Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nu vind ik wel Twente een regio apart.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      MatthijsL
      een hele tijd terug gaf jij aan dat de regionale HD zenders in de lijst stonden.
      Gaan deze nu wel of niet om naar HD op het interactieve platform? Wat is de verwachting en wanneer gaat dit gebeuren?
      Nooit, binnenkort (wat ook rekbaar is) of pas over een jaar ?
      Vele providers geven nu wel de nieuwe HD streams door. Wanneer volgt Delta/Caiway nu eindelijk eens?

      PS ik snap dat het op COAX niet zal lukken, maar op interactief is de sky the limit. En alleen Omroep Zeeland is vreemd tegenover de mensen die Caiway afnemen in o.a. Twente en andere regionen.
      Moeilijke vragen worden door Matthijs ook keurig onder het kleedje geveegd. Zogenaamd niet gezien. Reactie krijg je ineens niet meer. Is toch raar??

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

        Moeilijke vragen worden door Matthijs ook keurig onder het kleedje geveegd. Zogenaamd niet gezien. Reactie krijg je ineens niet meer. Is toch raar??
        ThijsC zou wellicht antwoorden kunnen geven, wellicht is deze en gene op vakantie.
        MatthijsL reageert normaal echt wel, beetje flauw om hem nu aan te vallen.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Mar 2020, 14:25.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

          Moeilijke vragen worden door Matthijs ook keurig onder het kleedje geveegd. Zogenaamd niet gezien. Reactie krijg je ineens niet meer. Is toch raar??
          Ik ben niet constant aanwezig op het forum. Ik heb ook andere werkzaamheden. Het is ook niet gepast mij daar persoonlijk op aan te vallen en je krijgt bij deze ook een waarschuwing. De volgende keer volgt een ban als je je niet kan gedragen.

          Bordewolf Om even op jouw vraag terug te komen, ik durf het niet te zeggen. Wel valt het mij op dat je DELTA en Caiway steeds ziet als 1 en hetzelfde bedrijf. De moedrmaatschappij is hetzelfde, maar verder zijn het twee verschillende bedrijven die niet hetzelfde aanbod hoeven te voeren.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

            Ik ben niet constant aanwezig op het forum. Ik heb ook andere werkzaamheden. Het is ook niet gepast mij daar persoonlijk op aan te vallen en je krijgt bij deze ook een waarschuwing. De volgende keer volgt een ban als je je niet kan gedragen.

            Bordewolf Om even op jouw vraag terug te komen, ik durf het niet te zeggen. Wel valt het mij op dat je DELTA en Caiway steeds ziet als 1 en hetzelfde bedrijf. De moedrmaatschappij is hetzelfde, maar verder zijn het twee verschillende bedrijven die niet hetzelfde aanbod hoeven te voeren.
            Matthijs in deze helemaal eens. Maar het tv-platform wordt wel gedeeld. Dat de inhoud kan afwijken en ook de pakketten die ment levert dat klopt.
            Maar qua HD/SD loopt alles tot nu toe geheel gelijk op interactief en heb ik ook geen verschillen kunnen ontdekken.
            Verder zijn er toch afdelingen die inmiddels voor beide bedrijven aan het werk zijn? Dat is toch geen supergeheim?

            Ik kreeg via Caiway te horen dat er binnenkort weer gesleuteld wordt aan de HD kanalen op interactief (o.a. ARD, SchlagerTV en TVE). Het is bij jullie dus niet bekend dat er gelijk meer zenders naar HD worden omgezet op interactief, zoals de langverwachte regionalen zodat ook TV Oost of Omroep Friesland of AT5 of L1 ook in HD te bekijken is (daar waar dat al wel met Omroep Zeeland kan!)

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

              Ik ben niet constant aanwezig op het forum. Ik heb ook andere werkzaamheden. Het is ook niet gepast mij daar persoonlijk op aan te vallen en je krijgt bij deze ook een waarschuwing. De volgende keer volgt een ban als je je niet kan gedragen.
              .
              Ik zal je naam niet meer gebruiken maar vervangen door Delta. Een ban gaat wel erg ver is dat omdat ik een kritische noot plaats hier??
              Laatst bewerkt door Willem1980; 4 Mar 2020, 10:32.

              Reageer


              • Beste Mathijs. Ik wil graag reageren op wat jij even hierboven schrijft:
                Wel valt het mij op dat je DELTA en Caiway steeds ziet als 1 en hetzelfde bedrijf. De moedermaatschappij is hetzelfde, maar verder zijn het twee verschillende bedrijven die niet hetzelfde aanbod hoeven te voeren.

                Ik ben Delta klant en heb de technische helpdesk van Delta gebeld inzake het niet kunnen ontvangen van bepaalde zenders.
                Ik kreeg een paar dagen terug een e-mail dat er een ticket is aangemaakt inzake mijn probleem en wat denk je van wie deze mail komt?
                CAIWAY !!!!!

                Dat is toch wel grappig vind je niet?
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door Frieterie; 4 Mar 2020, 10:32.

                Reageer


                • Nou, Mathijs. Blijkbaar zijn Delta en Caiway toch niet zo apart als jij beweert. Als een Delta klant antwoord krijgt van Caiway zegt dat iets heel anders.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Nou, Mathijs. Blijkbaar zijn Delta en Caiway toch niet zo apart als jij beweert. Als een Delta klant antwoord krijgt van Caiway zegt dat iets heel anders.
                    in juli 2019 heb ik een nieuwe TV gekocht en die moet je dan netjes installeren.
                    en wat denk je: die TV ziet het coax-netwerk als Caiway.
                    ook het hdmi-signaal vanaf m'n Humax, wordt herkend als Caiway.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                      Ik zal je naam niet meer gebruiken maar vervangen door Delta. Een ban gaat wel erg ver is dat omdat ik een kritische noot plaats hier??
                      Je viel mij persoonlijk aan en dat accepteer ik niet! Je krijgt ook nog geen ban, maar alleen een waarschuwing. Ik neem aan dat nu duidelijk is dat dit niet geaccepteerd wordt. Daarnaast wordt ook door DELTA niets vakkundig onder het tapijt geveegd, dus daar hoef je ook niet mee aan te komen.

                      Kritiek plaatsen is helemaal niets mis mee, dat moedig ik zelfs aan, maar die kritiek moet wel eerlijk zijn en onderbouwd. Dat was in jouw reactie absoluut niet het geval.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Verder zijn er toch afdelingen die inmiddels voor beide bedrijven aan het werk zijn? Dat is toch geen supergeheim?
                        Het valt onder DELTA Fiber Nederland BV, dus er zullen zeker samenwerkingen zijn op bepaalde vlakken, maar dat betekent niet dat daardoor ook het aanbod hetzelfde is.

                        Ik kreeg via Caiway te horen dat er binnenkort weer gesleuteld wordt aan de HD kanalen op interactief (o.a. ARD, SchlagerTV en TVE). Het is bij jullie dus niet bekend dat er gelijk meer zenders naar HD worden omgezet op interactief, zoals de langverwachte regionalen zodat ook TV Oost of Omroep Friesland of AT5 of L1 ook in HD te bekijken is (daar waar dat al wel met Omroep Zeeland kan!)
                        Het is uiteraard de wens om zoveel mogelijk HD door te geven. Technisch moet dat via de interactieve tv ook mogelijk zijn, maar ik heb op dit moment geen informatie over nieuwe kanalen die toegevoegd worden of SD kanalen die overgaan naar HD. Als we dat gaan doen, dan zullen we daar de klanten ook zeker over informeren

                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                          Het valt onder DELTA Fiber Nederland BV, dus er zullen zeker samenwerkingen zijn op bepaalde vlakken, maar dat betekent niet dat daardoor ook het aanbod hetzelfde is.
                          Dus posten dat twee bedrijven verplicht hetzelfde *moeten* aanbieden omdat ze onder 1 holding vallen is helemaal niet nodig? Goh. (Sorry, plaagstootje!)

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht


                            Het is uiteraard de wens om zoveel mogelijk HD door te geven. Technisch moet dat via de interactieve tv ook mogelijk zijn, maar ik heb op dit moment geen informatie over nieuwe kanalen die toegevoegd worden of SD kanalen die overgaan naar HD. Als we dat gaan doen, dan zullen we daar de klanten ook zeker over informeren
                            Raar had overal info gelezen dat de Regio Zenders voor 1 april in HD kwamen. De persoon die dit had gemeld heeft blijkbaar een hele dikke duim.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                              Raar had overal info gelezen dat de Regio Zenders voor 1 april in HD kwamen. De persoon die dit had gemeld heeft blijkbaar een hele dikke duim.
                              1 april is altijd een fijne datum niet ? Maar dat is voor mij dan weer een nieuwe datum...
                              Ik had het zelf per 1 maart al verwacht omdat die nieuwe streams beschikbaar zijn en zoals Mathhijs al aangeeft men langzamerhand dat wat naar HD kan ook in HD gaat plaatsen.
                              Gewoon afwachten dus wat er bij de eerstvolgende update gaat gebeuren (en die is zeer binnenkort volgens Caiway)

                              En ik zeg ook niet dat er zaken MOETEN, maar wanneer Caiway aankondigd dat TVE HD beschikbaar is per 13 februari dan verwacht ik persoonlijk ook dat deze op het interactieve platform zit.
                              Bij Delta is de zender op COAX toch ook vervangen door de HD variant? Jullie zitten met dezelfde vraag...
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 Mar 2020, 18:06.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X