Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby surround en 4k

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dolby surround en 4k

    Delta, wanneer gaan jullie nu eens dolby surround geluid doorgeven op de dit.
    En waar blijft het 4k beeld.

  • #2
    4K uitzendingen zijn nog nauwelijks beschikbaar, dus het zal nog wel even duren voordat 4K gemeengoed is.

    Wanneer Dolby Digital beschikbaar komt kan ik je helaas niet aangeven.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Ik denk dat Dolby Digital al vijf jaar in het televisiesignaal zit van de Nederlandse omroepen. Waarin is dit dan niet gelijk met de lancering van DIT beschikbaar gekomen?
      DIT bestaat volgens mij nu al drie jaar bij Delta. Ik vind het een grote blamage om je klanten zo lang te laten wachten op zoiets gewoons.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Ik denk dat Dolby Digital al vijf jaar in het televisiesignaal zit van de Nederlandse omroepen. Waarin is dit dan niet gelijk met de lancering van DIT beschikbaar gekomen?
        DIT bestaat volgens mij nu al drie jaar bij Delta. Ik vind het een grote blamage om je klanten zo lang te laten wachten op zoiets gewoons.
        Klopt en dat geldt ook voor 4K. Ik zie bij alle providers de eerste 4K kanalen al (en dat al minimaal een half jaar).
        Delta riep twee jaar terug al dat ze 4K kanalen gingen toevoegen, had dat toen maar gedaan, nu lopen ze weer achter bij de rest van de providers.

        DD komt er overigens wel spoedig aan, er zit een update aan te komen van de Amino's en Aria's. Alleen de pest met die soort zaken is dat wanneer je een datum gaat roepen iedereen over je heen valt dat net die datum niet gehaald is. Ook hier is het gewoon de berichtgeving afwachten.

        Reageer


        • #5
          Er zijn een aantal UHD zenders mogelijk namelijk: LoveNature 4k, Insight 4k (Bij Delta in HD aangeboden op interactieve tv) Xite 4k Deze zenders zijn in Nederland in 4k beschikbaar.
          de genoemde zenders zijn beschikbaar bij KPN. Eurosport heeft ondertussen al laten weten in 4k de olympische spelen te gaan uitzenden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
            Er zijn een aantal UHD zenders mogelijk namelijk: LoveNature 4k, Insight 4k (Bij Delta in HD aangeboden op interactieve tv) Xite 4k Deze zenders zijn in Nederland in 4k beschikbaar.
            de genoemde zenders zijn beschikbaar bij KPN. Eurosport heeft ondertussen al laten weten in 4k de olympische spelen te gaan uitzenden.
            Klopt en daar komt NPO UHD nog bij tijdens het EK en Ziggo Sports komt ook met UHD voor F1

            Reageer


            • #7
              Ik vind het echt belachelijk hoor.
              Jullie adverteren zo, dat het lijkt of je al 4ktv kan kijken met de d.i.t.
              Ook dolby surround had er al lang op moeten zitten natuurlijk.
              En dan nog alle vastlopers en haperingen, terwijl ik hem bedraad op 400 mbps heb zitten.

              Reageer


              • #8
                Beste adahy? Heb je internet op de coax of op glas?

                Reageer


                • #9
                  Via de coax!!
                  Draadloos op 5g haal ik zelfs tot 350 mbps.
                  Maar via powerline adapters met gigabit nog geen 100mb

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door adahy Bekijk bericht
                    Maar via powerline adapters met gigabit nog geen 100mb
                    het kan heel goed zijn, dat jouw Powerlines niet meer dan 100 Mb aan kunnen.
                    welk merk en type is het precies ??
                    welke kleur heeft het knipperende ledje, bij de aansluiting op het modem ??
                    is dat groen of oranje ??

                    overigens heb je aan 4K - streamen ruim voldoende aan 50 Mb

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb vernomen voor het einde van de volgende week een update van de decodersoftware... Wat er in zit zullen we dan weten, in elk geval een oplossing voor de ondertiteling, maar volgens mij ook DD en favorietenlijsten!

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X