delta geen goede ervaringen. Op diverse vlakken kloppen dingen al niet.

  • #2
    Gewoon even bellen naar de klantenservice van Delta!

    Reageer


    • #3
      IPTV slotjes is gisteren verholpen, was een lang lopend dingetje. Even iptv van stroom halen, zodat hij nieuwe update binnenhaalt. En zoals Snoepdoos zegt, even delta klantenservice bellen.

      Reageer


      • #4
        Ik heb de stroom eraf gehaald en een paar minuten gewacht. Het helpt niets!
        Alle slotjes zijn er nog. Gisteren heb ik de klantenservice hierover al gebeld, maar ook dat heeft niet geholpen.
        Ik zou nu weleens willen weten wat er aan de hand is.
        Delta belooft alle zenders uit het 120 plus pakket maar komt zijn belofte niet na. Zo kan ik ook nieuwe klanten werven.
        Tot nu toe komt het allemaal vrij knullig op me over.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
          Ik heb de stroom eraf gehaald en een paar minuten gewacht. Het helpt niets!
          Alle slotjes zijn er nog. Gisteren heb ik de klantenservice hierover al gebeld, maar ook dat heeft niet geholpen.
          Ik zou nu weleens willen weten wat er aan de hand is.
          Delta belooft alle zenders uit het 120 plus pakket maar komt zijn belofte niet na. Zo kan ik ook nieuwe klanten werven.
          Tot nu toe komt het allemaal vrij knullig op me over.
          Beste Frieterie, nogmaals even bellen en vragen naar de technische support afdeling.

          Reageer


          • #6
            Dat heb ik al gedaan en ik zou teruggebeld worden.
            Alleen ben ik nog niet teruggebeld. Geen opgave stand van zaken, helemaal niets !!

            Reageer


            • #7
              Of anders :

              Mail je liever? Stuur je e-mail naar
              [email protected] en je kunt binnen 24 uur
              een antwoord van ons verwachten.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Dat je niet ziet dat er iets gebeurd wil nog niet zeggen dat er niets gebeurd. Uiteraard kan ik mij wel goed voorstellen dat die gedachte speelt wanneer er een issue is dat lang aanhoud, maar ik kan je garanderen dat mijn collega's er vol voor gaan om verstoringen op te lossen.

                  Helaas kan dat wat langer duren wanneer een probleem lastig is op te lossen.

                  Dat hangslotprobleem zou overigens al verholpen moeten zijn. Geef je interactieve ontvanger eens een harde reset dmv het indrukken van het verzonken knopje aan de achterkant van de decoder. Hou deze minimaal 10 seconden ingedrukt en de decoder zal zich opnieuw instellen.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Heeft dat resetten van de interactieve ontvanger zin als er ook slotjes staan in de Delta app bij dezelfde zenders waar een slotje op zit bij de ontvanger,
                    terwijl je die zenders wel zou moeten kunnen zien?
                    Ik heb het bijvoorbeeld over Schlager TV, France 3, RTBF La Une en RTBF La Deux en Insight HD. Deze zenders staan allemaal op het zenderoverzicht van december 2019 maar ik kan ze vreemd genoeg toch niet zien.
                    Ik zou de eerste drie maanden het 120 plus pakket moeten kunnen zien

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                      Heeft dat resetten van de interactieve ontvanger zin ...........
                      Iets als (mogelijke/aannemelijke) oplossing aangedragen krijgen, is ook niet aan jou besteed.....:-(

                      Doe nu eens wat je wordt aangeraden!
                      Als je niet meewerkt, wordt jouw probleem het 'probleem van de eeuw'....... :-)
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                        Dat je niet ziet dat er iets gebeurd wil nog niet zeggen dat er niets gebeurd. Uiteraard kan ik mij wel goed voorstellen dat die gedachte speelt wanneer er een issue is dat lang aanhoud, maar ik kan je garanderen dat mijn collega's er vol voor gaan om verstoringen op te lossen.

                        Helaas kan dat wat langer duren wanneer een probleem lastig is op te lossen.
                        Mooie verwoording door Delta maar wanneer komt er eens een oplossing voor de problemen die Delta/Caiway hebben met hun software op het nieuwe platform (al bijna 1 jaar). Mensen betalen voor kwaliteit en niet voor aanmodderen. Geef eens een datum wanneer de problemen voorbij zijn want dit begint echt schandelijk te worden. Mogen jullie van de investeerder geen extra geld besteden voor dit toch wel inmiddels mislukt tv platform?
                        Laatst bewerkt door Willem1980; 4 Mar 2020, 08:42.

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Rinus, het kan eigenwijs overkomen maar als er ook op de Delta op mijn mobiel een slotje staat bij die zenders zegt mijn gevoel dat het resetten van de Kamai 7X geen soelaas biedt.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                            Mooie verwoording Matthijs maar wanneer komt er eens een oplossing voor de problemen die Delta/Caiway hebben met hun software op het nieuwe platform (al bijna 1 jaar). Mensen betalen voor kwaliteit en niet voor aanmodderen. Geef eens een datum wanneer de problemen voorbij zijn want dit begint echt schandelijk te worden. Mogen jullie van de investeerder geen extra geld besteden voor dit toch wel inmiddels mislukt tv platform?
                            Goed gezegd. Dat het platform mislukt is kun je wel stellen, na nu al 3 jaar ellende en een neerwaartse spiraal als het gaat om de kwaliteit. Ondertussen adverteren met kekke mediacampagnes en nietsvermoedende consumenten dan opzadelen met een waardeloos produkt. Niet te geloven.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                              Heeft dat resetten van de interactieve ontvanger zin als er ook slotjes staan in de Delta app bij dezelfde zenders waar een slotje op zit bij de ontvanger,
                              terwijl je die zenders wel zou moeten kunnen zien?
                              Ik heb het bijvoorbeeld over Schlager TV, France 3, RTBF La Une en RTBF La Deux en Insight HD. Deze zenders staan allemaal op het zenderoverzicht van december 2019 maar ik kan ze vreemd genoeg toch niet zien.
                              Ik zou de eerste drie maanden het 120 plus pakket moeten kunnen zien
                              Goed nu ga ik even iets geks zeggen.
                              Schlager TV gaat binnenkort naar HD
                              France 3 is op de schotel in HD verkrijgbaar, dus gaat men ook aan sleutelen?
                              La une en La Deux ook??
                              Insight HD is recent toegevoegd??

                              Komen de slotjes wellicht door recente aanpassingen of aanpassingen die nog doorgevoerd moeten worden? Wellicht is een harde reset van de decoder al 1 oplossing en moet je in de app jezelf een keer opnieuw aanmelden ?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X