Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN meer HD, Ziggo al eerder... Waar blijft Caiway/Delta ??????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Je gaat me niet de groeten doen? Een aantal zaken die zijn aangekaart zijn wel degelijk aangepast.
    Daar kan o.a. snoepdoos over meepraten. Kritisch zijn als abonnee kan nooit kwaad, zo lang je er maar geen kwade bedoelingen mee hebt.
    Delta en Caiway mogen best weten waar de consument vind wat er verbeterd kan worden. Dus Rinus, ik ben het volledig oneens met jou.

    Reageer


    • #77
      Beste Rinus, waar de meeste Youtube filmpjes minstens 1080p zijn, en steeds vaker 4K.
      Netflix alle nieuwe series uitsluitend in 4K en HDR uitbrengt en Videoland ook alles in 1080i of p uitzendt, begrijp je toch wel dat SD echt niet meer van deze tijd is?

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        dat SD echt niet meer van deze tijd is?
        ik zou een aangetekende brief aan de directie sturen.

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          ik zou een aangetekende brief aan de directie sturen.
          Dat is niet nodig. Caiway heeft recent uitgesproken zo veel mogelijk naar HD te zetten dit jaar. Dus die koers wordt al gevaren.
          Daaarnaast zal men echt wel vaart gaan maken met UHD, niet voor niets wordt nu ook door Caiway de Kamai7x uitgeleverd.
          Naast niche kanalen vallen nu ook Ziggo Sports UHD, Eurosport UHD en NPO1 UHD te verwachten.

          Mijn glazen bol zegt dat de volgende zenders de komen drie maanden naar HD gaan op interactief:
          Alle regionalen (13 stuks) en lokale omroepen daar waar het kan (normaal gesproken vanaf 1 maart)
          ARD HD
          Investigation Discovery
          SchlagerTV
          NPO 1 Extra
          NPO 2 Extra
          Zapp Extra
          RTL Lounge
          RTL Telekids
          RTL Crime
          CNN
          RAI UNO
          NDR
          WDR
          RTL Television
          Pro Sieben
          Sat1
          Kika
          MTV Live

          En mogelijk nog een aantal zenders die ik even niet in beeld heb.
          Maar ja een waarzegger heeft het meestal wel verkeerd :-( Ik kan er een aantal zenders naast zitten en wie weet is de wens ook wel de vader van de gedachte. Maar laten we de communicatie afwachten.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Feb 2020, 02:06.

          Reageer


          • #80
            Droomland ...

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Droomland ...
              Dikke duim? Daar ben ik al eerder van beticht... maar wacht het maar eens af!

              Reageer


              • #82
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Maar laten we de communicatie afwachten.
                Prima idee!

                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Prima idee!
                  En vandaag zie ik dan communicatie voorbij komen, TVE is vanaf de 13e in HD te bekijken op interactief.
                  Als er een schaap over de dam is... :-)

                  Reageer


                  • #84
                    Is deze TVE net zo HD als ARD?
                    Volgens de zenderlijst van Caiway op internet en ook in de interactieve ontvanger is ARD in HD. Alleen is er op een of andere reden geen match met het werkelijke beeld....

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      .....TVE is vanaf de 13e in HD te bekijken op interactief.
                      Als er een schaap over de dam is... :-)
                      Aan Spaanse schaapjes hebben we niks :-)
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Aan Spaanse schaapjes hebben we niks :-)
                        eentje is er al over de dam... er zullen echt nog andere zenders volgen komende drie maanden!

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Is deze TVE net zo HD als ARD?
                          Volgens de zenderlijst van Caiway op internet en ook in de interactieve ontvanger is ARD in HD. Alleen is er op een of andere reden geen match met het werkelijke beeld....
                          Klopt en dat is nog steeds niet hersteld omdat Delta deze contractueel nog niet naar HD mag zetten. Dat geldt ook voor SchlagerTV en Investigation Discovery.
                          Wacht rustig af de komende drie maanden, als ik Caiway mag geloven gaat dat wat enigszins naar HD kan ook naar HD.

                          Reageer


                          • #88
                            Hierbij vragen wij dan wanneer mag Delta deze zenders dan wel contractueel doorgeven in HD.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                              Hierbij vragen wij dan wanneer mag Delta deze zenders dan wel contractueel doorgeven in HD.
                              Daar kan alleen Delta op antwoorden. Bij nieuwe contracten is HD de standaard.
                              Dat geldt ook voor RTL Lounge, Crime en Telekids.
                              De NPO Extra zenders is ook een kwestie van tijd en de regionalen en mogelijk zelfs enkele lokalen kunnen we ook inkleuren.
                              Nu nog de overige duitse zenders, ARD HD, SchlagerTV en Investigation Discovery die volgens de zenderlijst van Caiway HD behoren te zijn (zelfs in de zenderlijst op het nieuwe platform staat er in de zenderinfo HD bij, echter het SD signaal wordt nog geleverd. Afijn ik heb de lijst hiervoor al afgedrukt, en dan blijkt dat er een totaal andere zender nu al eerst aan de beurt is gekomen :-)
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 Feb 2020, 20:10.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                En vandaag zie ik dan communicatie voorbij komen, TVE is vanaf de 13e in HD te bekijken op interactief.
                                Als er een schaap over de dam is... :-)
                                Op de coax bij Delta ook HD zie ik net.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X